MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jasper Boelens wint de donderdraft van 22 juni **Gefeliciteerd**
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**

Deel | 

FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 07:52

Per direct zullen alle FNM's die georganiseerd worden in de Oude Drogisterij overgaan naar de Purperen Draak. De belangrijkste reden hiervoor is iedereen de mogelijkheid bieden om mee te kunnen doen aan de FNM. De afgelopen maanden hebben we vaak te maken gehad met de maximale capaciteit van de Oude Drogisterij op een vervelende manier. Niet iedereen die zin had om mee te doen kon daadwerkelijk meedoen, de ruimte liet het simpelweg niet toe.
In overleg met de Purperen Draak is afgesproken dat we geen FNM's meer organiseren in de Oude Drogisterij, maar vanaf nu in de Purperen Draak. Dit geldt al voor de FNM van 18-11 (volgende week vrijdag).

Voor mij houdt dat in dat ik als organiser over zal stappen van Zinnebeeld naar de Purperen Draak. Ik zal iig de FNM's blijven organiseren die nu op de kalender staan alleen op een andere locatie. Voor alle overige toernooien blijft gelden dat we ze gaan organiseren, echter zal de Oude Drogisterij wat minder vaak gebruikt worden.

Tot in de Purperen Draak

Greetzz

Jasper
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5754
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 11:07

Ook Peasant / Pauper verhuist per direct naar de Purperen Draak!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 11:25

Ik verhuis ook naar de Purperen Draak!!
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2469
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 11:49

@Andre Pannekoek schreef:

Ben je op straat gezet door je vriendin?
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7219
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 11:50

Tijd voor Martijn om een fietsenrekje voor de deur te zetten!! Ik verhuis iig mee, gezellig! Alleen jammer van de biertjes en koffie op de vrijdagavond....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 11:58

@lennartL schreef:
@Andre Pannekoek schreef:

Ben je op straat gezet door je vriendin?

Nope, we wonen niet samen
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 12:15

@afterparty05 schreef:
Tijd voor Martijn om een fietsenrekje voor de deur te zetten!! Ik verhuis iig mee, gezellig! Alleen jammer van de biertjes en koffie op de vrijdagavond....

Ik zal het absoluut niet missen. Parkeren is een ramp.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7219
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 12:25

Soulblighter schreef:
@afterparty05 schreef:

Alleen als je zo slecht in kan parkeren als jij, wat een drama!! Hahahaha Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 12:40

@afterparty05 schreef:
Soulblighter schreef:
@afterparty05 schreef:

Alleen als je zo slecht in kan parkeren als jij, wat een drama!! Hahahaha Very Happy

Het zat me gewoon een beetje tegen Embarassed
Terug naar boven Go down
Gijsbert
Team Haaksman

Aantal berichten : 1287
Leeftijd : 34
Registration date : 13-01-07

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 14:59

Parkeren bij de PD is verder lopen Sad
Terug naar boven Go down
http://www.travelersintime.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 15:28

@Gijsbert schreef:

Die 20 meter?
Terug naar boven Go down
Gijsbert
Team Haaksman

Aantal berichten : 1287
Leeftijd : 34
Registration date : 13-01-07

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 17:50

Minstens
Terug naar boven Go down
http://www.travelersintime.com
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 31
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 20:48

@Gijsbert schreef:
Minstens

mss kun je voor mn deur parkeren is het 5 min lopen
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 20:55

@Gijsbert schreef:
QFT

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   wo nov 09 2011, 20:58

@afterparty05 schreef:
al contact gehad met de gemeente in verband met de donderdag en de zaterdag, maar de gemeente geeft als advies "iets verderop laten parkeren"

Gelukkig mag ik 's avonds gebruik maken van de ruimte voor de fietsenmaker naast ons en het uitzendbureau tegenover ons, dus toch nog wel genoeg ruimte
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   do nov 10 2011, 08:42

@Gijsbert schreef:
Minstens

Tjongejonge, je kunt hem aan het boterdiep kwijt. Das er vlak achter. Alleen op zaterdag wordt het wellicht wat lastig. Miepdoos Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   do nov 10 2011, 08:45

Dwarlorf schreef:
@Gijsbert schreef:
Minstens

Tjongejonge, je kunt hem aan het boterdiep kwijt. Das er vlak achter. Alleen op zaterdag wordt het wellicht wat lastig. Miepdoos Very Happy

Of je loopt een eindje. Beweging is gezond enzo Smile.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3470
Leeftijd : 32
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   do nov 10 2011, 08:47

Dwarlorf schreef:
@Gijsbert schreef:
Minstens

Op zaterdag is bij mijn huis (rond de kerk) vaak wel plek. das wel 30m lopen dan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak   do nov 10 2011, 09:13

@Rob schreef:
Dwarlorf schreef:
@Gijsbert schreef:
Minstens

Op zaterdag is bij mijn huis (rond de kerk) vaak wel plek. das wel 30m lopen dan.

Nou moet je niet overdrijven, 30m is wel ver hoor.
Terug naar boven Go down

FNM's: Oude Drogisterij -> De Purperen Draak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Do 17e purperen draak
» FNM Standard 12-08-2011 @ De Oude Drogisterij
» Peasant (Budget) Winterqualifier 23/12/2011 Purperen Draak
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Game day: standard constructed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: