MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre wint de donderdraft van 25 augustus! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Rick wint de donderconstructed van 31 augustus! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de FNM Modern van 8 september! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

[Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 12 2011, 23:07

Wizards heeft voor organizers die FNMs aanbieden een actie georganiseerd. Op 28 oktober, vlak voor Halloween, wordt organisers gevraagd de locatie in Innistrad-thema aan te kleden om extra charme te geven aan de (toch al leuke) set.

Vandaag contact gehad met Bergsala, die mij vroeg waarom wij niet mee deden. Wel, makkelijk antwoord: er is 's avonds pauper. Omdat Bergsala dat op zich ook een leuke activiteit vond en het waardeerde dat de samenwerking in Groningen zo ver gaat dat afspraak écht afspraak is, hebben ze mij een alternatief geboden (na overleg met Wizards)

We mogen ook 's middags een activiteit plannen, zelfs casual, omdat we wel FNM-organiser zijn. Ha! Ruimte om toch iets te doen dus! En aangezien er op vrijdagmiddag toch vaak wel mensen zijn om casual te spelen of om hun deck te testen, hoop ik deze keer op nét wat meer mensen.

De insteek: het thema is dus Innistrad/Halloween. Het wordt heel erg gewaardeerd als mensen hun kleding aanpassen aan dat thema. Geen zin om verkleed over straat te lopen? Geen probleem, omkleden kan bij ons! Geen behoefte aan een tas met kleren bij het budget-toernooi? Ook geen probleem, we bewaren de spullen graag voor je. Wij zullen de winkel proberen dusdanig aan te kleden (tenminste, het deel waar we de foto's willen maken) dat we ook een kans maken op de prijs...

De prijs? Ja, de prijs! Wizards biedt in Nederland twee volledig verzorgde FNM's aan. Boosters, een hapje en een drankje en pricesupport. Maar het gaat ons natuurlijk vooral om de eer... want Groningen is toch the place to be Smile

Daarom willen we op vrijdag 28 oktober om 15.00 uur beginnen met een sanctioned draft over 3 ronden. Kosten 10 euro inclusief prijssupport (minder dan op een normale FNM, maar toch wel wat, anders is het geen toernooi Smile)

Ik zal Jasper vragen of dit mee mag tellen voor GMC
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 12 2011, 23:09

Datum: Vrijdag 28 oktober 2011
Nieuwe Ebbingestraat 83
Groningen
Formaat: Boosterdraft.
Kosten: € 10,00
Prijzen: voor jou een vraag, voor ons ook Very Happy
Aanvang: 15:00 uur
Einde : uiterlijk 18.30 uur
Aantal plaatsen: 24. Voorinschrijving wordt absoluut aangeraden.
Inschrijven: Je kunt je in deze draad inschrijven onder vermelding van je naam

Mensen die in thema verkleed komen hebben een gereserveerde plek indien we winnen!

1. CW
2. Rik van S.
3. Jolmer
4. Hans
5. Tessa
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Laatst aangepast door Purperen Draak op vr okt 28 2011, 00:17; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7255
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 12 2011, 23:32

Ik vind het vet. Eerst draften en daarna pauperen. Ik stof m'n naaimachine ff af en ga een Emrakul-pakje in elkaar flansen Very Happy

Kortom: Chris is in.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 12 2011, 23:36

afterparty05 schreef:
Ik stof m'n naaimachine ff af en ga een Emrakul-pakje in elkaar flansen Very Happy
Tip van mij: vrouwen zijn handiger met naaimachines dan mannen!
Terug naar boven Go down
Type O Negative
N00b
N00b

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 30
Registration date : 17-01-07

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 13 2011, 09:29

Wil hier wel bij zijn, weet nog niet of ik kan.
Terug naar boven Go down
Ymir
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 91
Leeftijd : 29
Registration date : 08-07-11

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 13 2011, 15:31

Aangezien ik toch niet pauper doe ik wel hier aan mee pirat
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 19 2011, 22:40

Sorry, ik schrijf me denk ik uit. Emrakul belde dat ie z'n tentakels terugwilde. En ik heb al Ancient Sealed Deck en Pauper, en evt Game Day Standard dat weekend. En om nou een transformatie a la Cloistered Youth bij m'n vriendin te zien lijkt me, zelfs op Halloween, geen leuk idee Very Happy

Als ik toch tijd heb kom ik wel langs bij genoeg deelnemers Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 19 2011, 22:42

Los van de draft is er sowieso casual play, ik heb ook een aantal casual spelers gevraagd hun kleding aan te passen Very Happy
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   wo okt 19 2011, 23:12

im in
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 20 2011, 00:16

afterparty05 schreef:
Sorry, ik schrijf me denk ik uit. Emrakul belde dat ie z'n tentakels terugwilde. En ik heb al Ancient Sealed Deck en Pauper, en evt Game Day Standard dat weekend. En om nou een transformatie a la Cloistered Youth bij m'n vriendin te zien lijkt me, zelfs op Halloween, geen leuk idee Very Happy

Laat haar gewoon je kaartjes zien en zeg "Look, pwetty pictuwes, happy colows" en ze wil het wel leren... zie voozie Razz

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 20 2011, 09:26

Warlord1981NL schreef:
afterparty05 schreef:

Laat haar gewoon je kaartjes zien en zeg "Look, pwetty pictuwes, happy colows" en ze wil het wel leren... zie voozie Razz

I did, en ze kan het nu ook (een beetje), en ik heb een lievvv diertjes deck voor dr gebouwd, en ze heeft een foil BoP omdat die shiiiiny is, maar dat neemt niet weg dat ze mij soms ook wilt zien Very Happy
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 33
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 20 2011, 09:38

Ik ga er echt alles aan doen om er bij te zijn! Hoop als een leuke zombie er te zijn. Zal ook kijken of ik Tessa zo ver kan krijgen mee te doen in leuk pakje, misschien zelfs om te draften Razz

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   vr okt 21 2011, 23:59

afterparty05 schreef:
Warlord1981NL schreef:
afterparty05 schreef:

I did, en ze kan het nu ook (een beetje), en ik heb een lievvv diertjes deck voor dr gebouwd, en ze heeft een foil BoP omdat die shiiiiny is, maar dat neemt niet weg dat ze mij soms ook wilt zien Very Happy
Ik kan daar met de pairing natuurlijk rekening mee houden Very Happy
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 33
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   do okt 27 2011, 23:53

Tessa en ik komen langs voor de draft indien hij nog door gaat.

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)   vr okt 28 2011, 00:16

Insanity schreef:
Tessa en ik komen langs voor de draft indien hij nog door gaat.
de korting is beloofd en blijft dus staan Very Happy

Of we voldoende mensen hebben voor een sanction draft, zien we wel!
Terug naar boven Go down

[Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Innistrad draft rules
» FNM draft 4 maart MBS-SOM-SOM
» Vrijdag 06-05 FNM Draft MBS / SOM / SOM
» M12 Draft - R/G Beatsticks
» FNM Draft 02-12-2011 Pruperen Draak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: