| | [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Purperen Draak Topper

Aantal berichten: 830 Leeftijd: 39 Registration date: 09-11-10
 | Onderwerp: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 12, 2011 10:07 pm | |
| Wizards heeft voor organizers die FNMs aanbieden een actie georganiseerd. Op 28 oktober, vlak voor Halloween, wordt organisers gevraagd de locatie in Innistrad-thema aan te kleden om extra charme te geven aan de (toch al leuke) set. Vandaag contact gehad met Bergsala, die mij vroeg waarom wij niet mee deden. Wel, makkelijk antwoord: er is 's avonds pauper. Omdat Bergsala dat op zich ook een leuke activiteit vond en het waardeerde dat de samenwerking in Groningen zo ver gaat dat afspraak écht afspraak is, hebben ze mij een alternatief geboden (na overleg met Wizards) We mogen ook 's middags een activiteit plannen, zelfs casual, omdat we wel FNM-organiser zijn. Ha! Ruimte om toch iets te doen dus! En aangezien er op vrijdagmiddag toch vaak wel mensen zijn om casual te spelen of om hun deck te testen, hoop ik deze keer op nét wat meer mensen. De insteek: het thema is dus Innistrad/Halloween. Het wordt heel erg gewaardeerd als mensen hun kleding aanpassen aan dat thema. Geen zin om verkleed over straat te lopen? Geen probleem, omkleden kan bij ons! Geen behoefte aan een tas met kleren bij het budget-toernooi? Ook geen probleem, we bewaren de spullen graag voor je. Wij zullen de winkel proberen dusdanig aan te kleden (tenminste, het deel waar we de foto's willen maken) dat we ook een kans maken op de prijs... De prijs? Ja, de prijs! Wizards biedt in Nederland twee volledig verzorgde FNM's aan. Boosters, een hapje en een drankje en pricesupport. Maar het gaat ons natuurlijk vooral om de eer... want Groningen is toch the place to be  Daarom willen we op vrijdag 28 oktober om 15.00 uur beginnen met een sanctioned draft over 3 ronden. Kosten 10 euro inclusief prijssupport (minder dan op een normale FNM, maar toch wel wat, anders is het geen toernooi  ) Ik zal Jasper vragen of dit mee mag tellen voor GMC |
|
 | |
Purperen Draak Topper

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 12, 2011 10:09 pm | |
| Datum: Vrijdag 28 oktober 2011 Locatie: De Purperen Draak Nieuwe Ebbingestraat 83 Groningen Formaat: Boosterdraft. Kosten: € 10,00 Prijzen: voor jou een vraag, voor ons ook  Aanvang: 15:00 uur Einde : uiterlijk 18.30 uur Aantal plaatsen: 24. Voorinschrijving wordt absoluut aangeraden. Inschrijven: Je kunt je in deze draad inschrijven onder vermelding van je naam Mensen die in thema verkleed komen hebben een gereserveerde plek indien we winnen!1. CW 2. Rik van S. 3. Jolmer 4. Hans 5. Tessa 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
Laatst aangepast door Purperen Draak op do okt 27, 2011 11:17 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
 | |
afterparty05 überspammer

Aantal berichten: 2007 Leeftijd: 111 Registration date: 15-04-11
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 12, 2011 10:32 pm | |
| Ik vind het vet. Eerst draften en daarna pauperen. Ik stof m'n naaimachine ff af en ga een Emrakul-pakje in elkaar flansen  Kortom: Chris is in. |
|
 | |
Purperen Draak Topper

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 12, 2011 10:36 pm | |
| | afterparty05 schreef: | Ik stof m'n naaimachine ff af en ga een Emrakul-pakje in elkaar flansen  | Tip van mij: vrouwen zijn handiger met naaimachines dan mannen! |
|
 | |
Type O Negative N00b

Aantal berichten: 28 Leeftijd: 24 Registration date: 17-01-07
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 13, 2011 8:29 am | |
| Wil hier wel bij zijn, weet nog niet of ik kan. |
|
 | |
Ymir Wannabe

Aantal berichten: 113 Leeftijd: 24 Registration date: 08-07-11
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 13, 2011 2:31 pm | |
| Aangezien ik toch niet pauper doe ik wel hier aan mee |
|
 | |
afterparty05 überspammer

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 19, 2011 9:40 pm | |
| Sorry, ik schrijf me denk ik uit. Emrakul belde dat ie z'n tentakels terugwilde. En ik heb al Ancient Sealed Deck en Pauper, en evt Game Day Standard dat weekend. En om nou een transformatie a la Cloistered Youth bij m'n vriendin te zien lijkt me, zelfs op Halloween, geen leuk idee  Als ik toch tijd heb kom ik wel langs bij genoeg deelnemers  |
|
 | |
Purperen Draak Topper

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 19, 2011 9:42 pm | |
| Los van de draft is er sowieso casual play, ik heb ook een aantal casual spelers gevraagd hun kleding aan te passen  |
|
 | |
Jolmer Cyclops

Aantal berichten: 970 Leeftijd: 26 Registration date: 23-04-09
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) wo okt 19, 2011 10:12 pm | |
| |
|
 | |
Warlord1981NL Topper

Aantal berichten: 777 Leeftijd: 30 Locatie: Assen Registration date: 23-02-11
 | |
 | |
afterparty05 überspammer

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 20, 2011 8:26 am | |
| | Warlord1981NL schreef: | | afterparty05 schreef: | Sorry, ik schrijf me denk ik uit. Emrakul belde dat ie z'n tentakels terugwilde. En ik heb al Ancient Sealed Deck en Pauper, en evt Game Day Standard dat weekend. En om nou een transformatie a la Cloistered Youth bij m'n vriendin te zien lijkt me, zelfs op Halloween, geen leuk idee 
Als ik toch tijd heb kom ik wel langs bij genoeg deelnemers  |
Laat haar gewoon je kaartjes zien en zeg "Look, pwetty pictuwes, happy colows" en ze wil het wel leren... zie voozie  |
I did, en ze kan het nu ook (een beetje), en ik heb een lievvv diertjes deck voor dr gebouwd, en ze heeft een foil BoP omdat die shiiiiny is, maar dat neemt niet weg dat ze mij soms ook wilt zien  |
|
 | |
Insanity Wannabe

Aantal berichten: 157 Leeftijd: 27 Registration date: 14-07-11
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 20, 2011 8:38 am | |
| Ik ga er echt alles aan doen om er bij te zijn! Hoop als een leuke zombie er te zijn. Zal ook kijken of ik Tessa zo ver kan krijgen mee te doen in leuk pakje, misschien zelfs om te draften  |
|
 | |
Purperen Draak Topper

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) vr okt 21, 2011 10:59 pm | |
| | afterparty05 schreef: | | Warlord1981NL schreef: | | afterparty05 schreef: | Sorry, ik schrijf me denk ik uit. Emrakul belde dat ie z'n tentakels terugwilde. En ik heb al Ancient Sealed Deck en Pauper, en evt Game Day Standard dat weekend. En om nou een transformatie a la Cloistered Youth bij m'n vriendin te zien lijkt me, zelfs op Halloween, geen leuk idee 
Als ik toch tijd heb kom ik wel langs bij genoeg deelnemers  |
Laat haar gewoon je kaartjes zien en zeg "Look, pwetty pictuwes, happy colows" en ze wil het wel leren... zie voozie  |
I did, en ze kan het nu ook (een beetje), en ik heb een lievvv diertjes deck voor dr gebouwd, en ze heeft een foil BoP omdat die shiiiiny is, maar dat neemt niet weg dat ze mij soms ook wilt zien  | Ik kan daar met de pairing natuurlijk rekening mee houden  |
|
 | |
Insanity Wannabe

Aantal berichten: 157 Leeftijd: 27 Registration date: 14-07-11
 | Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 27, 2011 10:53 pm | |
| Tessa en ik komen langs voor de draft indien hij nog door gaat. |
|
 | |
Purperen Draak Topper

| Onderwerp: Re: [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) do okt 27, 2011 11:16 pm | |
| | Insanity schreef: | | Tessa en ik komen langs voor de draft indien hij nog door gaat. | de korting is beloofd en blijft dus staan 
Of we voldoende mensen hebben voor een sanction draft, zien we wel! |
|
 | |
| | [Draft] Innistrad-wedstrijd! 28 oktober (niet 's avonds!) | |
|