| | ff vraagje over Magic Card Market. | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
mechanicalpanda Beginner

Aantal berichten: 52 Leeftijd: 21 Locatie: Groningen Registration date: 21-05-11
 | Onderwerp: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 4:50 pm | |
| Het is niet echt onzin, maar wist nergens anders te posten...
Tis me niet helemaal duidelijk hoe de bestellingen gaan bij Magic Card market als ik losse kaarten bestel, ik zie namelijk dat ik het in een shopping cart word gedaan.. en daarnaast is het de eerste keer dat ik echt losse kaarten bestel via die site.
Ten eerste hoe verloopt de betaling? Word het appart per kaart betaald of word het bedrag verzameld via de site en dan door betaald aan de verkoper(s)? Is het veilig? Worden de kaarten verzameld op 1 verzamelpunt en dan doorverzonden naar mijn adres, of stuurt elk persoon het appart naar mijn adres?
Alvast Bedankt! |
|
 | |
Dwarlorf Want ik ben evil

Aantal berichten: 5844 Leeftijd: 37 Locatie: Onder je bed! Registration date: 28-08-06
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 5:03 pm | |
| Betaling kan op verschillende manieren maar het snelste is om zelf een bedrag over te maken op de 'rekening' van Magiccardmarket, dit kan het snelste via paypal. Vanuit deze 'pot' worden dan de betalingen aan de verkopers gedaan.
De verkoper sturen je bestelling rechtstreeks naar jouw adres. _________________ Son, no one gives a shit about all the things your deck does. You didn't invent it, you just netdecked it. Anybody can do that. |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

Aantal berichten: 52 Leeftijd: 21 Locatie: Groningen Registration date: 21-05-11
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 5:05 pm | |
| Dus ze de betaling word dus via de 'rekening' van joun eigen magic card market account geregeld en de verkopers sturen het elk appart? |
|
 | |

Aantal berichten: 5844 Leeftijd: 37 Locatie: Onder je bed! Registration date: 28-08-06
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 5:05 pm | |
| Ja. _________________ Son, no one gives a shit about all the things your deck does. You didn't invent it, you just netdecked it. Anybody can do that. |
|
 | |
Kwebie Needs to get a life.

Aantal berichten: 2842 Leeftijd: 24 Registration date: 06-08-07
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 5:14 pm | |
| Let wel op, je betaald 1 euro verzending per verkoper (minimaal). Soms kan dit ook meer zijn. Zodoende is het soms verstandiger om een kaart van 1 euro bij te bestellen bij iemand waar je al besteld, als je bij diegene wellicht 1,20 betaald. Je bespaart dan 80 cent  |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 8:12 pm | |
| Ah heel erg bedankt voor de tips  |
|
 | |
JosV Topper

Aantal berichten: 543 Leeftijd: 29 Locatie: Groningen Registration date: 06-01-07
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 9:21 pm | |
| hoelang duurt het gemiddeld voordat je je kaarten hebt?
Op ebay lees je vaak over problemen met prtugeese/spaanse post, is dat hier ook zo? |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 9:47 pm | |
| Ik heb zelf maar de keuze genomen om uit Duitsland te bestellen omdat dat het dichtste bij is. Voor mijn gevoel kwam dat toch net iets betrouwbaarder over dan vanuit andere landen bestellen, ik weet niet waarom. Verder weet ik niet precies :p |
|
 | |
Jasper Navelpluis

Aantal berichten: 4520 Leeftijd: 33 Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 9:53 pm | |
| Ik heb overal al vandaan besteld, ik kijk wel naar de ranking van de verkopers. Als deze goed is, dan maakt het mij niet uit waar hij/zij vandaan komt. Duitsland, België, Denemarken, Spanje, Portugal, Italië, Polen, Hong Kong.. allemaal prima aangekomen. _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 9:57 pm | |
| Nog ff 1 vraagje, ik kreeg dit in de mail onder anderen: Wait for the order to arrive. Once this happens, please confirm the arrival under "My Buys". This is very important, please do not forget to do this. After that you can evaluate the seller.
Moet ik al 'confirmen' dat ik die bestelling heb geplaatst of wanneer ik de kaarten binnen heb? |
|
 | |
Ymir Wannabe

Aantal berichten: 113 Leeftijd: 24 Registration date: 08-07-11
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 9:59 pm | |
| Wait for the order to arrive
Oftewel, wacht tot het aankomt, als het binnen is confirmen dat je het hebt. |
|
 | |
afterparty05 überspammer

Aantal berichten: 2007 Leeftijd: 111 Registration date: 15-04-11
 | Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 10:00 pm | |
| | mechanicalpanda schreef: | Nog ff 1 vraagje, ik kreeg dit in de mail onder anderen: Wait for the order to arrive. Once this happens, please confirm the arrival under "My Buys". This is very important, please do not forget to do this. After that you can evaluate the seller.
Moet ik al 'confirmen' dat ik die bestelling heb geplaatst of wanneer ik de kaarten binnen heb? |
Lezen is tech: "Wait for the order to arrive". Daarna kan je dus je ontvangst bevestigen en de verkoper raten adhv snelle ontvangst/kwaliteit kaarten etc. |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. ma okt 10, 2011 10:04 pm | |
| Ja oke, maar ik dacht dat ze misschien bedoelden de order digitaal gezien :p was even een verwarring, maar nu is 't wel duidelijk ^^ |
|
 | |

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. di okt 11, 2011 7:30 am | |
| | Jasper schreef: | | Ik heb overal al vandaan besteld, ik kijk wel naar de ranking van de verkopers. Als deze goed is, dan maakt het mij niet uit waar hij/zij vandaan komt. Duitsland, België, Denemarken, Spanje, Portugal, Italië, Polen, Hong Kong.. allemaal prima aangekomen. |
Ik kreeg gister anders toevallig andere kaarten binnen dan ik besteld had. En deze kwamen uit Spanje en vele malen later dan de andere twee uit duitsland. Als het even kan bestel ik ook het liefst bij duitsers, ookal kost het dan ietsjes meer. Het is altijd met 2/3 dagen binnen
Ik heb trouwens in mijn hele magicbestelcarriere (11 jaar) mss 2 keer een bestelling niet ontvangen, he gaat eigenlijk zelden fout.._________________ Son, no one gives a shit about all the things your deck does. You didn't invent it, you just netdecked it. Anybody can do that. |
|
 | |
mechanicalpanda Beginner

| Onderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market. di okt 11, 2011 8:30 am | |
| Jah, dat geloof ik graag.. heb al wel door dat je goed moet kijken naar de verkoper en dergelijke en dat heb ik ook gedaan. |
|
 | |
| | ff vraagje over Magic Card Market. | |
|