MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

ff vraagje over Magic Card Market.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 57
Leeftijd : 27
Registration date : 21-05-11

BerichtOnderwerp: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 17:50

Het is niet echt onzin, maar wist nergens anders te posten...

Tis me niet helemaal duidelijk hoe de bestellingen gaan bij Magic Card market als ik losse kaarten bestel, ik zie namelijk dat ik het in een shopping cart word gedaan.. en daarnaast is het de eerste keer dat ik echt losse kaarten bestel via die site.

Ten eerste hoe verloopt de betaling?
Word het appart per kaart betaald of word het bedrag verzameld via de site en dan door betaald aan de verkoper(s)?
Is het veilig?
Worden de kaarten verzameld op 1 verzamelpunt en dan doorverzonden naar mijn adres, of stuurt elk persoon het appart naar mijn adres?

Alvast Bedankt!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 18:03

Betaling kan op verschillende manieren maar het snelste is om zelf een bedrag over te maken op de 'rekening' van Magiccardmarket, dit kan het snelste via paypal. Vanuit deze 'pot' worden dan de betalingen aan de verkopers gedaan.

De verkoper sturen je bestelling rechtstreeks naar jouw adres.
Terug naar boven Go down
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 18:05

Dus ze de betaling word dus via de 'rekening' van joun eigen magic card market account geregeld en de verkopers sturen het elk appart?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 18:05

Ja.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 18:14

Let wel op, je betaald 1 euro verzending per verkoper (minimaal). Soms kan dit ook meer zijn.

Zodoende is het soms verstandiger om een kaart van 1 euro bij te bestellen bij iemand waar je al besteld, als je bij diegene wellicht 1,20 betaald. Je bespaart dan 80 cent Wink
Terug naar boven Go down
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 21:12

Ah heel erg bedankt voor de tips Very Happy
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 22:21

hoelang duurt het gemiddeld voordat je je kaarten hebt?

Op ebay lees je vaak over problemen met prtugeese/spaanse post, is dat hier ook zo?

Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 22:47

Ik heb zelf maar de keuze genomen om uit Duitsland te bestellen omdat dat het dichtste bij is. Voor mijn gevoel kwam dat toch net iets betrouwbaarder over dan vanuit andere landen bestellen, ik weet niet waarom. Verder weet ik niet precies :p
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 22:53

Ik heb overal al vandaan besteld, ik kijk wel naar de ranking van de verkopers. Als deze goed is, dan maakt het mij niet uit waar hij/zij vandaan komt. Duitsland, BelgiŽ, Denemarken, Spanje, Portugal, ItaliŽ, Polen, Hong Kong.. allemaal prima aangekomen.
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 22:57

Nog ff 1 vraagje, ik kreeg dit in de mail onder anderen: Wait for the order to arrive. Once this happens, please confirm the arrival under "My Buys". This is very important, please do not forget to do this. After that you can evaluate the seller.

Moet ik al 'confirmen' dat ik die bestelling heb geplaatst of wanneer ik de kaarten binnen heb?
Terug naar boven Go down
Ymir
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 91
Leeftijd : 29
Registration date : 08-07-11

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 22:59

Wait for the order to arrive

Oftewel, wacht tot het aankomt, als het binnen is confirmen dat je het hebt.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 23:00

@mechanicalpanda schreef:
Nog ff 1 vraagje, ik kreeg dit in de mail onder anderen: Wait for the order to arrive. Once this happens, please confirm the arrival under "My Buys". This is very important, please do not forget to do this. After that you can evaluate the seller.

Moet ik al 'confirmen' dat ik die bestelling heb geplaatst of wanneer ik de kaarten binnen heb?

Lezen is tech: "Wait for the order to arrive". Daarna kan je dus je ontvangst bevestigen en de verkoper raten adhv snelle ontvangst/kwaliteit kaarten etc.
Terug naar boven Go down
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   ma okt 10 2011, 23:04

Ja oke, maar ik dacht dat ze misschien bedoelden de order digitaal gezien :p was even een verwarring, maar nu is 't wel duidelijk ^^
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   di okt 11 2011, 08:30

Jasper schreef:
Ik heb overal al vandaan besteld, ik kijk wel naar de ranking van de verkopers. Als deze goed is, dan maakt het mij niet uit waar hij/zij vandaan komt. Duitsland, BelgiŽ, Denemarken, Spanje, Portugal, ItaliŽ, Polen, Hong Kong.. allemaal prima aangekomen.

Ik kreeg gister anders toevallig andere kaarten binnen dan ik besteld had. En deze kwamen uit Spanje en vele malen later dan de andere twee uit duitsland. Als het even kan bestel ik ook het liefst bij duitsers, ookal kost het dan ietsjes meer. Het is altijd met 2/3 dagen binnen

Ik heb trouwens in mijn hele magicbestelcarriere (11 jaar) mss 2 keer een bestelling niet ontvangen, he gaat eigenlijk zelden fout..
Terug naar boven Go down
mechanicalpanda
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: ff vraagje over Magic Card Market.   di okt 11 2011, 09:30

Jah, dat geloof ik graag.. heb al wel door dat je goed moet kijken naar de verkoper en dergelijke en dat heb ik ook gedaan.
Terug naar boven Go down

ff vraagje over Magic Card Market.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff vraagje over Magic Card Market.
» Contest 01/04 tot en met 15/04
» Magic Groningen Website
» Peasant Magic, Seizoen 3 Ranking
» Magic Groningen naar de film: Transformers III

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum