MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre wint de donderdraft van 25 augustus! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Rick wint de donderconstructed van 31 augustus! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de FNM Modern van 8 september! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Toernooi verslag GP Amsterdam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1701
Leeftijd : 37
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Toernooi verslag GP Amsterdam   zo maa 11 2007, 21:45

Vrijdag:

Rond een uurtje of 3 aangekomen bij de PTA te Amsterdam. Erg mooie locatie, helaas waren we wat te vroeg. Lekker gebakje gegeten met een kopje koffie terwijl over het IJ uitkeken.

Twintig voor vier maar eens heengelopen. Staat me daar toch een ellendig lange rij. Uiteindelijk een uurtje later waren we ingeschreven, veel goodies gekregen, gratis drankje etc. Leuke pre party met muziek en hangplekken.

Er kon gegunslinged worden. Voor 5 euro een sealed deck gekocht, starter en twee boosters. Met ons deden dit nog een paar honderd andere mensen. Van het spelen tegen (vergane glorie) pro is niets meer gekomen.

Verder was er eigenlijk geen hol te beleven tot een uurtje of tien dat de party zou beginnen. Hierop hebben we niet gewacht en zijn naar Hilversum getuft waar we gingen overnachten. Lekker patatje gegeten bij de snackbar in de buurt. Eigenaar en medewerker (twee turkse mannen van in de vijftig) waren geannimeerd aan het kijken naar goede tijden slechte tijden. Was erg grappig, vooral de discussie die volgde op het woord hoer.

Nog ff gepokerd bij mijn broetje, voor het eerst Pannekoek een potje zien winnen. Nog ff wat ge ouwehoerd en zijn om 11:30 gaan slapen.

Vrijdag op zaterdag:

Slecht geslapen. Pannekoek lag luid te ruften, met zoveel decibel dat ik er wakker van werd. Rond 6 uur was mijn luchtbed tot zo'n punt leeggelopen dat ik op de grond lag. Pannekoek gaan etteren en aangespoord om wat mensen wakker te gaan bellen, dit deed hij met veel plezier(sorry, Arjan, Maurice, Walter en Johnny) Twisted Evil

Zaterdag:

Tien uur moest iederen aanwezig zijn en zou het toernooi beginnen. 666 teams waren er geregistreerd. Tien uur werd niet gered, 11 uur passeerde, half twaalf of zo hadden we product en moesten we registreren, etc. Maakte een zieke cardpool open die we moesten doorgeven. Sad

En natuurlijk kregen we een KUT cardpool terug. Onze overburen echter hadden keuze te over maar maakten er een bende van. Dech was waardeloos, maar goed.

Eerste twee ronden lekker rondgelopen, wat gekeken. Kaartjes laten signeren door Boros en Szikszai. De rij bij Rob Alexander was me te lang. Tijdens de tweede ronde wilde ik het nogmaals proberen, ging ie met pauze etc.

17:00 start van ronde drie. Eindelijk ons eerste potje spelen. Geen fouten gemaakt, lekker solide gespeelt en gewonnen.

18:30 ronde 4, tegenstanders op 1 leven gekregen, hadden de pot in de pocket. Ignite memories op ons harses. Dood......

20:00 ronde 5, ik zeg maar een ding: Ignite Memories, dood.....

Kansen op top 64 waren al verkeken toen we onze cardpool openden en nu ook kwa stand. Er zou officieel 9 ronden gespeeld moeten worden maar dit hadden ze gelukkig ingekort tot 7.

Erik en Sjoerd (Pokemon Erik en Suicide Sjoerd / 0-2 drop Sjoerd) hebben het helaas ook niet gehaald.

Zondag

Lekker uitgeslapen en zijn naar Amsterdam gegaan voor wat side events. Ik wilde toch nog wat kaarten laten signeren door Alexander dus stond al voordat hij er was voor zijn tafel, met mij nog een paar. Rond de tijd dat hij stond op te bouwen belde Pannkoek dat een draft ging starten dus ik maar uit de rij gestapt en ben gaan draften. Ronde 2 geschopt door Pannekoek, hadden gelukkig pricesplit afgesproken dus toch nog een paar boosters gepakt. Na side event maar weer richting Alexander gelopen, waar weer een enorme rij was gevormd. Stoel er bij gepakt en ruim anderhalf uur gewacht totdat ik aan de beurt was. Stapel kaarten laten zien, hij vond het eigenlijk wat aan de grote kant maar wilde het me niet aandoen om nogmaals in de rij plaats te laten nemen. Uitendelijk 70 kaarten laten signeren waaronder alle duals, wat 9th ed duals, 5 flagstones en wat ander spul. Nog ff staan kletsen, aardige vent.

Daarna nogmaals naar Gabor en Szikszai gegaan, wat Artist proofs laten signeren en toch maar besloten om mijn foil filler door hun op te laten kleuren. Had al een tijdje rond gelopen met de kaart brandend in mijn zak. Wilde eigenlijk Alexender er wat op laten schetsen maar eigenlijk maat hij alleen leuke landschappen en wat minder uitgesproken karakters. Dus Gabor en Szikszai mochten gaan kladderen, na een kwartiertje was dit het resultaat:

Ben er erg blij mee.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1250
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Toernooi verslag GP Amsterdam   zo maa 11 2007, 22:51

Leuk event dus, jammer dat het spelen zo slecht verliep. [damn you, ignite memories!!!]

Tja, gisteren heb ik maar wat magic gespeeld, eten gemaakt voor 3 personen, een brandje bij bovenbuurvrouw geblust en met wakkergeschrikte harses s'nachts meegemaakt dat de ex-vriend van een benedenbuurvrouw door het lint ging en werd afgevoerd door de politie.
En vandaag nog wat aan mijn artikel gewerkt.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Toernooi verslag GP Amsterdam   di maa 13 2007, 00:49

Omdat het zo leuk staat (nog eventjes dan)

greetzzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Type O Negative
N00b
N00b

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 30
Registration date : 17-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Toernooi verslag GP Amsterdam   di maa 13 2007, 17:34

Mja, wij (SuiSjoerd+PkmnErik) hadden tot de laatste ronde kans op dag 2 (ook al zag Sjoerd nadat we ronde 4 op 2-0-2 stonden er eigenlijk al geen heil meer in), maar helaas helaas verloren dus 4-1-2 geŽindigd. Zondag nog wel een 80/90 mans GPT Stockholm gespeeld, maakte een bommenpool open met een wat underwhelming creaturebase. Damnation, Firemaw Kavu, Pardic Dragon, Dragon Whelp, Enslave lieten echter zo nu en dan hun gezichten zien waardoor ik met 6-1 de top 8 in ging (ene loss vanwege game loss in 2e ronde- flipte eerst tijdens t schudden een van zn kaarten omhoog en daarna verstond ik - probably door vermoeidheid - het verschil niet tussen "I want to attack" en "I want to end my turn" dus ik pak vrolijk m'n kaart voor de beurt...2ex 'looking at extra cards' dus game loss. Maar goed, top 8 draft werd ik een beetje in W/B gepushed, wat op zich ook wel leek te lukken, had een hoop rebels (2x Blightspeaker, aven riftwatcher, Pimpus, Recluse, Dommsayers), Serra Avenger en Soul Collector, maar werd gepaired tegen een nightmare matchup ofwel R/B beesten, waar mijn 1/1 utility mannetjes niet tegen konden opboksen. Maar goed, die gozer tegen wie ik moest wou naar Stockholm gaan, en ik zou dat ook met 3 byes nog niet zeker weten, dus misschien ook maar beter dat hij won Smile Toch nog weer wat PC boosters gewonnen voor mn draftsetjes voor de Walrus Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Toernooi verslag GP Amsterdam   zo maa 25 2007, 09:49

Reaver schreef:
Omdat het zo leuk staat (nog eventjes dan)

greetzzz

Moet je nu maar eens kijken.....
Terug naar boven Go down

Toernooi verslag GP Amsterdam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NKQ Amsterdam
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Legacy toernooi 3 september in groningen
» PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam
» MWS Legacy toernooi! Ronde 5 tot woensdag 17-02-2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: