| | Day/night mechaniek TOCH in INN | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Shard Manascrewdriver

Aantal berichten: 932 Leeftijd: 29 Registration date: 27-08-06
 | Onderwerp: Day/night mechaniek TOCH in INN wo aug 24, 2011 12:56 pm | |
| http://www.magicmadrid.es/blog/?p=3855
heb nu ff geen tijd de image erbij te plakken. Previewkaart met een flip mechanisme lijkt het. De wolf's text is ook grotendeels bekend, 3/3 other wolves and werewolves get +1/+1, in je upkeep poept ie een 2/2 wolf als iemand 2 spells heeft gecast in de vorige beurt (das iig de consensus onder vertalers) |
|
 | |
Hennink Honey Bunny

Aantal berichten: 4145 Leeftijd: 30 Locatie: Groningen Registration date: 24-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN wo aug 24, 2011 1:15 pm | |
| .... Weird. Ik zie nog niet hoe dit gaat werken. _________________ Pimpin' donkey's since 30/11/2006!
|
|
 | |
JosV Topper

Aantal berichten: 543 Leeftijd: 29 Locatie: Groningen Registration date: 06-01-07
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN wo aug 24, 2011 1:44 pm | |
|   en hier nog meer: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/stf/157 |
|
 | |
Onno Topper

Aantal berichten: 665 Leeftijd: 18 Locatie: Nieuweroord Registration date: 23-09-07
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN wo aug 24, 2011 1:59 pm | |
| Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool |
|
 | |
Shard Manascrewdriver

Aantal berichten: 932 Leeftijd: 29 Registration date: 27-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 11:31 am | |
| zie dailymtg: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/feature/157a
Dual sided cards are here!
...ik ben er zelf eerlijk gezegd geen fan van, en hoop dat de competetive rules aangescherpt gaan worden zodat je in costructed play alleen maar met die (superlelijke) checklist cards mag spelen. Ze zeggen wel dat je "opaque sleeves" moet gebruiken, maar de standaard deckprotector sleeves zijn echt wel doorzichtig genoeg om een kaart doorheen te zien. En nee, dat is geen informatie die je tegenstander ook heeft want die zit doorgaans te ver weg. Jij kunt weten of je topdeck een beest is, hij niet. |
|
 | |
Andre Pannekoek Pro Player

Aantal berichten: 4752 Leeftijd: 33 Locatie: Assen Registration date: 25-12-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 12:24 pm | |
| Op mtgsalvation staan al een paar van die kaarten |
|
 | |
Martijn Spammer

Aantal berichten: 1588 Leeftijd: 32 Locatie: Bootje om de hoek Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 12:42 pm | |
| Ik vind het een zeer vervelende gimmick, gaat de draft wel aardig verneuken |
|
 | |
Jolmer Cyclops

Aantal berichten: 970 Leeftijd: 26 Registration date: 23-04-09
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 1:06 pm | |
| Ze gaan dus bepaalde kaarten voor en achter printen?, en het zijn 2 kaarten tegelijk dus je krijgt decks van minder dan 60 kaarten? |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 1:18 pm | |
| Lijkt me praktisch onmogelijk om twee (reeds genoemde) redenen:
- Draften kan niet meer. - Hoesjes schijnen altijd door.
Kan me haast niet voorstellen dat ze het echt gaan doen. |
|
 | |
Jolmer Cyclops

| Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 1:28 pm | |
| | Bart schreef: | Lijkt me praktisch onmogelijk om twee (reeds genoemde) redenen:
Zoals ik het lees gaan ze het ook echt doen maar dat zullen niet alle INN kaarten zijn. En ja je zult met je hoesjes moeten kloten of checklist.
(friends block dan maar?) |
|
 | |
Martijn Spammer

Aantal berichten: 1588 Leeftijd: 32 Locatie: Bootje om de hoek Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 1:44 pm | |
| | Bart schreef: | Lijkt me praktisch onmogelijk om twee (reeds genoemde) redenen:
FF van KV geleend
| Citaat: | Drafting with Double-Faced Cards
Due to their unique nature, double-faced cards work differently from other cards in Booster Draft.
During a booster draft, double-faced cards are open information that players are neither penalized for revealing nor required to conceal. Players may reveal either face of a double-faced card to other drafters during the draft. A player may take reasonable steps to conceal the identity of a double-faced card if he or she wishes, but is not required to do so. However, players must still remain seated during the draft.
As before, the faces of single-faced Magic cards are not open information, and revealing them or attempting to see them will result in penalties.
As of the release of Innistrad, a player may place a newly drafted card anywhere on or in his or her pile of drafted cards. This is true of all cards, not only double-faced cards or in drafts that include double-faced cards. If desired, a player may start his or her pile of drafted cards with a basic land or checklist card and put any drafted double-faced cards underneath it.
Van http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/feature/157b |
|
|
 | |
Jolmer Cyclops

| Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 1:58 pm | |
| En nu ff voor de zondag modus?
Het is niet erg dat ze gezien worden...en wat meer |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 2:10 pm | |
| Stalking Vampire ziet er goed uit  |
|
 | |
Jolmer Cyclops

| Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 2:15 pm | |
| Wat vinden mensen eigenlijk van het dubbel faced kaart effect? |
|
 | |
Martijn Spammer

| Onderwerp: Re: Day/night mechaniek TOCH in INN zo aug 28, 2011 2:41 pm | |
| | Infertigo schreef: | En nu ff voor de zondag modus?
Het is niet erg dat ze gezien worden...en wat meer |
Je mag er alles aan doen om de kaart te verbergen maar je mag hem ook gewoon open en bloot neerleggen zodat iedereen weet wat jij draft. |
|
 | |
| | Day/night mechaniek TOCH in INN | |
|