MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre wint de donderdraft van 25 augustus! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Rick wint de donderconstructed van 31 augustus! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de FNM Modern van 8 september! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Grandprix Trail Leeuwarden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Grandprix Trail Leeuwarden   zo feb 25 2007, 19:35

Ik kreeg net een telefoontje uit Leeuwarden. Team Poekie XL kan waarschijnlijk ID'en voor een top 4 plek.

Gideon is samen met zijn teamgenoot gediskwalificeerd voor liegen tegen de judge.

greetzz

Laatst aangepast door op ma aug 13 2007, 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2032
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 12:47

Wat is er gebeurd?
Terug naar boven Go down
Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 17:27

Wat ik begreep van pannekoek:

Poekie XL valt aan met een spectral force met een +5/+5 split second spell in hand.
Gideon en buddy activeren phyrexian totem om te blocken (vraag me niet waarom).
Gideon legt 2 beesten voor de spectral force.
Pannekoek vraagt: "zij blocken?"
Gideon zegt ja.
Pannekoek roept judge omdat hij er niet zeker van is dat als hij de +5/+5 speelt op de spectral force hij dan 13 schade op de totem kan doen om zo alle permanents van 1 hoofd te mollen.
Gideon wil blocks terug nemen.
Jan neemt Gideon apart en stelt wat vragen.
Hierop geeft Gideon zo antwoord dat Jan af kan leiden dat Gideon liegt.
Gideon krijgt een DQ.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1701
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 18:26

Walter schreef:
Wat ik begreep van pannekoek:

Poekie XL valt aan met een spectral force met een +5/+5 split second spell in hand.
Pannekoek vraagt: "zij blocken?"
Gideon zegt ja.
Pannekoek roept judge omdat hij er niet zeker van is dat als hij de +5/+5 speelt op de spectral force hij dan 13 schade op de totem kan doen om zo alle permanents van 1 hoofd te mollen.
Jan neemt Gideon apart en stelt wat vragen.
Hierop geeft Gideon zo antwoord dat Jan af kan leiden dat Gideon liegt.
Gideon krijgt een DQ.

Lijkt er een beetje op, ter correctie:
Ik speelde de force en had de Stonewood infocation in hand. Die we niet zouden uitspelen. Pannekoek had namelijk nog witte charm en wilde ehm gewoon regeneren en de Stonewood voor de doodsklap gebruiiken.

Wat betreft Gideon klopt de uitleg van Walter niet helemaal, zal er verder ook niet op ingaan vanwege het lopende onderzoek.

Wat ik er wel over wil zeggen is dat het aan de ene kant werd de situatie wat uit zijn verband getrokken. Aan de andere kant compleet terecht, als je op zo'n niveau speelt dan moet je (of in mijn geval mijn teammaat) de regelskenn.

ps. de posts op KV zijn al gesloten wegens het lopende onderzoek,...
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 19:08

Ik heb de mod daar (Frank) al een PM gestuurd dat ik het niet eens ben dat er dergelijke censuur plaatsvindt op KV. Ik vind dat je op een normale manier daar best over kunt praten met elkaar.
Misschien dat mijn opmerking van 'Etter' op dit forum niet geheel gepast is in het licht van het bovenstaande, maar ik ben absoluut tegen censuur.

greetzz
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 19:22

Ronde 1 Pinky Winky ( Erwin Jansen - Joost Veenstra )
Niet al te moeilijke ronde, volgens mij hadden beide tegenstanders nog niet veel toernooien gespeeld. Leuke actie was een Ignite memories storm 3, tegenstander had 2 kaarten in hand waarvan de ene een Krosan Cloudscraper en de andere een strangling soot. Pakte de Krosan 2x dus totaal 23 schade.

1-0

Ronde 2 Nakur's I-Pot ( Peter Huisman - Andre Pot )
Ging ons erg goed voor de wind. Hadden board control en gegeven moment speelde ik ignite memories met een storm count van 5, pakte eerst een Sulforous blast, Tendrils of corruption, en nog 2x Sulforous blast, toen wilde Pannekoek ook een keer pakken, pakt ie de lava axe dus 17 schade en komen ze op 7 levens te staan. Pot speelt beurt erna de sulforous blast waardoor het bord helemaal leeg was op 2 of 3 van hun beesten. (Had pannekoek mij laten pakken, de laatste kaart van de Ignite Memories, dan hadden ze ehm niet kunnen spelen).
Vervolgens pakte ik alleen land en pannekoek een paar kleine beestjes, iig niet genoeg om te winnen.

1-1

Ronde 3 TeachUsHowToPlay ( Fokke Oosterbaan en Bastiaan Boel )
Ging erg slecht tegen Fokke en Bastiaan speelden veel en hard. Op gegeven moment pakte ik mijn ignite memories, Bastiaan nog 1 kaart op hand en 7 mana op tafel. Fokke nog vier kaarten op hand. Overlegt met pannekoek, die zag het niet zo zitten dat ik de Ignite Memories zou spelen Mijn redenatie was dat we het ook niet veel later moesten proberen want dan konden ze gewoon alles casten. Pannekoek kon zich daarin vinden dus wat klein spul gespeelt en met een storm counter van 4 de ignite memories op Bastiaan gespeeld. Die bleek een trump the domains in handen te hebben dus ging het team van 36 leven naar 12. Ze speelden 1 mana beestje uit groen dat 1 leven kreeg voor elk beest dat in het spel kwam. Erg irritant, ze stonden namelijk op gegeven moment op 42 levens. Toen ze ineens op 12 stonden kregen we ook de overhand en was het snel over.

2-1

Ronde 4 Jakzimaash ( Nick Boersma – Haye de Jong )
We werden deze ronde snel en hard inelkaar geschopt. Dikke beesten en opgegeven moment kwam zelfs de pandemonium op tavel. Zij stonden op 30 levens en wij nog op 2. In plaats dat ze voor zeker gaan vallen ze alleen aan met een 2/2 die we niet konden blokken en daarmee dachten ze gewonnen te hebben, pakten zelfs al de kaarten op. Echter Pannekoek unmorfde zijn shaper parasite en sloopte het beestje. Volgende beurt pakte Pannekoek wit vlieg beestje dat een enchantment sloopt als ie in het spel komt. Maar voor dat te doen speelt ie nog een wishfull thinking waarmee ik een aantal grote beesten pak. Dus slopen we nog wat beesten van hun en vervolgens de pandemonium. Door snel te spelen en gebruik te maken van hun fouten danwel onervarenheid hebben we gewonnen. Eigenlijk hadden we dit moeten verliezen maar goed.....

3-1

Ronde 5 Les Enfants Terrible Part 2 ( Gideon de Vries – Rory Phelan )
Ging wel lekker tot het incident.

4-1

Ronde 6 ????????
Computer crash, DCI reporter deed vervelend en kon niet opnieuw worden opgestart, kwam er op neer dat de genen die toen 1 tm 4 (4 uit 5) stonden konden ID-en en daarmee top 4 bereikten. Did is gedaan, Ronde 6 is verder niet gespeeld.

4-1-1

Finale
Voordat we de finale ingingen hebben we lang lopen discuseren wat te doen. Gaan we scoopen voor onze tegenstander? Is wel zo netjes en correct, maar waarom zijn we dan gekomen. Voor de ervaringen en de centen (ahum, 25 euro pp) zijn we toch gaan spelen. En dus correct gaan draften.

Draft
Iedereen kent Pannekoek dus die zat weer volop te bleren over raredraften en dat is weer 4 euro etc. Jan kan af en toe mee of we echt niet aan het raredraften waren. Dit deden we ook niet. Bogarden Hellkite, Sengir Nosferatu, berg slivers in beide kleuren, wat leuke truckjes en een hoop beesten.

Ronde 1 De Witte Sokjes ( Johan Figlarz – Roger Bijen )
Tegen team witte sokjes. Constant de overhand gehad door veel beesten te spelen afgewisseld met een klein truckje. Op gegeven moment pakte ik de bogarden hellkite, zijn we vol in gegaan en voordat damage op de stek ging, hellkite gespeeld, al hun beesten weggehaald en zij staken ons de hand toe.

Ronde 2 734/\/\ 3dd3 ( Erik van der Laan - Sjoerd Mulder )
Konden ID-en maar Pannekoek moest en zou die laatste ronde spelen. Tegen Erik en Sjoerd, volgens mij dacht pannekoek ze aan te kunnen echter niet het geval. Sjoerd had Groen Rood met wat dikke beesten. Bij Erik hebben we totaal geen beest gezien. Hij speelde zwart blauw control met counters en discard. Met een aantal goed geplaatste discards van 3 en 4 kaarten waren onze handen leeg. En hebben deze ronde ook verloren.

Tweede geworden.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 19:27

Reaver schreef:
Ik heb de mod daar (Frank) al een PM gestuurd dat ik het niet eens ben dat er dergelijke censuur plaatsvindt op KV. Ik vind dat je op een normale manier daar best over kunt praten met elkaar.
Misschien dat mijn opmerking van 'Etter' op dit forum niet geheel gepast is in het licht van het bovenstaande, maar ik ben absoluut tegen censuur.

greetzz

Het domme was dat Gideon en Droes? er gelijk weer een scheld en etter partij van maaken en vervoglens hebben ze volgens mij het volledige topic weggegooid en andere posts in andere topics verwijderd.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   ma feb 26 2007, 20:47

Martijn schreef:
Reaver schreef:

greetzz

Het domme was dat Gideon en Droes? er gelijk weer een scheld en etter partij van maaken en vervoglens hebben ze volgens mij het volledige topic weggegooid en andere posts in andere topics verwijderd.

Klopt.. ik kreeg een bericht van Frank terug met daarin de opmerking dat hij niet gediend is van het feit dat hij van censuur wordt beschuldigd. Ik heb toen iets teruggeschreven dat asociaal gedrag op toernooien best besproken mag worden op een nationaal forum zolang het maar netjes gebeurt. Ik had niet gezien dat Droes en Gideon een scheld partij hadden gestart. Zegt volgens mij voldoende.

greetzz
Terug naar boven Go down
Potje
N00b
N00b

Aantal berichten : 42
Leeftijd : 40
Registration date : 31-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   za maa 03 2007, 16:49

Citaat :
Ronde 2 Nakur's I-Pot ( Peter Huisman - Andre Pot )
Ging ons erg goed voor de wind. Hadden board control en gegeven moment speelde ik ignite memories met een storm count van 5, pakte eerst een Sulforous blast, Tendrils of corruption, en nog 2x Sulforous blast, toen wilde Pannekoek ook een keer pakken, pakt ie de lava axe dus 17 schade en komen ze op 7 levens te staan. Pot speelt beurt erna de sulforous blast waardoor het bord helemaal leeg was op 2 of 3 van hun beesten. (Had pannekoek mij laten pakken, de laatste kaart van de Ignite Memories, dan hadden ze ehm niet kunnen spelen).
Vervolgens pakte ik alleen land en pannekoek een paar kleine beestjes, iig niet genoeg om te winnen.
De ignite was zelf voor 21, maar greedy pannekoek moest jullie feestje weer verstieren.
Die beurt hebben de board compleet gecleared door met de axe die 3/5 te slopen en Peter speelde in onze beurt nog een sunlance. Zo kwamen we op een mooi stabiel (kuch kuch) levensantal van heel weinig maar hadden wel lekker boardcontrole met oa een rode akroma
cherry waarna de scoop volgde.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   di maa 06 2007, 18:25

Aloha, bij deze een nobele poging tot weerwoord voor mijn voormalig 2HG-eega, wijlen Gideon de V.

Citaat :

Gideon is samen met zijn teamgenoot gediskwalificeerd voor liegen tegen de judge. Serves you right etter... Hoop dat ie 1/2 tot 1 jaar gebanned wordt.

^^ Technisch gezien sta ik eigenlijk compleet buiten de DQ, evenals Pannekoek en Martijn. Alleen heeft de DCI besloten dat je niet verder mag spelen
als je maar 1 hoofd hebt in 2HG. Dus helaasch

Citaat :

- Het is mijn idee om zoveel mogelijk beesten aan mijn kant te gebruiken voor het blocken van de Force puur om het feit dat Gideon
een Fortify in zijn deck had. Op dat moment, hoe karig dan ook, zouden de meeste outs in de situatie in Gideon's deck zitten. Alle outs in mijn deck
zouden niet afhankelijk zijn van meer dan 4 mana of aantal beesten aan mijn kant van de board.

Citaat :

- De uiteindelijke blocks waren Totem, 4 Endrek Sahr tokens en een Dream Stalker. Ik wilde Endrek Sahr ipv. Dream Stalker ervoor leggen ivm. Fortify en
geen zwarte permanents in play hebben mocht de Spectral Force het overleven. Hier onstond dan ook even een onenigheid (wilde ook eerst 3 tokens ipv. 4 leggen).

Citaat :

- Ik wist dat de Totem uberhaupt maar 5 schade kon nemen en dus 5 permanents moest sacrificen. Ik was op dat moment manaflood met 9 land in play en nog 1 in m'n hand.
De belangrijkste spells die ik had kunnen topdecken waren Sulfurous Blast en Damnation. Gideon dacht echter dat ik de tokens die blockte ook kon sacrificen.

Citaat :

- Gideon heeft nooit blocks teruggenomen. Alleen dacht hij, na de vraag van Jan, dat hij de mogelijkheid had om blocks te wijzigen wat, in zijn optiek, voordeel
zou opleveren in die situatie. Echter, na een judge call hoort de game still te liggen en aangezien ik wist dat Poekie XL hun judgecall ge'timed' hadden, is er geen mogelijkheid om te zeggen dat Gideon niet de intentie had zo te blocken. Alleen hij was 100% onder de indruk dat hij mocht switchen vanwege de judgecall.

En op dat moment was het een verhoor tussen Jan, de judge, en Gideon. Ik had geen mogelijkheid om Gideon erop te wijzen dat wat hij trachte te doen niet mogelijk was. Dit heb ik ook uit eigen initatief aan Jan meegedeeld.

Over de DQ zelf. Tsja. In mijn optiek is het een DQ die puur ontstaan is door uitlokking aan Gideon's kant. Gideon's tactiek om zoveel te blaten dat de tegenstander of gek wordt, of in de war raakt heeft nogal veel vijanden en het trashtalken blijft niet binnen de ring maar ook daar buiten. Als je continu Jan's positie als head-judge ondermijnt door totaal geen respect voor gezag te tonen dan forceer je iemand in een situatie waar hij niets anders meer kan doen dan harde maatregelen te treffen.

Ik moet zeggen dat ik er zelf geen onderbuiksgevoelens aan overhoudt dus als ik volgend jaar in de gelegenheid ben dan speel ik de OFK. ^^ Ik hoef niet zo graag te bewijzen dat geheel Fryslan een stel n00bs zijn. <3
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   di maa 06 2007, 19:05

Rory schreef:
- Ik wist dat de Totem uberhaupt maar 5 schade kon nemen en dus 5 permanents moest sacrificen. Ik was op dat moment manaflood met 9 land in play en nog 1 in m'n hand.
De belangrijkste spells die ik had kunnen topdecken waren Sulfurous Blast en Damnation. Gideon dacht echter dat ik de tokens die blockte ook kon sacrificen.

Als je met een trampler aanvalt, mag je zoveel dmg asignen op het blockende creature als je wilt.. Dus een spectral force kan gerust 8 (of in dit geval 13) dmg doen op gideon's totem.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   di maa 06 2007, 19:32

Wat we waarschijnlijk gedaan hadden was 8 damage assignen aan Rory's totem, dan de Spectral Force regeneraten met de witte charm. Second main phase een utopia vow op Gideons Emphyrimon gespeeld.

Dan had of Gideon een van de twee zaken kunnen counteren of zijn brine elemental unmorphen. Die beurt hadden ze kunnen aanvallen en dan nog met de fority was het niet genoeg geweest om ons 19 schade toe te brengen. Wat daarna zou gebeuren is lastig in te schatten. Zowel Pannekoek als ik zou dan 4 kaarten op hand hebben en elk 6 mana untapped. 2 mana elke getapped en spectral force getapped.

Mijn inschatting is nog steeds dat jullie het niet gered zouden hebben.
Terug naar boven Go down
Potje
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   wo maa 07 2007, 13:51

Als ik minder vriendelijk was geweest had ik gideon ook al een waarschwuning aan kunnen smeren.

Rory speelde tegen mij een spell dat iedereen 2 dmg doet waarop Gideon hun van 33 op 31 zet en ons van 8 naar 4.
Ik reageer hier op door ze zeggen dat zij naar 29 gaan toen ik Gideon 31 hoorde zeggen. Daarna heb ik dat nog een keer gestate. Gideon reageerde hier heel laconiek op door te zeggen: "Ow.....werkt die kaart zo ?". Waarop ik toch fel reageerde dat hij me dit geen 2x keer moest flikken.
Ik los dit soort dingen meestal zelf op en heb Jan er dus ook niet bij geroepen ondanks dat hij achter mij stond mee te kijken.

Als ik Jan er wel bijgeroepen had, dan had Gideon waarschijnlijk al een waarschuwing aan de broek gehad.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1250
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   wo maa 07 2007, 15:50

Ik weet er verder niks vanaf, maar het lijkt me wel dat Gideon dus echt wel zat te etteren.
Ik zit al half aan Mike Long te denken als ik dit zo lees.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   do maa 08 2007, 15:28

onoez schreef:
Rory schreef:

Als je met een trampler aanvalt, mag je zoveel dmg asignen op het blockende creature als je wilt.. Dus een spectral force kan gerust 8 (of in dit geval 13) dmg doen op gideon's totem.

Dat niet zo zeer, ik dacht dat je nl. niet meer permanents hoefte te sacken dat toughness van de Negator Totem. Blijkt niet het geval te zijn, tsja, dan is Stonewood wel een lekkere (8 had niet geboeid, aangezien als je 8 damage op de Totem gooit, je 4 tokens overhoudt die je kan sacken).

Had Gideon toch gelijk om om rares heen te spelen. En dat terwijl we de ronde ervoor nog besloten hadden dit niet te doen. Again, de play was niet slecht, het pakken van zowel Force als Stonewoood, tsja, weinig aan te doen verder.

Dus ja, dan hadden we het nooit gered, omdat Totem 13 permanents had moeten sacken, ik geen board meer gehad had en dus Gideon niet genoeg had kunnen pushen om gevaar te kunnen zijn (tenzij jullie 0 blocks hadden gedaan, I doubt that).

Congrats Poekie XL. Maar ik geloof dat ik zoiezo weinig moeite had met het feit dat we (DQ of niet) verloren hadden.

Veel succes met jullie no.1 positie in NL veilig te stellen en de no.1 positie in de wereld te veroveren op GP Amsterdam
Terug naar boven Go down
Potje
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   do maa 08 2007, 16:47

Even een vraagje Rory

Hoe sta jij tegenover het gedrag van Gideon?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   do maa 08 2007, 19:08

I-PoT schreef:
Even een vraagje Rory

Op de pre-release deed hij aardig tegen mij. Misschien omdat niemand aardig tegen hem deed.

O w8, je vroeg het niet aan mij Razz.
Terug naar boven Go down
Potje
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   do maa 08 2007, 22:48

Jaja...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   vr maa 09 2007, 07:42

I-PoT schreef:
Even een vraagje Rory

Laten we het zo stellen dat die jongen het allemaal niet zo slecht bedoeld, maar het zichzelf alleen maar per Magic toernooi wat hij speelt enkel lastiger maakt.

Ik vind het nogal jammer dat hij nog steeds volle van overtuigt is dat geheel Noordelijk Nederland een stelletje sukkels zijn en dit op elk moment op KV moet uiten terwijl de tranen hem toch echt de ogen in schoten toen hij geDQ'ed werd. Op dat moment kan ik iemand niet meer serieus nemen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   vr maa 09 2007, 11:44

Ik vind het een beetje zonde. Het grote probleem is idd dat hij het trashtalken erbij vind horen. Dit zal dan wel met de reden zijn om z'n tegenstanders helemaal gestoord te maken, errors te forcen, maar ik denk niet dat het nodig is, en ik denk ook dat het uiteindelijk meer backfired dan dat ie dr wat mee opschiet. Qua speelstijl maakt het m wel 1 van de mensen waar ik in-game inmiddels een enorme hekel aan heb gekregen.

Ach en over magicend Noord-Nederland, dr zullen wel meer dan hij zijn die dr zo over denken. Dat is in het normale leven ook al zo, nooit anders geweest, het is zielig.
Terug naar boven Go down
Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   vr maa 09 2007, 13:03

Wat Gideon niet schijnt te begrijpen is dat er genoeg prestaties neergezet zijn door noordelijke spelers.

Jelger Wiegersma heeft hier gewoond.
Douwe van Noordenburg is Nederlands kampioen geworden.
Maurice Paliama is 3e geworden van GP Hasselt en werd bovendien 9e op het NK.
Johnny Niemeyer heeft in 2 jaar tijd zeer veel ptq top8's bij elkaar gespeeld.
Er zullen vast nog wel meer noordelingen grote prestaties hebben neergezet maar mijn punt is denk ik gemaakt.

Dit leid ertoe dat ik de opmerkingen van mensen over magic en het noorden (Gideon is niet de enige!) compleet negeer. Ik raad jullie aan hetzelfde te doen.
Hij komt er vanzelf wel achter dat wat hij zegt niet klopt...of niet, who cares.

Over Gideon:
Mijn ervaring is dat het een jongen is die een knop omzet op het moment dat het ook maar iets met magic te maken heeft. Dit betekent dat hij op tjidens het spelen, maar ook op forums, een zeer vervelend mannetje is. Tussen de speelrondes in is Gideon altijd heel aardig richting mij. Dit zal waarschijnlijk voor een groot deel aan mij liggen (ik kraak niet zo snel mensen af als pannekoek of labohm) maar dit toont aan dat hij buiten het magicen om vast wel een aardig persoon kan zijn.

Zijn gedrag tijdens het magicen is echter op geen enkele manier goed te praten. Ik ben van mening dat trashtalken er bijhoord maar en zijn grensen waar hij keer op keer overheen gaat. Bovendien weet hij judges en spelers blijkbaar niet uit elkaar te houden want zijn opmerkingen beperken zich niet tot spelers. Het zou mij ook niet verbazen als hij willens en wetens heeft geprobeerd vals te spelen door de situatie anders uit te leggen dan dat hij in werkelijkheid was en dat hij ook wist dat wat hij aan het doen was cheaten was. Ik ben daarom ook blij met de DQ van Gideon maar niet vanwege de persoon Gideon. Ik ben blij dat er weer een cheater gepakt is waardoor het spelletje weer wat eerlijker is geworden. Nu hoop ik ook zeker dat er een banning volgt want zelfs als de DCI besluit dat Gideon onschuldig is ben ik ervan overtuigt dat dit niet het geval is.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trail Leeuwarden   vr maa 09 2007, 13:22

heren en dames

Vanaf zonning cran canaria heb ik met veel interesse gelezen wat hier allemaal geschreven is. Ik moet zeggen dat iedereen op een volwassen manier met de situatie omgaat. Daar heb ik respect voor. Ik heb het verzoek gekregen om alle berichten hierover te bewaren omdat ze gebruikt kunnen worden tijdens het onderzoek.

Ik zet een slot op deze post, omdat het me niet verstandig lijkt hangende het onderzoek nog verder over te discussiëren. Als het resultaat van het onderzoek bekend is zal ik deze draad weer openen.

Groeten en iedereen veel succes gewenst tijden GP Amsterdam.

Jasper
Terug naar boven Go down

Grandprix Trail Leeuwarden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grandprix Trail Leeuwarden
» NKQ Groningen 10/04
» Grand Prix 2013 (aka winter)
» Laatste vrije slots in Naya Aggro/Pod
» Mind Control

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: