MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre wint de donderdraft van 25 augustus! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Rick wint de donderconstructed van 31 augustus! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de FNM Modern van 8 september! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   wo jul 13 2011, 19:21

Wie gaan hier allemaal nog meer heen? Ik heb eventueel een auto to mijn beschikking.
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   wo jul 13 2011, 19:56

Klinkt wel leuk..

Helaas heb ik nog maar 1x 1 ronde standard gespeeld en is de datum iets wat ongelukkig..

Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 24
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   wo jul 13 2011, 20:15

vet Smile, ik kan ook rijden en misschien ook wel de auto van mijn ouders meekrijgen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   zo jul 17 2011, 20:49

Ik wil ook wel meerijden, mocht dat mogen natuurlijk. Ik kan zelfs evt jullie decks compleet maken , ik ga wit blauw control spelen. Sterke voorkeur voor iemand met TomTom Smile
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7257
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   zo jul 17 2011, 22:06

Euuhm, vraagje:

Nu PS Games failliet is en zij garant staan voor de ticket etc, is deze PTQ toch een beetje weg qua prijzen? Of heeft iemand die verplichtingen overgenomen?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   zo jul 17 2011, 22:17

Andre Pannekoek schreef:
Ik wil ook wel meerijden, mocht dat mogen natuurlijk. Ik kan zelfs evt jullie decks compleet maken , ik ga wit blauw control spelen. Sterke voorkeur voor iemand met TomTom Smile

Iedereen mag mee, zelfs jij Razz Ik heb geen TomTom, maar wel een telefoon met navigatie, werkt ook prima.

Ik zoek voor zaterdag nog wel een paar kaartjes. er van uit gaande dat ik tegen die tijd ook alles heb gekregen wat ik heb afgesproken zoek ik dan nog:

1x Seachrome Coast
2x Creeping Tar Pit
1x Tezzeret
1x Venser
2x Gideon
2x Leyline of Sanctity
3x Surgical Extraction

Iemand die me daar aan kan helpen?
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   zo jul 17 2011, 22:37

ik heb nog 2 gideon en 2 sancity te leen als ik die zondag of maandag terug krijg

Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 12:02

Gaan jullie nog naar A'dam zaterdag? Ik wil dan wel graag mee!
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 12:09

Ik ben in principe nog steeds in, moet ik me nog ergens inschrijven ofzo?

@ Wytse, is jouw auto nog steeds beschikbaar? En hoe veel man kunnen daar in? Ik heb 2x Gideon voor je

@ Andre, ik zoek nog 3x Ajani Goldmane en 21x Hero of Bladehold + 1 x Hex parasite

Laatst aangepast door RoyalChief op do jul 21 2011, 18:03; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 12:10

Ik wil graag even definitief weten wie er allemaal mee willen. Ik kan 3 mensen mee, tenzij niemand het erg vindt lekker krap achterin te zitten tot Amsterdam, dan kunnen er 4 mee Razz Maar ik moet nog wel bovenstaande kaarten regelen, want zonder deck wordt het moeilijk Wink

EDIT: Julius, ik heb wel 3 Ajani en 1 Hero voor je.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 13:03

Ik ga toch niet mee, sorry..
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 15:33

DeJong schreef:

Ik zoek voor zaterdag nog wel een paar kaartjes. er van uit gaande dat ik tegen die tijd ook alles heb gekregen wat ik heb afgesproken zoek ik dan nog:

1x Seachrome Coast
2x Creeping Tar Pit
1x Tezzeret
1x Venser
2x Gideon
2x Leyline of Sanctity
3x Surgical Extraction

Iemand die me daar aan kan helpen?

Ik zou dan definitief wel graag mee willen. Ik heb van de gevraagde kaarten voor je:
1x Seachrome Coast
2x Creeping Tar Pit
1x Venser
2x Gideon
2x Surgical Extraction

Ik heb voor Julius nog een hexparasite en een hero te leen...

Dan gaat het door? Inschrijven kan overigens op het forum van kv, maar is denk ik niet noodzakelijk ze hadden nu ongeveer 50 voorinschrijvingen en ruimte voor 80 man dus dat komt wel goed gok ik.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   do jul 21 2011, 16:57

Ik heb mij al een tijdje geleden via de mail ingeschreven, dus dat komt goed.
@Maarten: 2x Gideon mag je thuis laten, Jos leent mij die al uit.
Ik heb dan alleen nog 1 Tezzeret (en eventueel 1 surgical extraction, maar dat is geen must voor het deck) hebben.

Jullie mogen een tijd noemen wanneer ik jullie oppik. Ik schijn nogal vroeg te zijn over het algemeen Razz
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   vr jul 22 2011, 13:36

@ Julius en Maarten:
Ik wilde maar weg gaan om 08:30 vanaf het station. Zijn we om 10:30 in A'dam.

Verder een laatste distress call:

Nog 1 Tezzeret gezocht!

Er is nog 1 plek over in de auto overigens.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   vr jul 22 2011, 18:31

DeJong schreef:
@ Julius en Maarten:
Ik wilde maar weg gaan om 08:30 vanaf het station. Zijn we om 10:30 in A'dam.

Okidoki. Je woont niet toevallig in of naast de Korrewegwijk? Is voor mij natuurlijk nog veel handiger als je me kunt oppikken op de rotonde van de korreweg....Wink
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   vr jul 22 2011, 18:42

Dat wordt lastig. Moet ik toch een stuk omrijden. Even op de fiets naar het station is volgens mij best te doen.
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 938
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   za jul 23 2011, 13:27

Heel veel succes mannen!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   za jul 23 2011, 14:05

Kom op toppers!!!.. mooi om te zien dat er meer PTQ spelers bijkomen.. dat is altijd een gezonde ontwikkeling. Misschien de volgende cyclus een keertje met een hele groep heen?

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   za jul 23 2011, 14:32

Jasper schreef:
Kom op toppers!!!.. mooi om te zien dat er meer PTQ spelers bijkomen.. dat is altijd een gezonde ontwikkeling. Misschien de volgende cyclus een keertje met een hele groep heen?

greetzz

Idd, met zn allen de 1e klas onveilig maken!!

Apart om te zien dat de 3 regulars die ptq's bezoeken niet zijn gegaan om uiteenlopende redenen Smile
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   za jul 23 2011, 14:52

Andre Pannekoek schreef:
Jasper schreef:

greetzz

Idd, met zn allen de 1e klas onveilig maken!!

Apart om te zien dat de 3 regulars die ptq's bezoeken niet zijn gegaan om uiteenlopende redenen Smile

Ik mocht niet van mijn vrouw..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
BaasJuul
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam   za jul 23 2011, 22:51

side event gespeeld gedeeld 3e/4e, met grave titan naar huis. Bij ons allemaal ging de ptq slecht, Maarten kwam er uiteindelijk het dichtst bij. Was gezellig voor mij voor herhaling vatbaar Smile
Terug naar boven Go down

PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam
» NKQ Amsterdam
» Donderconstructed 16 juli: Modern
» 4 Juli Highlander T2 Emmen
» Modern per Pro Tour Philadelphia een echt formaat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: