MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Meddle
Pro Player

Aantal berichten : 1071
Leeftijd : 34
Registration date : 02-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 11:33

Ik win liever. Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 11:43

@Meddle schreef:
Ik win liever. Wink

Ik ook, maar zolang jij er bent, lukt dat ook Razz
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 11:45

Andersom niet. Je hebt behoorlijk wat meer geluk dan ik.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 11:48

@Meddle schreef:

Ja, het is altijd geluk Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7277
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 12:01

@Andre Pannekoek schreef:
@Meddle schreef:

Nee, het is niet altijd geluk, maar als ik mijn boosters die ik opentrek in drafts en sealed deck van de afgelopen twee maanden vergelijk met wat ik jou open heb zien maken, dan ben ik wel een beetje jaloers. Niet dat ik het daarmee zo goed zou kunnen doen als jij, natuurlijk niet, maar ik heb echt al tijden niets opengemaakt terwijl ik bij jou Sorin na Liliana zie. Dus ja, ik ben jaloers, en ja, je hebt veel geluk met boosters, maar nee, dat verklaart niet waarom je zoveel wint natuurlijk.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 12:24

@afterparty05 schreef:
@Meddle schreef:

Nee, het is niet altijd geluk, maar als ik mijn boosters die ik opentrek in drafts en sealed deck van de afgelopen twee maanden vergelijk met wat ik jou open heb zien maken, dan ben ik wel een beetje jaloers. Niet dat ik het daarmee zo goed zou kunnen doen als jij, natuurlijk niet, maar ik heb echt al tijden niets opengemaakt terwijl ik bij jou Sorin na Liliana zie. Dus ja, ik ben jaloers, en ja, je hebt veel geluk met boosters, maar nee, dat verklaart niet waarom je zoveel wint natuurlijk.

Sorin zat niet in mn pool en gisteren was het "bommendoorkrijgendag" :-)
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 12:50

Die Sorin was op de tweede prerelease Very Happy

Ontopic: Niet topics op dit forum kunnen bekijken afgezien van de eerste pagina, en dus alleen via post reply kunnen zien wat iemand gepost heeft. Suf.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 14:11

Tijdelijke glitch in de forumfunctionaliteit. Wel slim, had ik nog niet bedacht Smile Anyway, inmiddels werkt het bij mij weer.

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 14:16

Bij mij werkt t ook weer Very Happy
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 14:59

Het is heus niet alleen geluk, maar er zit je de laatste niet veel tegen en zondag heb je zeker niet van mij gewonnen door briljant spel.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:00

@Meddle schreef:
Het is heus niet alleen geluk, maar er zit je de laatste niet veel tegen en zondag heb je zeker niet van mij gewonnen door briljant spel.

Die eerste pot in de laatste ronde was een blackout oid

Bovendien won je de eerste keer dat we die dag tegen elkaar speelden op een topdeck Razz
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:06

Weet je, je bent waarschijnlijk de beste speler in Groningen en dat geef ik niet graag toe, vind het alleen jammer dat je altijd moet benadruken dat dat allemaal door je skills komt. Volgens mij zou je morgen onder een trein moeten komen om al dat geluk te compenseren wat jij de laatste tijd hebt. En niet alleen op magic-gebied. :p het zou je sieren als je wat minder met je magic kwaliteiten te koop liep af en toe. Iedereen weet al wie ver uit de beste is in Gr.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:08

@Meddle schreef:
Weet je, je bent waarschijnlijk de beste speler in Groningen en dat geef ik niet graag toe, vind het alleen jammer dat je altijd moet benadruken dat dat allemaal door je skills komt. Volgens mij zou je morgen onder een trein moeten komen om al dat geluk te compenseren wat jij de laatste tijd hebt. En niet alleen op magic-gebied. :p het zou je sieren als je wat minder met je magic kwaliteiten te koop liep af en toe. Iedereen weet al wie ver uit de beste is in Gr.

Wow.... thanxx

Het is duidelijk Pannekoekbashdag.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:16

Nee het is geen pannekoekbash-dag André, hij bedoelt niet wat jij leest. Het gaat niet over onder de trein komen, het gaat over dat je naast je skills ook geluk hebt gehad de afgelopen tijd. Dat neemt niet weg dat je de beste speler in Groningen bent, en dat dat zo is is echt allang bewezen. Ik kan me voorstellen dat je dat misschien nog niet genoeg voor jezelf hebt bewezen, maar kijk maar naar de standings en je plaatsing gisteren en je weet genoeg. Je bent een topper en dat zij je gegund. Neemt niet weg dat je ook lekkere boosters hebt geopend. Die twee dingen mogen gewoon naast elkaar bestaan en het een doet niet af aan het ander. Probeer te zien dat mensen hun commentaar en nuanceringen of verwijzingen naar "geluk hebben" niet wegnemen dat je het goed doet en je daar gewoon vertrouwen in mag hebben. Iedereen gunt je je succes, maar dat neemt toch niet weg dat je best mag zeggen dat je een lekkere pool hebt geopend? Dingen zijn wat ze zijn, en dat jij skills hebt is allang bewezen. Daarvoor hoef je andere dingen (zoals geluk) niet voor af te doen.

Kusje er op Very Happy
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:17

Hoezo bash dag? Ondanks dat ik er gisteren flink chagerijnig van was dat ik weer van je verloren heb en voor mijn gevoel ook onterecht(wat is onterecht, de cijfers zijn duidelijk). Was dit meer bedoeld als advies. Als mensen niet hard genoeg voor je klappen, hoef je niet te vragen om het nog een keer wat harder te doen. Maar andere kant, als jij je hier prettig bij voelt. Ik zou je NOG MEER waarderen, want dat doe ik ook al, als je niet altijd hoeft te benadrukken dat je beste bent. Het stoort me nl behoorlijk dak niet van je kan winnen. Het is nog vervelender als je dat steeds in wrijft.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:27

@afterparty05 schreef:
Nee het is geen pannekoekbash-dag André, hij bedoelt niet wat jij leest. Het gaat niet over onder de trein komen, het gaat over dat je naast je skills ook geluk hebt gehad de afgelopen tijd. Dat neemt niet weg dat je de beste speler in Groningen bent, en dat dat zo is is echt allang bewezen. Ik kan me voorstellen dat je dat misschien nog niet genoeg voor jezelf hebt bewezen, maar kijk maar naar de standings en je plaatsing gisteren en je weet genoeg. Je bent een topper en dat zij je gegund. Neemt niet weg dat je ook lekkere boosters hebt geopend. Die twee dingen mogen gewoon naast elkaar bestaan en het een doet niet af aan het ander. Probeer te zien dat mensen hun commentaar en nuanceringen of verwijzingen naar "geluk hebben" niet wegnemen dat je het goed doet en je daar gewoon vertrouwen in mag hebben. Iedereen gunt je je succes, maar dat neemt toch niet weg dat je best mag zeggen dat je een lekkere pool hebt geopend? Dingen zijn wat ze zijn, en dat jij skills hebt is allang bewezen. Daarvoor hoef je andere dingen (zoals geluk) niet voor af te doen.

Kusje er op Very Happy

Nee, het hele gezeik omtrent het zgn cheaten etc is datgene wat mij enorm irriteerd, dus ja, dan ga ik mij op een andere manier profileren, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Echter is dat blijkbaar ook weer niet goed, oftewel kan ik het niet goed doen. Maar ik zal me op alles hierboven geschrevene beraden.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:33

Wat een onzin. Dit deed je al ver voordat het "cheaten" aan bod kwam. Maar goed ik vind t wel best.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:34

Nee, het hele gezeik omtrent het zgn cheaten etc is datgene wat mij enorm irriteerd, dus ja, dan ga ik mij op een andere manier profileren, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Echter is dat blijkbaar ook weer niet goed, oftewel kan ik het niet goed doen.

Maar dat is het moeilijke, er zijn altijd mensen die vinden dat je het niet goed doet. Daar kan je het beste gewoon schijt aan hebben, en doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je fijner voelt om gewoon met een zelfverzekerde blik te kijken in plaats van aandacht te vragen voor je overwinning, dan moet je dat lekker doen. Maar ik vind het niet bij je passen om te zeggen dat een poel matig is als er bommen in zitten, of om met je deck rond te lopen en te zeggen dat het niet heel bijzonder is. Het is jouw succes en het kome je toe, maar daar hoef je niet anders mee om te gaan om wat andere mensen zeggen. Het enige effect daarvan is namelijk dat je niet oprecht overkomt, en je zelf niet blij bent met hoe je doet. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, maar dat kan jij makkelijk hebben. Maar mensen die zeggen dat je cheat zijn niet goed wijs, en dat zegt niets over jou maar iets over hen, en hun eigen mogelijkheden tot succes. Kop op.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:37

@Meddle schreef:
Wat een onzin. Dit deed je al ver voordat het "cheaten" aan bod kwam. Maar goed ik vind t wel best.

Ik probeer positief te reageren maar weet niet hoe.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:45

Je hoeft niet positief te reageren. Je bent de beste en dat vind ik kut, want dat wil ik zijn. Gisteren had ik een goede dag en dacht ik dat ik je had. Ik vind ook dat ik die laatste ronde verdiende te winnen, omdat ik beter speelde dan jou, maar goed dit soort kwartjes vallen allemaal in jouw voordeel de afgelopen tijd. Daarna heb je ook nog weer geluk met weerstand. Dat je goed bent is duidelijk. Jij ontkent vaak de geluksfactor van je resultaten. Beetje jammer, maar goed.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 15:47

@Meddle schreef:
Je hoeft niet positief te reageren. Je bent de beste en dat vind ik kut, want dat wil ik zijn. Gisteren had ik een goede dag en dacht ik dat ik je had. Ik vind ook dat ik die laatste ronde verdiende te winnen, omdat ik beter speelde dan jou, maar goed dit soort kwartjes vallen allemaal in jouw voordeel de afgelopen tijd. Daarna heb je ook nog weer geluk met weerstand. Dat je goed bent is duidelijk. Jij ontkent vaak de geluksfactor van je resultaten. Beetje jammer, maar goed.

Oh, maar jij praat alleen maar over geluk van anderen en pech van jezelf en dat is het in jouw ogen altijd. Ik sluit van mijn kant de gehele discussie per direct af.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 16:04

Ja, misschien komt dat omdat mij het afgelopen jaar ook niet veel mee heeft gezeten. Ik ben er van overtuigd dat ik gelijkwaardige resultaten als jou neer kan zetten en dat je niet veel beter bent dan ik. Toch verschillen onze resultaten enorm en dat zal ook vast wat met kwaliteit te maken hebben, maar ook met zaken als geluk.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 17:46

Ik ben blij dat ik 4-2 ben gegaan en dat vind ik een goede prestatie van mezelf. ik ga mij niet wagen om beter te zijn dan de toppers in Groningen.
Ik ga mij wagen aan mezelf of ik het resultaat dat ik behaal kan voortzetten.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma feb 13 2012, 21:03

@Meddle schreef:
Ja, misschien komt dat omdat mij het afgelopen jaar ook niet veel mee heeft gezeten. Ik ben er van overtuigd dat ik gelijkwaardige resultaten als jou neer kan zetten en dat je niet veel beter bent dan ik. Toch verschillen onze resultaten enorm en dat zal ook vast wat met kwaliteit te maken hebben, maar ook met zaken als geluk.

Zo lekker om na een jaar weer eens het forum te lezen en te merken dat er nog niets veranderd is! Smile

@Pannekoek: noemen ze je al papa?

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 07:56

Bij deze het verzoek aan iedereen om in ieder geval op het forum geen opmerkingen of grappen meer te maken over Pannekoek en 'cheaten'. Hij heeft eerder malen aangegeven dit niet leuk te vinden, dat moet voldoende zijn.

@Anne, het gaat tegenwoordig vrij allemaal lekker soepel dit is een uitzondering. (Je bent als moderator een dag niet online en dan krijg je dit. Very Happy )
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 08:03

Dwarlorf schreef:
Bij deze het verzoek aan iedereen om in ieder geval op het forum geen opmerkingen of grappen meer te maken over Pannekoek en 'cheaten'. Hij heeft eerder malen aangegeven dit niet leuk te vinden, dat moet voldoende zijn.

@Anne, het gaat tegenwoordig vrij allemaal lekker soepel dit is een uitzondering. (Je bent als moderator een dag niet online en dan krijg je dit. Very Happy )

De opmerkingen gaan niet over cheaten, maar over problemen die Jasper en Johnny met mij als persoon hebben.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 08:11

Dwarlorf schreef:

De opmerkingen gaan niet over cheaten, maar over problemen die Jasper en Johnny met mij als persoon hebben.

Ja maar daar kan ik niets over zeggen. Althans ik kan er wel wat over zeggen maar ik kan Jasper en Johnny niet in hun overtuiging veranderen. Wat ik wel kan proberen is een stukje 'frustratie' bij jou weg te halen. En het is voor de community ook niet goed als het 'cheating spook' constant door de gelederen waart. Vandaar dat ik dat niet meer op het forum wil horen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 08:29

Dwarlorf schreef:

)

Volgens mij is er maar 1 iemand die de discussie over 'cheaten' levendig houdt en dat is Andre zelf. Het interesseert mij compleet niet en volgens mij Johnny ook niet. Door 1 à. 2 keer per maand aan te halen dat je het zo vervelend vindt dat mensen je verdenken als cheater gaat de discussie weer over de persoon die de aandacht wel nodig lijkt te hebben.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 08:46

Ja Nelis, ban panneoek. Hij heeft het steeds over het zogenaamde cheat-spook van je.

En trouwens, ik vind het raar dat je hier nu een opmerking over maakt om Andre te beschermen. Waarom mag hij wel steeds opmerkingen maken dan? Bv over het uitschrijven van Patrick kaman? Denk dat Patrick dat ook niet leuk vind.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2509
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 08:59

De vorige keer was dit geloof ik de oplossing. op hoop van zegen dan maar!

http://www.youtube.com/watch?v=REElUors1pQ

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 09:35

Over cheaten gaat het idd al lang niet meer. Dat was rond de prereleases en daarna heb ik er niemand meer over gehoord.

Het enige punt dat Johnny wil maken, is dat bij Magic er altijd een geluksfactor speelt naast skills. Johnny heeft het gevoel dat het geluk hem tegen zit en in het voordeel is van André, terwijl André doet alsof het allemaal skills is, tot Johnny's frustraties. Ok, duidelijk punt, iedereen heeft een andere mening. Klaar.

En ik denk dat niemand geband moet worden, en daar opmerkingen over maken vind ik echt suf. Het is gewoon totaal niet nodig.

Daar staat tegenover dat André idd erg fel doet tegen Patrick. Patrick is geen punching bag dus dient ook niet zo behandeld te worden. Dat heb ik in het verleden ook niet even netjes gedaan, dat weet ik, maar daar ben ik mee opgehouden en ik stel voor dat de rest dat ook doet.

Nu lijkt het me goed deze discussie te sluiten: er zijn verschillen van inzicht over geluk en skills, en als mensen elkaars inzichten niet aan willen horen moeten ze dat zelf weten. Iedereen hier is volwassen genoeg daar zelf conclusies aan te verbinden of het lekker te laten en weer vrolijk door te gaan met magiccen. Ik ga iig voor het laatste Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 09:42

Ik denk dat het bij Johnny een onderhuids, onbehagelijk gevoel is, wat hij alleen bij mij heeft waarschijnlijk.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 09:53

Ik denk dat jij niet voor mij moet denken. Ik gaf je een goed bedoeld advies, waardoor je meer respect zou kunnen oogsten en ook op een positieve manier en kijk wat jij er weer van maakt. Ik denk dat jij dat "kijk mij" randje niet nodig bent om op te vallen. Dat lukt ook wel door je prestaties. Persoonlijk vind ik het erg triest dat je mensen vraagt om harder voor je te klappen, omdat het de eerste keer niet goed genoeg was. Zo bereik je ook precies het tegenovergestelde van wat je wil bereiken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 09:56

@Meddle schreef:
Ik denk dat jij niet voor mij moet denken. Ik gaf je een goed bedoeld advies, waardoor je meer respect zou kunnen oogsten en ook op een positieve manier en kijk wat jij er weer van maakt. Ik denk dat jij dat "kijk mij" randje niet nodig bent om op te vallen. Dat lukt ook wel door je prestaties. Persoonlijk vind ik het erg triest dat je mensen vraagt om harder voor je te klappen, omdat het de eerste keer niet goed genoeg was. Zo bereik je ook precies het tegenovergestelde van wat je wil bereiken.

zoals ik dus al zei :

Ik denk dat het bij Johnny een onderhuids, onbehagelijk gevoel is, wat hij alleen bij mij heeft waarschijnlijk.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:10

Ik denk dat ik hier wel klaar mee ben. Lille is wat mij betreft het laatste toernooi waar we samen heen gaan. En ik ga hier verder ook geen woorden meer vuil aan maken. Succes verder.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:16

@afterparty05 schreef:
Over cheaten gaat het idd al lang niet meer. Dat was rond de prereleases en daarna heb ik er niemand meer over gehoord.

Het enige punt dat Johnny wil maken, is dat bij Magic er altijd een geluksfactor speelt naast skills. Johnny heeft het gevoel dat het geluk hem tegen zit en in het voordeel is van André, terwijl André doet alsof het allemaal skills is, tot Johnny's frustraties. Ok, duidelijk punt, iedereen heeft een andere mening. Klaar.

En ik denk dat niemand geband moet worden, en daar opmerkingen over maken vind ik echt suf. Het is gewoon totaal niet nodig.

Daar staat tegenover dat André idd erg fel doet tegen Patrick. Patrick is geen punching bag dus dient ook niet zo behandeld te worden. Dat heb ik in het verleden ook niet even netjes gedaan, dat weet ik, maar daar ben ik mee opgehouden en ik stel voor dat de rest dat ook doet.

Nu lijkt het me goed deze discussie te sluiten: er zijn verschillen van inzicht over geluk en skills, en als mensen elkaars inzichten niet aan willen horen moeten ze dat zelf weten. Iedereen hier is volwassen genoeg daar zelf conclusies aan te verbinden of het lekker te laten en weer vrolijk door te gaan met magiccen. Ik ga iig voor het laatste Very Happy

Valt mee Chris. Ik kan wel het een en ander hebben. Ik besef dat ik niet met iedereen vrienden kan worden en streef daar dan ook niet naar. Bovendien weet ik dat als iemand zich wil verlagen tot het schelden e.d. op fora dit meer zegt over de perso(o)n(en) zelf, dan over degene waarop gescholden wordt.

M.B.T. Johnny's gevoel dat hij pech heeft. Ik zie het zo. Geluk kan je afdwingen. Als je bij voorbaat er al vanuit gaat dat je altijd pech hebt, dan krijg je ook pech. Als je gaat klagen over een slechte hand, dan verlies je focus en heb je de eerste slag al verloren. Ik merkte dit zelf erg goed tijdens de draft op de launchparty. Had een redelijk goed deck, maar werd uiteindelijk tien keer niks. Prerelease begon ik met goede handen en het liep tien keer beter. Ik denk dat de decks vergelijkbaar waren qua kwaliteit.

Verder sluit ik me bij jou aan. I love you gezellig samen magic spelen I love you
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:22

@Meddle schreef:
Ik denk dat ik hier wel klaar mee ben. Lille is wat mij betreft het laatste toernooi waar we samen heen gaan. En ik ga hier verder ook geen woorden meer vuil aan maken. Succes verder.

Prima, wat jij wil Johnny, ik denk dat het verstandig is dat ik niet mee ga naar Lille, ik wil je niet voor de voeten lopen of een derde wiel zijn/ongezellige situaties creeren. Ik zal de kosten mbt het appartement voldoen en laat het er bij.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:29

Wat loopt dit weer belachelijk uit de hand qua conclusies, van beide zijden. Kom op jongens, dit gaat nergens over. Praat er gewoon eens rustig over zonder er direct weetikhoeveel gevoelens en frustraties bij te gooien. Uiteindelijk gaat dit over een verschil van mening dat gewoon kan bestaan zonder al dit gedoe. Jullie zien dingen beiden anders: fine. Accepteer het, laat elkaar in waarde en move on. Zo belangrijk is het echt niet om er leuke toernooien voor te laten schieten. Dat is echt onzin.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:32

Chris dat is jouw mening. Het is nu klaar en het forum zal geen last meer hebben van dit "gedoe."
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:35

Het gaat mij er niet om of er gedoe is of niet Johnny, het gaat mij er om dat er niet allerhande ruzies zijn die voortkomen uit onbegrip of verschil van meningen. Dat vind ik zonde van iedereens plezier. Daarom probeer ik jullie beiden inzicht te geven in elkaars situatie. Dat willen jullie blijkbaar niet en dat is best, daar heb ik verder niets mee te maken. Ik vind het alleen jammer, want de conclusie is uit proportie met wat er daadwerkelijk aan de hand is. Daar kan ik persoonlijk niet tegen, maar ik begrijp dat dit is wat jullie willen en zal m'n waffel houden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 10:37

Nou Chris, dit is niet wat ik wilde hoor, 2 vrienden hebben mij vandaag aangegeven dat zij geen contact meer met mij willen, ik ben er kapot van.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 11:14

@afterparty05 schreef:
Het gaat mij er niet om of er gedoe is of niet Johnny, het gaat mij er om dat er niet allerhande ruzies zijn die voortkomen uit onbegrip of verschil van meningen. Dat vind ik zonde van iedereens plezier. Daarom probeer ik jullie beiden inzicht te geven in elkaars situatie. Dat willen jullie blijkbaar niet en dat is best, daar heb ik verder niets mee te maken. Ik vind het alleen jammer, want de conclusie is uit proportie met wat er daadwerkelijk aan de hand is. Daar kan ik persoonlijk niet tegen, maar ik begrijp dat dit is wat jullie willen en zal m'n waffel houden.
Het verbaast mij ook dat het altijd de discussies tussen Jasper / Johnny / Pannekoek zijn die zo gierend uit de hand lopen, en de conclusies van dergelijke discussies zijn vaak zwaar overtrokken t.o.v. wat er daadwerkelijk geschreven is. Het is haast een soort sado-masochisme zoals elke zin op de meest negatieve manier geïnterpreteerd wordt. Jammer dat dat telkens weer leidt tot gekwetste ego's.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 11:33

Die constatering van jouw Hennink die is al veel vaker gedaan. We nemen elkaar mee in een negatieve spiraal die volledig uit de hand loopt. Elke keer maar weer. Ik heb daar geen zin meer in en dat heb ik ook zo aangegeven bij Andre. Met de beste bedoelingen hebben we het meerdere keren geprobeerd de afgelopen twee jaar. Helaas zonder een aansprekend succes. Ik heb heel veel leuke mensen ontmoeten via magic (maar ook daarbuiten) waar ik me graag op wil richten, ik krijg daar meer energie van en voldoening dan dit soort exercities. Daarom geef ik er de brui aan. Het is mooi geweest.
Zoals Patrick al aangaf je kunt niet met iedereen goede vrienden zijn hoe graag je dat ook wilt en geloof me ik had het heel graag gewild.
Ik vind het jammer dat dit via een publiek forum moet lopen (alweer) en dat iedereen er getuige van is (alweer). Ik kan me voorstellen dat voor de neutrale toeschouwer (de ramptoerist daargelaten) het ook bijzonder vervelend begint te worden ondertussen.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 11:39

Ik vind het gewoon ontzettend jammer om te zien. Ik mag jullie alle drie ontzettend graag, en juist daarom vind ik het verdrietig dat dit zo loopt. Sterkte ermee....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 11:44

Ik vind het ook heel jammer hoe alles loopt/is gelopen. Ik vind het ook vervelend dat het publiekelijk te lezen is dat 2 personen die ik als vriend zie,me min of meer laten vallen, het lijkt alsof ik helemaal debet ben aan deze zaak.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 37
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 12:26

Jullie kunnen je alle drie ook wel weer prima vinden in de 'geslagen-hond-rol', niet? Soms vraag ik me wel eens af of jullie niet toevallig Priscilla, Amanda en Anita heten en achter in vinkhuizen wonen ipv de mensen die ik persoonlijk ken en als vrienden beschouw....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 12:31

Je hebt zeker een punt Maarten, ik vind het opvallend dat het ook altijd op het forum plaatsvind en daarbuiten niet. Het was iig niet mijnn keuze dat alles zo af zou lopen, ook al wordt ik wellicht gezien als de oorzaak.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 12:45

@tarzan schreef:
Jullie kunnen je alle drie ook wel weer prima vinden in de 'geslagen-hond-rol', niet? Soms vraag ik me wel eens af of jullie niet toevallig Priscilla, Amanda en Anita heten en achter in vinkhuizen wonen ipv de mensen die ik persoonlijk ken en als vrienden beschouw....

Voor de duidelijkheid de discussie Andre en Johnny sta ik verder buiten. Ik heb er wel een mening over, maar heb deze bewust niet geventileerd. Het is natuurlijk makkelijk om ons drieën nu in 1 zin te noemen maar dat is niet correct. Ik heb met Andre via PM een hele discussie gehad over onze omgangsnormen, deze is verder iedereen bespaard gebleven. Ik ben niet boos of verdrietig of wat dan ook en ik heb er gewoon geen zin meer in.

Het is wel typerend dat het altijd tussen dezelfde personen moet gaan, dat zegt veel over onze karakters. Het is ook zeker niet iets waar ik trots op ben. Ik heb nu eenmaal bepaalde opvattingen over hoe je mensen moet behandelen en hoe ik zelf behandeld wil worden. Op het moment dat deze opvatting niet meer aansluiten op de realiteit krijg je dit soort excessen. Ik pas ervoor om de slachtofferrol aan te nemen, de breuk tussen Andre en mij is op mijn initiatief. Ik ben hier debet aan, maar naar 2 jaar en verschillende lijmpogingen en goede bedoelingen is het zo goed voor mij. Dat is hard en kil misschien in de ogen van anderen maar ik ondervind heel veel emotionele hinder van dit soort ruzie's. Ik kies bewust voor mijzelf.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 12:50

Het zegt idd genoeg dat je voor de derde keer gewoon maar het contact verbreekt nav een aanvaring op een forum zonder daar blijkbaar een gevoel bij te hebben. Mij doet het namelijk wel wat.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di feb 14 2012, 13:09

Jasper B schreef:
Dwarlorf schreef:

)

Volgens mij is er maar 1 iemand die de discussie over 'cheaten' levendig houdt en dat is Andre zelf. Het interesseert mij compleet niet en volgens mij Johnny ook niet. Door 1 à. 2 keer per maand aan te halen dat je het zo vervelend vindt dat mensen je verdenken als cheater gaat de discussie weer over de persoon die de aandacht wel nodig lijkt te hebben.

Pannekoek is daarin wellicht niet geheel een neutrale factor maar ik hoor er regelmatig grappen van anderen over. Dat André daar af en toe dan weer op terug komt is niet geheel onmenselijk. Ik vind dat daar ook rekening mee gehouden kan worden. Het komt altijd van 2 kanten.

Anyway, laat ik bij deze dan aan iedereen inclusief André duidelijk maken dat ik het liever niet meer hoor op het forum. Wat mij betreft laten we deze 'discussie' vanaf nu (in het openbaar in ieder geval) ook varen.

Voor de sfeer op het forum zou ik ook graag zien dat de andere discussie ook niet meer op het forum wordt voortgezet. Iedereen heeft wel weer genoeg z'n plasje kunnen doen. Laten we het weer over magic hebben of andere onzin.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   

Terug naar boven Go down

Het grote whine topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic