MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Magic Groningen naar de film: Transformers III

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 17:14

Andre heeft het idee opgevat om met een aantal mensen naar de bios te gaan voor transformers III. Nu lijkt me dat een goed idee en om de sfeer weer een beetje op peil te krijgen op dit forum zou het leuk zijn als er meer magicers mee zouden gaan. Wie heeft er zin om iig met Andre en mij naar de film te gaan (datum, tijdstip en locatie moeten we nog uitzoeken)

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 17:34

Mits Pathe, wil ik wel Smile
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 37
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 17:39

Wow vette cast heeft die film overigens: John Turtorro, John Malkovich & Francis McDormand. Gaat dit dan eindelijk een Transformers film zijn die de moeite van het kijken waard is? Ik wil wel mee!
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3532
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 17:58

Als je voor het acteerwerk wil gaan kan je beter niet gaan, Michael bay zorgt er wel voor dat daar niets van terecht komt.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 18:46

Goed idee Jasper Smile

Ik ga mee.

@ Maarten: het is Turturro Smile, tegenvaller Smile
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1703
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 18:55

Count me in
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 18:55

Wanneer ? ik wil anders wel
Heb ik het goed dat die vanaf dinsdag draait?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 19:19

Met plezier ga ik mee, het liefst naar 3D!

Ik heb trouwens een voorkeur voor dinsdag, donderdag, zaterdag of zondag.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 22 2011, 19:30

Baysplosions! Very Happy Ben volgende week op vakantie, maar ik vond Sucker Punch geslaagd!

Ik ben beter dan Pannekoek

Aantal berichten : 198
Leeftijd : 30
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 03:34

Ik kan niks spannenders bedenken dan in het donker naast Andre zitten. Als ik tijd heb ga ik graag mee Smile
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 19:40

zaterdag avond?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 19:42

Dan moet ik hem over slaan, ik heb een verjaardag.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 19:48

choppedNscrewed schreef:
Dan moet ik hem over slaan, ik heb een verjaardag.

het was een suggestie niels, ik zet er gewoon een dag neer om de thread wat levendig te houden.
En mss is het iets om voor de film wat te gaan eten?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 20:08

Kan het niet gewoon op een donderdag? Deze donderdag wellicht? Uit eten sla ik per definitie over.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 20:46

Donderdag lijkt me uitstekend, 18.50 of 21:10 ??

Roep u maar. Ik vind beide tijden prima

greetzz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 21:31

Ik meld mij in zn geheel af.

Veel plezier allemaal.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 21:45

ik kan donderdag niet.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   di jun 28 2011, 22:32

18.50 wmbt.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 07:58

@Andre Pannekoek schreef:

Veel plezier allemaal.

Uhm.. het was toch jouw voorstel om naar de film te gaan ? Hoe kun je je daarvoor nu afmelden?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 08:24

Jasper schreef:
@Andre Pannekoek schreef:

Veel plezier allemaal.

Uhm.. het was toch jouw voorstel om naar de film te gaan ? Hoe kun je je daarvoor nu afmelden?

Het was idd mijn idee. Ik had ook alles iets anders in gedachten. Van hoe, wie ,wat ,waar en wanneer ik het in gedachten heb/had, zie ik helemaal niks terug. Vandaar dat ik mij afmeld.

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 08:34

Waarom geef je dat niet aan dan? Nu meld je je af en dat vind ik vervelend.. Ik had gehoopt dat iig wij tweeen mee zouden gaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 08:39

Sorry hoor, ik volg dit topic ook niet dagelijks.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 08:42

Nou ja, aangezien André (1 van de personen die met het voorstel is gekomen) zich terugtrekt, doe ik dat ook.. dan maar niet naar de film...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 08:45

Je hoeft je niet terug te trekken hoor. Zonder mij kun je ook afspreken met anderen.. Razz
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:03

Ja, dat klopt.. alleen is de lol er al vanaf.. ik moet het weer alleen organiseren.. heb ik niet zoveel zin in.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:07

Jasper schreef:
Ja, dat klopt.. alleen is de lol er al vanaf.. ik moet het weer alleen organiseren.. heb ik niet zoveel zin in.

Sorry hoor, maar toen ik het voorstel deed om naar de bios te gaan heb ik niet het idee gehad of de indruk gewekt dat het de bedoeling zou zijn dat jij het zou gaan regelen. Misschien had je het niet naar jezelf toe moeten trekken maar gewoon even moeten wachten, dan was het geregeld en had je niks anders hoeven doen dan komen opdagen Razz. Ik begrijp ook niet dat mijn afzegging zo belangrijk is voor jouw bioscoopbezoek.

Edit: er zijn nog genoeg mogelijkheden voor bioscoopbezoekjes.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:29

Jasper schreef:

euhm, hoezo moet jij het organiseren? Jolmer en ik zijn allebei toch al bezig om een dag te regelen.

Desalnietermin vind ik het ook jammer dat pannekoek zich afmeld want ik had voor dit hele gebeuren ook al een afspraak met hem om naar Transformers te gaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:33

Idd, we zouden gaan, ik heb ook gezegd dat ik er nog een paar anderen bij wilde uitnodigen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:34

Ik denk dat het anders moet worden aangepakt.

Inventarisatie:
Wie wil en kan op donderdag?
Wie wil en kan op zaterdag?
Wie wil en kan volgende week, bijvoorbeeld dinsdag.

@pannekoek, oh dat kan ik me niet meer herinneren. It's all good. Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 09:44

Ik ben blij dat het goed zit :p

Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:09

excuus als ik me er teveel mee bemoei
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:19

? Hoe bedoel je Jolmer? Niks aan het handje hoor.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:21

ik kwam ook met t voorstel voor eten en dacht dat je daardoor zoiets had van bekijk t maar.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:23

Infertigo schreef:
ik kwam ook met t voorstel voor eten en dacht dat je daardoor zoiets had van bekijk t maar.

Oh nee hoor, heeft niks met jou te maken Razz

Eet smakelijk Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:25

Nee, dit is gewoon een van zijn ondoorgrondelijke keuzes. Die heeft ie af en toe. Niet alles is voorspelbaar aan André. Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 14:34

Idd Niels, ondoorgrondelijk...
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 16:08

Ik weet nog niet of ik heen wil, ik vind 3D maar irritant maar ik wil em wel zien ik bedoel het blijft Transformers maar 3D suckt gewoon hard... moet je zo'n "zware" 3D bril op (wat? ik ben er niet aan gewend om een bril te dragen) en de paar 3D films die ik heb gezien daarvan vond ik dat het niets toevoegt en bij tijd en wijlen zelfs behoorlijk irritant was...

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 16:21

Ik vind 3D geweldig maar dan moet het inderdaad wel iets toevoegen. Bij Thor hadden ze het wel achterwege kunnen laten maar ik vond Avatar toch wel indrukwekkend. Het blijft altijd een beetje afwachten.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 16:34

@Warlord1981NL schreef:
Ik weet nog niet of ik heen wil, ik vind 3D maar irritant maar ik wil em wel zien ik bedoel het blijft Transformers maar 3D suckt gewoon hard... moet je zo'n "zware" 3D bril op (wat? ik ben er niet aan gewend om een bril te dragen) en de paar 3D films die ik heb gezien daarvan vond ik dat het niets toevoegt en bij tijd en wijlen zelfs behoorlijk irritant was...

tegenwoordig gemakkelijke brillen

En mss een lijst maken van mensen die meewillen?
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jun 29 2011, 18:09

Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jul 06 2011, 16:03

Zijn er mensen die eigenlijk nog naar de bios willen?
hoeft niet perse Transformers 3 te zijn
Terug naar boven Go down
klootviool
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 109
Leeftijd : 28
Registration date : 09-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jul 06 2011, 17:16

Wanneer komt Je Moeder deel 3 uit in 3D?

Echt een blockbuster die je moet zien!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   wo jul 06 2011, 18:00

Postal Gold part II : hebt u edelstenen over, die u niet langer nodig hebt ?

Draait vanaf 5 september in een bioscoop bij u in de buurt..
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Magic Groningen naar de film: Transformers III   

Terug naar boven Go down

Magic Groningen naar de film: Transformers III
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Magic Groningen naar de film: Transformers III
» Magic Groningen Website
» Magic in groningen, waar?
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: