MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de dondermodern van 18 augustus **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Vraag ontrent "De Purperen Draak"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
iCupboard
N00b
N00b

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 25
Registration date : 02-06-11

BerichtOnderwerp: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    do jun 02 2011, 12:54

Ik en een vriend willen zaterdag graag een kijkje nemen bij de Purperen Draak en een paar spellen spelen. Maar mijn vriend zit in een rolstoel en ik vroeg me af of De Purperen Draak goed toegankelijk was als je met de rolstoel gaat. Daarbij; Ik ben zelf nog niet zo heel goed in Magic, ik hoop niet dat er allemaal profs zitten? Razz

Groet!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    do jun 02 2011, 13:10

Hoi en welkom op het forum

De Purperen Draak heeft geen lastige drempels, trappen of verhogingen, het kan soms wel wat krap zijn. Ik vermoed dat iedereen wel een beetje wil inschuiven voor je vriend

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
iCupboard
N00b
N00b

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 25
Registration date : 02-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    do jun 02 2011, 13:12

Super, bedankt voor het snelle antwoord! Smile Dan worden jullie "versterkt" met twee extra man! :-)
Terug naar boven Go down
HoKuZpOkUz
Ik ben beter dan Pannekoek

Aantal berichten : 197
Leeftijd : 30
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    za sep 17 2011, 15:53

@iCupboard schreef:
Daarbij; Ik ben zelf nog niet zo heel goed in Magic, ik hoop niet dat er allemaal profs zitten? Razz

Onze beste speler heet Pannekoek dus hoe goed kunnen we met zn allen nou zijn? Laughing
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    zo sep 18 2011, 06:10

Er lopen nog meer goede spelers rond in het Noorden hoor.
Terug naar boven Go down
Kev
Nederlands Kampioen 2009

Aantal berichten : 188
Leeftijd : 32
Registration date : 03-06-07

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    zo sep 18 2011, 13:40

@Andre Pannekoek schreef:
Er lopen nog meer goede spelers rond in het Noorden hoor.
Aw gut, je laat me blozen Embarassed
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 32
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    zo sep 18 2011, 13:41

@HoKuZpOkUz schreef:
@iCupboard schreef:
Daarbij; Ik ben zelf nog niet zo heel goed in Magic, ik hoop niet dat er allemaal profs zitten? Razz

Onze beste speler heet Pannekoek dus hoe goed kunnen we met zn allen nou zijn? Laughing

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
Neke
N00b
N00b

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 28
Registration date : 11-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    di okt 11 2011, 14:16

Hallo!

Ik woon sinds een paar weken op kamers in Groningen en vroeg me af of er ook Magic bijeenkomsten waren in Groningen.
Zo ben ik dus hier gekomen, ik zie al heel veel nuttige info maar ik zie dat het voornamelijk op de zaterdag is.
Ik vroeg me af of er doordeweeks ook gespeeld word aangezien ik weekends nooit tijd heb.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    di okt 11 2011, 14:19

@Neke schreef:
Hallo!

Ik woon sinds een paar weken op kamers in Groningen en vroeg me af of er ook Magic bijeenkomsten waren in Groningen.
Zo ben ik dus hier gekomen, ik zie al heel veel nuttige info maar ik zie dat het voornamelijk op de zaterdag is.
Ik vroeg me af of er doordeweeks ook gespeeld word aangezien ik weekends nooit tijd heb.

Hallo Neke,

Welkom bij de club. We hebben door de week eigenlijk altijd een activiteit op vrijdagavond. Soms in de purperen Draak, soms in de Oude Drogisterij

Op woensdag- of donderdagavond wordt er wel eens draft georganiseerd waarbij andere formaten tussentijds ook gespeeld worden, dit is niet structureel dus houd het forum in de gaten.

Zaterdagen zijn inderdaad weggelegd voor de Purperen Draak en de zondag zitten we in de Oude Drogisterij of in het Denksport Centrum Jannes van der Wal.
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    di okt 11 2011, 14:19

@Neke schreef:
Hallo!

Hoi en welkom,

Je treft het, we hebben sinds kort een forumonderdeel speciaal voor magicafspraakjes: http://magicgroningen.editboard.com/f19-magicafspraakjes
Terug naar boven Go down
Neke
N00b
N00b

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 28
Registration date : 11-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    di okt 11 2011, 14:26

Dank je wel voor de reactie. Ik zou de berichten in de gaten houden.
Als ik wat meer tijd heb zal ik zeker een keer langskomen!
Terug naar boven Go down
DutchG0d
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 62
Leeftijd : 29
Registration date : 19-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    vr okt 28 2011, 10:20

ik speel altijd doordeweeks met een groep uit hoogezand in hoogezand magic en affentoe in groningen (rhode stad volgens mij, waar alle studenten zitten) bij een kameraad magic dus misschien heb je daar wat aan xP we spelen laatste tijd eigenlijk alleen EDH

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    za jan 07 2012, 17:00

Aangezien ik zelf altijd de laatste bus naar Hoogezand neem, zijn de toernooien qua tijdsplanning uitermate geschikt voor spelers uit Hoogezand. Heb ik ook meteen wat aanspraak in de bus Very Happy
Terug naar boven Go down
plaque
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 39
Registration date : 30-11-10

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    do jan 26 2012, 13:21

Wat voor toernooien spelen jullie zoal in de purperen draak? Misschien inderdaad wel interessant voor ons groepje uit Hoogezand.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    do jan 26 2012, 13:27

@plaque schreef:
Wat voor toernooien spelen jullie zoal in de purperen draak? Misschien inderdaad wel interessant voor ons groepje uit Hoogezand.

Zie de toernooi fora. Het merendeel van de toernooien in groningen is in de PD (standard, Limited, peasant)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Vraag ontrent "De Purperen Draak"    vr jan 27 2012, 00:37

@plaque schreef:
Iedere vrijdag een toernooi, hetzij FNM draft, hetzij FNM standard, hetzij Peasant. Verder alle prereleases, launch parties, game days en andere door Wizards bedachte evenementen. Zo nu en dan een GPT om het spannend te houden. Tot slot nog een behoorlijk percentage casual, om in vorm te blijven. Gelukkig hebben we, zoals Dwarlorf al zei, een toernooiagenda om het overzichtelijk te houden. Alle toernooien hebben ook een eigen inschrijftopic. Voor casual spelen kun je ´gewoon´ langskomen of eerst even in het topic afspraakjes kijken Smile
Terug naar boven Go down

Vraag ontrent "De Purperen Draak"
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Do 17e purperen draak
» Peasant (Budget) Winterqualifier 23/12/2011 Purperen Draak
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Game day: standard constructed
» U-18 draft @ Purperen Draak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: