Magic the Gathering in Groningen

Forum voor Magicspelers uit Groningen

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Oswin ten Brinke wint de prerelease Avacyn Restored van 29 April **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de eerste prerelease Avacyn Restored van 28 April en Lotte Medendorp de tweede **Gefeliciteerd**
Johnny Niemeyer wint het legacy toernooi van 22 april **Gefeliciteerd**
Jolmer Grijs wint de FNM standard van 20 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FNM draft van 20 februari **Gefeliciteerd**
Oswin ten Brinke wint de FNM standard van 13 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FMN draft van 6 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FNM standard van 30 maart **Gefeliciteerd**
André Pannekoek heeft Peasant van April gewonnen. **Gefeliciteerd!**
Tamar Ismail wint het standard toernooi van 11 mei. **Gefeliciteerd**

Deel | 

Kaarten kopen en M12 release

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten: 777
Leeftijd: 30
Registration date: 23-02-11

BerichtOnderwerp: Kaarten kopen en M12 release   wo mei 25, 2011 10:21 pm

Ik zou graag een X aantal kaarten willen kopen op internet zodat ik ook T2 kan spelen maar momenteel wordt ik tegengehouden door de aanstaande release van M12. Van een aantal verwacht ik dat ze tot in den treure gereprint zullen worden (zoals Lightning Bolt en Birds of Paradise) maar andere kaarten misschien niet (zoals de Titans bijvoorbeeld). Wie kan daar voor mij enig licht in de duisternis scheppen en mij vertellen wat ik veilig T2 zou kunnen aanschaffen zonder rekening te houden met deze opkomende release? Ik zou het erg zonde vinden als ik nu kaarten zou kopen die ik binnen de kortste keren niet meer zou kunnen gebruiken.
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten: 932
Leeftijd: 29
Registration date: 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   wo mei 25, 2011 10:33 pm

Warlord1981NL schreef:
Ik zou graag een X aantal kaarten willen kopen op internet zodat ik ook T2 kan spelen maar momenteel wordt ik tegengehouden door de aanstaande release van M12. Van een aantal verwacht ik dat ze tot in den treure gereprint zullen worden (zoals Lightning Bolt en Birds of Paradise) maar andere kaarten misschien niet (zoals de Titans bijvoorbeeld). Wie kan daar voor mij enig licht in de duisternis scheppen en mij vertellen wat ik veilig T2 zou kunnen aanschaffen zonder rekening te houden met deze opkomende release? Ik zou het erg zonde vinden als ik nu kaarten zou kopen die ik binnen de kortste keren niet meer zou kunnen gebruiken.

Scars block.
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   wo mei 25, 2011 10:43 pm

Das niet de vraag he? SoM block gaat er idd niet binnenkort uit, maar die twijfel ik ook niet aan. Het gaat me om de Titans en wat is bijvoorbeeld de kans dat de M12 Jace Beleren andere skills heeft dan de M12? (Gering schat ik zo, maar goed het blijft het kleine broertje van de walletsculptor)
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

Aantal berichten: 761
Leeftijd: 28
Registration date: 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   wo mei 25, 2011 11:01 pm

Ga er maar van uit dat de titans terug komen en de normale plainswalkers. Jace beleren, gideon etc. Wanneer je aan type 2 wilt beginnen kun je a: voor mono rood gaan, altijd degelijk en cheap of een leuk blockdeck pakken en dat bouwen.

T is iig geen slim idee om nu nog allemaal jace tms en stoneforge mystics te gaan kopen.
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   wo mei 25, 2011 11:31 pm

Bedankt!
Terug naar boven Go down
Jasper
Navelpluis

Aantal berichten: 4520
Leeftijd: 33
Registration date: 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   do mei 26, 2011 7:07 am

Ga er maar vanuit dat de Titans niet terugkomen.. Als WotC 10 Mythics gaat reprinten (Planeswalkers en Titans) dan is de set niet interessant voor mij en een heleboel anderen. Er is dan heel weinig ruimte voor nieuwe mythics. Dat betekent lage verkoopcijfers. Als er iets is dat WotC en mama Hasbro niet willen dan zijn het wel lage verkoopcijfers.

greetzz

Terug naar boven Go down
http://magicgroningen.editboard.com
Warlord1981NL
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   do mei 26, 2011 8:14 am

Hmmmz grmbl, good point, ik wacht de set spoil wel af om te zien wat ik ga doen Razz

Just for the record:

Ik hoef er niet, aldus jou, op te rekenen dat M11 Jace Beleren planeswalker bijvoorbeeld dezelfde abilities heeft als de M12 Jace Beleren? (Dat ik dit uberhaupt vraag komt achterlijk op mij over, maar ik heb een nachtdienst from hell gedraait en je praat momenteel tegen een gebroken mens dus ik weet niet welke gedachte het achterlijkst is momenteel)
Terug naar boven Go down
Gijs
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten: 380
Leeftijd: 25
Registration date: 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   do mei 26, 2011 9:15 am

Warlord1981NL schreef:
Hmmmz grmbl, good point, ik wacht de set spoil wel af om te zien wat ik ga doen Razz

Just for the record:

Ik hoef er niet, aldus jou, op te rekenen dat M11 Jace Beleren planeswalker bijvoorbeeld dezelfde abilities heeft als de M12 Jace Beleren? (Dat ik dit uberhaupt vraag komt achterlijk op mij over, maar ik heb een nachtdienst from hell gedraait en je praat momenteel tegen een gebroken mens dus ik weet niet welke gedachte het achterlijkst is momenteel)

Als de Jace in de set Jace Beleren gaat heten, dan heeft ie per definitie dezelfde abilities 2 kaarten met dezelfde naam maar andere werking is immers uiterst verwarrend. Persoonlijk acht ik de kans vrij klein dat ze een 3de Jace verzinnen of onze Mindsculptende vriend gaan reprinten.

Jasper schreef:
Ga er maar vanuit dat de Titans niet terugkomen.. Als WotC 10 Mythics gaat reprinten (Planeswalkers en Titans) dan is de set niet interessant voor mij en een heleboel anderen. Er is dan heel weinig ruimte voor nieuwe mythics. Dat betekent lage verkoopcijfers. Als er iets is dat WotC en mama Hasbro niet willen dan zijn het wel lage verkoopcijfers.

Aan de andere kant zijn 3 van de titans schijnbaar wel de promo's voor het nieuwe Duels of the Planeswalkers wat op zich wel zou kunnen betekenen dat ze gereprint worden. Aan de andere kant weet je dat natuurlijk nooit, Squadron Hawk heeft ook pas net een promo versie en die rouleert misschien ook over anderhalve maand al weer uit als ie niet gereprint word.
Terug naar boven Go down
Dwarlorf
Want ik ben evil

Aantal berichten: 5844
Leeftijd: 37
Registration date: 28-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Kaarten kopen en M12 release   do mei 26, 2011 9:34 am

Ik zou ook niet gokken op de Titans, en als ze wel weer worden gereprint worden ze (vrijwel zeker) goedkoper dan dat ze nu zijn.

Son, no one gives a shit about all the things your deck does.
You didn't invent it, you just netdecked it.
Anybody can do that.
Terug naar boven Go down
http://www.lifesucks.info/

Kaarten kopen en M12 release

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Wow TCG kaarten die ik momenteel zoek
» Our XAT Bot full command list - now release - more features come step by step
» Kaarten kopen en M12 release
» Waar kopen jullie je losse kaarten?