MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

FNM in De Purperen Draak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 18:52

Naast de Oude Drogisterij kan er nu ook op vrijdagavond gespeeld worden in onze winkel. Omdat die extra optie bij sommige mensen voor verwarring zorgde, even de resultaten van het overleg tussen Jasper en mij op een rijtje...

- De FNM in De Purperen Draak wordt iedere week georganiseerd.
- In de weken dat MagicGroningen een draft-FNM organiseert, is de FNM in de winkel geen draft (meestal Standard, bij gebrek aan andere ideeën. Suggesties zijn welkom!)
- In de weken dat MagicGroningen géén FNM organiseert, wordt er in De Purperen Draak (bijna altijd) gedraft.
- In de weken dat MagicGroningen wel een FNM organiseert, maar geen draft, is het slim even te kijken wat er bij ons gebeurt.

Voor de rest geldt nog steeds: zaterdag casual league, alle andere momenten mogelijkheid om te spelen, mits er een tegenstander en ruimte aanwezig zijn Smile

Heb je ideeën, vragen of suggesties? Die zijn van harte welkom! Mijn PM is geduldig, of je komt even langs in de winkel...

(zo duidelijk Jasper? edits om te verduidelijken -> be my guest, just let me know)
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 19:07

Het is misschien goed om de data te noemen waarop wij geen toernooien organiseren op een vrijdag (FNM of Peasant) zodat mensen deze data in hun agenda kunnen zetten als ze willen FNM'en

greetz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 19:24

Alle FNM-activiteiten die jullie organiseren staan toch ook in de agenda? Ik kan op zich wel die activiteiten hier posten, maar aangezien er in juni ook weer nieuwe aankomen (en daarna in juli, etc) lijkt me dat tamelijk onoverzichtelijk worden...

2011-06-17 - Booster Draft
2011-05-27 - Booster Draft
2011-05-20 - Booster Draft
2011-04-22 - EDH

edit: hmmm, opmaak is niet echt ideaal, aangepast nav suggestie Jasper

Laatst aangepast door Purperen Draak op wo apr 20 2011, 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 19:42

Volgens mij zitten er wel een aantal data tussen waarop wij iets organisern. 13 mei is bijvoorbeeld het release event van New Phyrexia (draft)
Ik bedoelde dus alleen de data waarop wij niets organiseren en jij wel.

greetzz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 19:53

aangepast
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 20:42

Kijk dat bedoelde ik.. dan zet ik die in de agenda.. met een algemene opmerking dat iedere vrijdag sowieso gespeeld kan worden.

greetzz
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 974
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 20:51

Is er vrijdag nou standard of EDH?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 21:13

Er is dan als ik het goed lees EDH in de oude drogisterij en standard in de purperen draak.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 21:32

Ik kan je verzekeren dat er EDH op de planning moeten staan. Zal morgen wel gerectificeerd worden (Schrijf je dat zo?)
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 22:04

Komende vrijdag is EDH. Staat ook zo op kalender..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 22:10

Geen idee wat er in de Oude Drogisterij is, in De Purperen Draak is Commander (ha!) en omdat deze sufferd vergeten is te cancelen ook FNM-draft (die wrsl invalidated of cancelled wordt)
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   wo apr 20 2011, 22:22

Purperen Draak schreef:
Geen idee wat er in de Oude Drogisterij is, in De Purperen Draak is Commander (ha!) en omdat deze sufferd vergeten is te cancelen ook FNM-draft (die wrsl invalidated of cancelled wordt)

Oe nu breng je mij weer aan het twijfelen.. Draft is wel hip.. maar EDH is ook wel weer een keertje spannend..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:11

Ik hoop echt dat de afstemming in de toekomst verbeterd gaat worden.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:16

Dwarlorf schreef:
Ik hoop echt dat de afstemming in de toekomst verbeterd gaat worden.
Vandaar dit topic, dit is het begin van een betere afstemming!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:38

Ik zie geen afstemming maar een wekelijkse FNM in de Purperen Draak, of er wel of geen FNM oid is @de drogisterij of zie ik dat verkeerd?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:44

Dat klopt meneer Pannekoek.

Alleen zullen ze nooit het type speler bij de ander weghalen.

Oude Drogisterij = Draft --> Purperen Draak = Standard of Block Constructed
Oude Drogisterij = Niks --> Purperen Draak = Draft
Oude Drogisterij = Peasant --> Purperen Draak = Slim om te kijken wat ze hebben (Draft/Standard)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:46

Sommige spelers spelen alles
Sommigen spelen draft en T2
Etc

Dus het kan wel degelijk voorkomen dat men nu kiest voor een draft @ de purperen draak terwijl men anders naar t2 was gekomen @ de drogisterij.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:51

Tja, ik weet dat dit de afspraken zijn die Jasper en Martijn gemaakt hebben.

Ik leg het alleen maar uit zoals het ook in post 1 staat Razz
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:52

Dat klopt, maar er liggen nu in elk geval heldere afspraken. Het is nooit de intentie van de Purperen Draak geweest om te concurreren, Martijn had er alleen niet aan gedacht dat FNM's ook op de WotC site komen te staan. Dat er goed overleg plaatsvindt en er in elk geval niet op dezelfde avond twee dezelfde FNM's worden aangeboden is een prima geste. Een minder sympatieke winkeleigenaar had ons gewoon kapot geconcurreerd, want dat had ie ook zonder problemen kunnen doen.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 11:56

Kwebie schreef:

Die begrijp ik, hoef je me niet uit te leggen. Ik dacht dat de eerste afspraak was (heb ik van Jasper en Martijn in het begin zelf gehoord) dat wanneer de een FNMs organiseerd , de ander dit niet doet. Dit is iig niet nagekomen door 1 kant. Dat er wekelijks FNMs georganiseerd worden in de Purperen Draak gehouden worden is ook niet gecommuniceerd en werd bewust stilgehouden (van 2 deelnemers persoonlijk gehoord). Wat moet ik daar van denken?
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:02

Andre Pannekoek schreef:
Kwebie schreef:

Die begrijp ik, hoef je me niet uit te leggen. Ik dacht dat de eerste afspraak was (heb ik van Jasper en Martijn in het begin zelf gehoord) dat wanneer de een FNMs organiseerd , de ander dit niet doet. Dit is iig niet nagekomen door 1 kant. Dat er wekelijks FNMs georganiseerd worden in de Purperen Draak gehouden worden is ook niet gecommuniceerd en werd bewust stilgehouden (van 2 deelnemers persoonlijk gehoord). Wat moet ik daar van denken?
Het werd bewust stilgehouden omdat het helemaal niet de bedoeling was om spelers bij ons weg te kapen. Die FNM's waren bedoelt als kleinschalig toernooitje voor de mensen die op dat moment toch al in de Purperen Draak zaten. Dat het uit is gekomen komt omdat Martijn er niet aan had gedacht dat FNM's ook op de Wizards site worden neergezet. Er was dus sprake van goede intenties maar een ongelukkige aanpak.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:10

Ok duidelijk meneer Hennink, het was een foutje van de purperen draak. Nu hier gaan verkondigen dat er wekelijks een FNM wordt georganiseerd in de Purperen Draak zie ik niet als een oplossing van het "probleem".
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:19

Tja, dat zijn afspraken tussen Martijn en Jasper. Persoonlijk zie ik niet echt probleem. De FNM's in de Oude Drogisterij zullen uiteindelijk misschien worden verplaatst naar de Purperen Draak, maar alleen als blijkt dat die FNM's succesvoller zijn. Als ze succesvoller zijn dan is dat alleen maar goed voor de magic community in Groningen. Hoe het ook zij, ik blijf toch wel spelen, en voorlopig gewoon lekker in de Drogisterij.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:29

Ik heb ook niks tegen de p d maar ik zie bij bvb peasant, een casual formaat een zeer sterke afname in het aantal deelnemers. Bovendien is er in de eerste instantie afgesproken dat er niet dubbel gepland zou worden qua fnms. Dit is bewust wel gebeurd, of je het nou kleinschalig of niet gaat houden oid, spreek dan niks af. Nu zie ik een afname in het aantal deelnemers op meerdere drogisterij toernooien. Dat vind ik jammer.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:34

Dat is inderdaad jammer.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:34

Dankje Pannekoek dat je er nog even verder op in gaat. Ik was al zo naief om te denken dat het wel goed zat. Dit komt de eenheid van de magicscene niet ten goede. Ik ben ook bang dat er teveel aan magic gaat worden aangeboden waardoor de algemene bezetting weer naar beneden zal gaan.

Laatst aangepast door Dwarlorf op do apr 21 2011, 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1724
Leeftijd : 31
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:35

Ik moet het eens zijn met Pannekoek, je snijdt elkaar denk ik in de vingers als je gelijktijdig dingen organiseerd. Kan je dan niet beter het een in het ander integreren?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:38

Dwarlorf schreef:
Dankje Pannekoek dat je er nog even verder op in gaat. Ik was al zo naief om te denken dat het wel goed zat. Dit komt de eenheid van de magicscene niet ten goede.

Dat is eigenlijk mijn punt. De redenen van het waarom interesseren me ook niet, het is tegen de eerste afspraken in en heeft wel degelijk gevolgen. Hennink kan beamen als Peasantman dat het aantal deelnemers is gehalveerd.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:40

Als ik kijk naar de verdeling van het type speler dan zie ik in de PD voornamelijk casual spelers en in OD voornamelijk competatieve spelers. Ik zou dat onderscheid gebruiken voor het organiseren van bepaalde type toernooien als er een integratie moet gaan plaatsvinden.

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:46

Jongens, het probleem is niet zo groot als jullie doen voorkomen. In mijn ogen is er niet eens een probleem. De Purperen Draak biedt de mogelijkheid aan om op vrijdag avond te magic'en. Dit is via het FNM programma gegaan, wat op zich prima kan. We hebben al een aantal vrijdagen gehad waarop we dubbel organiseerden en dat heeft in mijn ogen niet geleid tot een lagere opkomst in de OD. Zowel de standard FNM als de draft zijn beide goed bezocht in de OD terwijl de PD ook organiseerde. De doelgroep voor de PD is compleet anders dan wat wij doen.
Ik voorzie een toekomst (nabij misschien al) dat wij stoppen met het organiseren van FNM's en dat dit geheel in de PD gebeurt (desnood met een Pro en een Beginner tafel).

greetzz

Jasper
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:54

Andre Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:
Dankje Pannekoek dat je er nog even verder op in gaat. Ik was al zo naief om te denken dat het wel goed zat. Dit komt de eenheid van de magicscene niet ten goede.

Dat is eigenlijk mijn punt. De redenen van het waarom interesseren me ook niet, het is tegen de eerste afspraken in en heeft wel degelijk gevolgen. Hennink kan beamen als Peasantman dat het aantal deelnemers is gehalveerd.
Dat is een beetje kort door de bocht André. Het klopt dat het aantal peasant spelers sterk fluctueert, maar dat komt niet door mensen die ineens allemaal bij de Purperen Draak zitten. Jan, Egbert en Joey zijn in het verleden alledrie incidenteel op komen dagen bij Peasant, maar als je naar het verloop kijkt van de opkomst dit seizoen dan kan hun afwezigheid de fluctuaties niet verklaren.

Mei: 17
Juni: 17
Juli: 15
Augustus: 24
September: 16
Oktober: 22 (najaarsqualifier)
November: 10
December: 12
Januari: 16
Februari: 10
Maart: 15

Edit: En wat Jasper zegt Wink

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 12:59

Misschien moet idd zo snel mogelijk de FNM naar de PD, dan heb je niks langs elkaar lopen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:04

Is de capaciteit (van beide locaties) wel voldoende om uberhaupt iedereen te accomoderen? Ik ben een paar keer bij PD geweest en toen zat er ook nog een heel contigent aan Warhammer en casual magic spelers (lees geen toernooi spelers).
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:13

En op Jan en Joey na, komt er niemand die je ooit in de Oude Drogisterij hebt gezien...

Dus die halvering moet je echt ergens anders zoeken.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:15

Dwarlorf schreef:
Is de capaciteit (van beide locaties) wel voldoende om uberhaupt iedereen te accomoderen? Ik ben een paar keer bij PD geweest en toen zat er ook nog een heel contigent aan Warhammer en casual magic spelers (lees geen toernooi spelers).
Martijn reserveert zijn ruimte op bepaalde dagen voor bepaalde groepen. Donderdag krijgen Warhammer spelers voorrang, vrijdag dan FNM spelers. Dit betekent dat de Warhammer/casual spelers alleen terecht kunnen als er tafels vrij zijn.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:16

Kwebie schreef:
En op Jan en Joey na, komt er niemand die je ooit in de Oude Drogisterij hebt gezien...

Jij komt toch ook ongeveer nooit meer?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:21

Andre Pannekoek schreef:
Kwebie schreef:

Dit heeft andere redenen.

Heb 1x meegedaan en toen was er geen fnm in de oude drogisterij.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:24

Kwebie schreef:
Andre Pannekoek schreef:
Kwebie schreef:

Ik heb niet geteld, ik merk alleen dat je vaak in de PD bent voor allerlei zaken en niet meer op FNMs/peasant etc komt in de drogisterij en het blijkbaar nodig vind om voor iedere "kogel" te springen die naar de PD gestuurd wordt. Geeft aan waar jij je prioriteiten hebt liggen.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 13:59

Andre Pannekoek schreef:
Kwebie schreef:
Andre Pannekoek schreef:
Kwebie schreef:

Ik heb niet geteld, ik merk alleen dat je vaak in de PD bent voor allerlei zaken en niet meer op FNMs/peasant etc komt in de drogisterij en het blijkbaar nodig vind om voor iedere "kogel" te springen die naar de PD gestuurd wordt. Geeft aan waar jij je prioriteiten hebt liggen.

Kappen André... iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij / zij wil. Als Erik Sander minder wil magic'en of liever vaker in de PD dan is dat zijn keuze. Daar hoef je hem geen verwijt voor te maken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 14:02

Ik verwijt niks, ik constateer iets.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

Aantal berichten : 1071
Leeftijd : 34
Registration date : 02-06-08

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 19:54

Ik snap deze discussie niet. Dat dit slecht is, lijkt me eigenlijk geen discussie over mogelijk. De twee meest gespeelde formaten op 1 avond zorgt voor spreiding. Lijkt me logisch.

Verder neemt de pd nu gewoon langzaam alles over van de od. Ik heb het idee dat zowel de od als de pd dit "toe staat/ wil/ accepteerd." Of we hier nou om staan te springen of te huilen, dit is iets tussen Jasper en pd en daar kunnen we niks aan veranderen denk ik...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:23

Zoals Jasper altijd zegt; je kunt zelf iets organiseren.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:26

Voorlopig verandert er helemaal niets. Wij blijven onze FNM's organiseren in de OD en ik hoop dat ik iedereen mag blijven verwelkomen. De PD organiseert casual bijeenkomst waar een heel ander publiek op afkomt dan in de OD. Uiteraard zullen er mensen zijn die gaan switchen of een keertje ergens anders voor kiezen, maar dat zien we dan wel weer.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:27

Dat heb ik al eens geprobeerd, dat wou niet echt en dat heeft hier niks mee te maken. Dan is er toch nog steeds spreiding.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:28

Uiteraard gaan mensen voor een andere locatie kiezen en er verandert niks... Wat klopt hier niet?
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:36

Bekijk het eens van Jasper zijn kant....jaren lang heeft hij de boel georganiseerd.
En ik meende dat hij een keer vertelde dat hij het niet erg zou vinden dat de organisatie bij anderen terecht zou komen.
Want nu kan hij zich meer op spelen richten.

En wat betreft de PD tja langs elkaar lopen heeft geen nut dus samen voegen lijkt me.
..Hoewel er dan een stukje nostalgie weg gaat.
Maar zo gaat er een nieuw hoofdstuk beginnen en zien wat er komt.

Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:41

Ik verwijt Jasper toch ook niks? Volgens mij constateer ik alleen dingen. En sommige mensen zijn blij met veranderingen, Es en hennink en andere niet, Pannekoek. Persoonlijk ben ik ook niet blij met de veranderingen en voor zie ook problemen. Ik kan er helaas niks aan veranderen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:41

Dwarlorf schreef:
Zoals Jasper altijd zegt; je kunt zelf iets organiseren.

Of zoals Andre zegt; ............

Xxxje Andre
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:46

Meddle schreef:
Ik verwijt Jasper toch ook niks? Volgens mij constateer ik alleen dingen. En sommige mensen zijn blij met veranderingen, Es en hennink en andere niet, Pannekoek. Persoonlijk ben ik ook niet blij met de veranderingen en voor zie ook problemen. Ik kan er helaas niks aan veranderen.

Ik heb t niet over verwijten ik bedoel meer kijk eens wat hij heeft gedaan.
En waarom zijn jullie niet blij met verandering?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: FNM in De Purperen Draak   do apr 21 2011, 20:49

Ik zou het heel goed snappen als dat voor Jasper een overweging zal zijn. Aan de andere kant, wat ik nu ga zeggen klinkt misschien een beetje cru: maar er bestaat ook nog een kans dat PD niet in staat is zichzelf te handhaven. Dan zou het jammer zijn als daarmee de hele scene op zn gat valt omdat er geen alternatieven meer zijn.

Verandering valt mensen over het algemeen zwaar en bij een mislukte verandering is de weg terug ook niet altijd meer mogelijk.

Meddle schreef:
Dat heb ik al eens geprobeerd, dat wou niet echt en dat heeft hier niks mee te maken. Dan is er toch nog steeds spreiding.

Ik ging uit van de situatie wanneer OD en PD zullen samengaan. Dan is er ruimte om zelf iets te organiseren als dat samengaan niet voldoet aan de eigen eisen. Er is alleen maar spreiding als je op dezelfde dagen gaat organiseren. Maar je hebt gelijk, dit is een andere discussie.

Terug naar boven Go down

FNM in De Purperen Draak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Do 17e purperen draak
» Peasant (Budget) Winterqualifier 23/12/2011 Purperen Draak
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Game day: standard constructed
» U-18 draft @ Purperen Draak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: