MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote Dwarlorf topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr sep 27 2013, 11:07

137

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 12:59

Zullen de regenten in het Haagse ooit dit soort dingen lezen?

http://wegwijs.in/kleuteronderwijs/2013/09/30/ik-stop-ermee-8/
Terug naar boven Go down
Robert
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 187
Leeftijd : 33
Registration date : 13-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 13:49

Nee, het interesseert Den Haag niets. Omdat het de gemiddelde burger niets interesseert. Dit stuk wordt misschien gelezen door een handjevol mensen en zal bij de gemiddelde verjaardag nog eens gespreksonderwerp zijn. Maar al snel praat men over de wedstrijd van zondag of het steeds kouder worden van de dagen. Geen politicus ligt wakker van zaken die niet leven onder de bevolking. Beter nog ze liggen meestal ook niet wakker van dingen die wel leven, en enkel dan wanneer het zetels kost of oplevert. Alles voor het pluche...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 13:52

Ja, koud is het geworden, heh.
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 1983
Leeftijd : 29
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 14:11

Niets tegen de strekking van het stuk, maar van iemand die bijvoorbeeld “korte termijn resultaten” zo schrijft, vind ik het niet heel erg dat ze niet meer voor de klas staat.
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 14:21

Dat zegt totaal niets over haar inhoudelijke en pedagogische kwaliteiten als kleuterjuf. Als je op basis van zo iets onbenulligs iemand wilt diskwalificeren voor zijn of haar werk dan kunnen we iedereen wel per direct op staande voet ontslaan.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 03 2013, 15:00

@Boerma schreef:
Niets tegen de strekking van het stuk, maar van iemand die bijvoorbeeld “korte termijn resultaten” zo schrijft, vind ik het niet heel erg dat ze niet meer voor de klas staat.
Ach, het is een kleuterklas dus als ze dat uberhaupt geleerd krijgen denk ik dat ze het best verkeerd mogen leren. Vond t een goedgeschreven stuk dat iets schrijnends aanstipt. Aan de andere kant: sluit maar achteraan de rij van schrijnende dingen die gebeuren.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr okt 04 2013, 13:06

Fascinerend en eng tegelijk.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 10 2013, 17:36

Stap 1 is gezet: http://nos.nl/artikel/560845-supertaks-op-spaargeld-geopperd.html
Je spaargeld is zometeen ook niet meer veilig, je kan het beter uitgeven (in je huis steken oid) en alleen een minimum op je bank laten staan voor (korte termijn) noodgevallen.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do okt 10 2013, 22:10

Nou Nelis, dat gaat je zeker wel € 5 kosten!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Robert
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 187
Registration date : 13-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr okt 11 2013, 09:49

Afgezien van het feit dat dit een bankrun en daarmee een default van de banken tot gevolg heeft is er simpelweg veel meer geld weg te halen op de Kaaimaneilanden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr okt 11 2013, 09:52

@Robert schreef:
Afgezien van het feit dat dit een bankrun en daarmee een default van de banken tot gevolg heeft is er simpelweg veel meer geld weg te halen op de Kaaimaneilanden.
Helemaal mee eens. 106 Miljard van Apple bijvoorbeeld. [aluhoedje modus]Maar ze kunnen het natuurlijk ook stiemum doen.[/aluhoedje modus]

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   ma okt 21 2013, 21:55

Net een machtig interessante aflevering van tegenlicht gezien op NL2. Big data: De Shell search. Staat nog niet op uitzendinggemist maar zodra het er op staat zou ik het kijken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   ma okt 21 2013, 22:52

hij staat er op: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1374993
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   di okt 29 2013, 16:28

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375980
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 08 2013, 18:32

Dwarlorf schreef:
Dit geloof je toch niet? Dat gaat echt helemaal nergens meer over. http://www.nu.nl/achterklap/3549560/simon-keizer-had-hekel-veters.html
Hier nog een leuke:

http://www.showvandaag.nl/fiets-van-dochter-van-andries-knevel-gestolen-in-utrecht/
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   ma nov 11 2013, 14:37

Wat vindt je van deze, ik vermoed dat deze de IGNobelprijs gaan winnen....

http://www.nu.nl/wetenschap/3622512/wetenschappers-bestuderen-spetterprobleem-bij-plassen.html
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 22 2013, 20:28

@afterparty05 schreef:
Het erge is nog dat het zo is ook. Mensen dwingen dingen te doen is echt walgelijk. Je hoeft niet je hele leven op de bank te zitten, maar gedwongen te worden dan maar luiers te verschonen of perkjes aan te harken is het andere uiterste.
Dwarlorf schreef:
Ik vind dat op zich niet zo erg mits het een beetje aansluit op iemands mogelijkheden. Ik wil best wel wat werk verzetten maar niet de kont van een demente vrouw van 90 afvegen. Het probleem van dit soort werkverschaffing is echter vooral dat het de betaalde baan van een ander inneemt, die dan ook weer in een uitkering komt te zitten. Het lost helemaal niets op en leidt alleen maar tot meer kosten voor de gemeente. Die betaalt namelijk de werkgever ook nog een bedrag om een uitkeringgerechtigde in diens te nemen. Daarnaast blijkt uit het bijgaande artikel dat het ook nog eens amper effect heeft mbt tot kansen op werk.

http://www.nu.nl/economie/3580343/werktraject-bijstandsgerechtigden-schiet-tekort.html
http://www.grenzeloos.org/artikel/viewartikel.php/id/1309.html
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   di nov 26 2013, 16:39

Ik gebruik Winamp nog steeds met veel plezier, ik hoop dat dat in de toekomst ook zo blijft.

http://www.nu.nl/gadgets/3638127/petitie-vraagt-broncode-mediaspeler-winamp.html
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do nov 28 2013, 10:04

Dwarlorf schreef:
Ik gebruik Winamp nog steeds met veel plezier, ik hoop dat dat in de toekomst ook zo blijft.

http://www.nu.nl/gadgets/3638127/petitie-vraagt-broncode-mediaspeler-winamp.html
Ach, en dan kom je foobar2000 tegen en na een paar dagen aanklooien ben je niets anders meer gewend.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do nov 28 2013, 21:03

Daarom heb ik het altijd te koud, ik ben gewoon veel te dun. :-)
http://www.nu.nl/gezondheid/3640812/bewoners-van-warm-huis-vaak-dunner.html
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do nov 28 2013, 22:34

Dwarlorf schreef:
Wat een heerlijk voorbeeld van een twijfelachtige conclusie op basis van correlatie. Hebben de onderzoekers ook al bedacht dat iemand die dun is het sneller koud heeft en dus sneller geneigd zal zijn de verwarming een tikje hoger te zetten? De regel "correlatie != causaliteit" mag toch wel bekend verondersteld worden bij serieuze onderzoekers. Ik bedoel, mensen met een dure auto hebben vaak veel geld, maar dat betekent niet dat je als vuilnisman meer gaat verdienen als je een dure auto koopt.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do nov 28 2013, 22:47

@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:
Wat een heerlijk voorbeeld van een twijfelachtige conclusie op basis van correlatie. Hebben de onderzoekers ook al bedacht dat iemand die dun is het sneller koud heeft en dus sneller geneigd zal zijn de verwarming een tikje hoger te zetten? De regel "correlatie != causaliteit" mag toch wel bekend verondersteld worden bij serieuze onderzoekers. Ik bedoel, mensen met een dure auto hebben vaak veel geld, maar dat betekent niet dat je als vuilnisman meer gaat verdienen als je een dure auto koopt.
Ja hallo, het is dan ook de berichtgeving van nu.nl waar we het hier over hebben. Als je echt wilt weten hoe het zit moet je het daadwerkelijke onderzoeksartikel erbij opzoeken.
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do nov 28 2013, 22:58

Twee kliks verder:
Citaat :
Conclusions: Elevated ambient indoor temperatures are associated with low BMI levels. Further research is needed to establish the potential causal nature of this relationship.
Het is hier nu trouwens 18ºC. Ik voel mezelf al uitdijen.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 08:15

Ik heb de verwarming bijna nooit aan.... (dit jaar volgens mij nog niet één keer) Ik weet inderdaad nog wel dat ik het vaker koud had toen ik slanker was, en dus ook de verwarming vaker aan had. Misschien maar eens een casestudy van mezelf maken op dit gebied Smile

Laatst aangepast door lennartL op vr nov 29 2013, 17:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 08:36

Ohmijngod hoe houd je het vol? Ik zal echt als laatste op mijn verwarming bezuinigen. Ik eet nog liever niet.

Ik kon vroeger ook beter tegen kou. Tenminste ik had het wel koud maar het deed me minder.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 10:27

Dwarlorf schreef:
Ik zal echt als laatste op mijn verwarming bezuinigen. Ik eet nog liever niet.
Ik weet vrij zeker dat dit tot een neerwaartse cyclus leidt die uiteindelijk uitmondt in een aflevering van CSI Groningen en interessante krantenkoppen. "Forensisch team stuit op uitgedroogd en uitgemergeld lijk in kamer van 50 graden Celcius."

Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 11:08

Het hangt ook een beetje af wat voor woning je hebt natuurlijk.
Ik heb boven, onder, links en rechts buren, dat scheelt ook een hoop in stookkosten volgens mij.
Ik heb sinds 3 week de verwarming aan maar hij heeft nog niet hoger gestaan dan 18,5 graden.

Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 17:37

Dwarlorf schreef:
Ohmijngod hoe houd je het vol? Ik zal echt als laatste op mijn verwarming bezuinigen. Ik eet nog liever niet.

Ik kon vroeger ook beter tegen kou. Tenminste ik had het wel koud maar het deed me minder.
Het is bij mij niet eens bezuinigen, Mijn appartementencomplex heeft blokverwarming dus ik huur inclusief gas. Ik heb het gewoon niet koud.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 18:35

Jamaar wacht even, betekent dit dat de temperatuur in je appartement gewoon aangenaam is?

Mijn opmerking was trouwens bedoeld als beeldspraak om aan te geven hoe belangrijk ik het vind om warm te zijn. Maar goed ik heb ook blokverwarming maar ik kan wel zelf de verwarming aan of uit zetten, helaas heb ik vanwege blokverwarming geen fatsoenlijke thermostaat.

@Hennink, wees gerust het wordt helaas niet warmer dan 22 graden in mijn huis.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 18:36

MIjn broer is pyromaan met zijn houtkachel
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr nov 29 2013, 18:45

Ja houtkachels worden heel erg heet, mijn stiefvader zat dat ding ook altijd superheet te stoken.Die man was ook uitzonderlijk dun trouwens.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   do dec 05 2013, 21:04

Prancercise Shocked 
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 15:10

Ik ben er inmiddels achter dat de bio producten in duitsland wel duur zijn. 400gram bio worstjes bijna 10! euro. Ronduit belachelijk.
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1723
Leeftijd : 30
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 15:22

Misschien wel gewoon wat vlees van dieren met een beetje bestaan gewoon kost? Maar eens, die prijzen maken het niet makkelijk om je te overtuigen om bio vlees te kopen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 15:28

Wellicht, maar zelfs in Nederland betaal ik er niet zoveel voor. Dat maakt mij iig alleen maar meer een voorstander van bio industrie.
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1723
Leeftijd : 30
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 16:00

Hmm, ik kan eerlijk gezegd niet zo goed begrijpen waarom iemand een voorstander kan zijn van bio industrie (tenminste daar bedoel je massale veehouderij mee neem ik aan)?

Dat je zegt dat het met onze vleesvraag de enige methode is om genoeg vlees te produceren kan ik wel begrijpen, maar het een goed ding vinden vind ik raar.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 16:14

Belangrijkste argument is inderdaad dat het de enige manier is om an onze consumptie te voldoen (het wachten is op kweekvlees). Voor mij hoeft een  dier niet on nodig pijn te leiden maar dat hele dierenwelzijn gedoe vind ik dan ook weer zeer overdreven. Die koeien bijvoorbeeld zitten liever droog in de stal dan droog in de weide dus waarom moeten ze dan perse buitenlopen om dan voor veel geld aan naivelingen Als ons te worden verkocht onder de noemer van dierenwelzijn?.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 17:58

Dwarlorf schreef:
Belangrijkste argument is inderdaad dat het de enige manier is om an onze consumptie te voldoen (het wachten is op kweekvlees). Voor mij hoeft een  dier niet on nodig pijn te leiden maar dat hele dierenwelzijn gedoe vind ik dan ook weer zeer overdreven. Die koeien bijvoorbeeld zitten liever droog in de stal dan droog in de weide dus waarom moeten ze dan perse buitenlopen om dan voor veel geld aan naivelingen Als ons te worden verkocht onder de noemer van dierenwelzijn?.

Ik ben de laatste jaren langzaamaan zo'n ''naïeveling'' geworden die let op het beter leven keurmerk. Ik begrijp dat jij bij voorkeur vlees eet van een dier dat meer antibiotica ingespoten heeft gekregen dan ik in mijn leven patat heb gegeten, tot het moment dat vlees helemaal uit een reageerbuis komt?

Ik vind het idee van meer ruimte per dier (wat ook beter is voor het milieu) waardoor het beest minder stress heeft en dus minder vatbaar is voor allerlei enge ziektes best een paar euro's waard.

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   vr dec 13 2013, 18:30

dierenwelzijn is mensenwelzijn.. de meeste enge en resistente ziektes kunnen onstaan door dieren maar op elkaar te stapelen.
Koeien zitten liever droog in de stal? Heb je met ze gesproken?
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   za dec 14 2013, 19:25

Ik weer niet meer op welk tv programma ik het zag maar die koeien waren vrij om in en uit de stal te lopen en die kozen er voor om gewoon in de stal te blijven.

Het zijn allemaal prima argumenten en op zich kan ik me er best in vinden en ook ik wil best wel iets meer betalen voor wat minder antibiotica in mn vlees maar niet voor belachelijke bedragen.

Ik ben er van overtuigd dat we door desinformatie van belangengroepen maar wat worden wijsgemaakt over wat goed is en wat fout. Door beide kanten overigens. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   zo dec 15 2013, 14:48

Dwarlorf schreef:
Ik weer niet meer op welk tv programma ik het zag maar die koeien waren vrij om in en uit de stal te lopen en die kozen er voor om gewoon in de stal te blijven.

Het zijn allemaal prima argumenten en op zich kan ik me er best in vinden en ook ik wil best wel iets meer betalen voor wat minder antibiotica in mn vlees maar niet voor belachelijke bedragen.

Ik ben er van overtuigd dat we door desinformatie van belangengroepen maar wat worden wijsgemaakt over wat goed is en wat fout. Door beide kanten overigens. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Dat ben ik niet met je eens, het probleem is dat dierenwelzijn wel degelijk geld kost. Koeien die kunnen kiezen, zullen liever buiten zijn. (Misschien dat het tijdens dat programma kloteweer was, maar zelfs dan...) Daarbij komt dat je niet betaalt voor binnen of buiten maar meer bewegingsruimte voor de dieren, ongeacht binnen of buiten. Je betaalt voor minder antibiotica (wat alleen maar goed kan zijn, ik kan daar geen negatief punt in vinden). Alleen inderdaad het kost wat meer, mag ik je er dan ook op wijzen dat je ook niet in het goedkoopste gebied van Duitsland bent geweest, sterker nog, het duurste gebied, daar betaal je sowieso een paar euro meer dan in voormalig Oosttduitse bundeslanden.

Ik denk niet dat je bio-industrie prima vindt, maar dat je momenteel de beste oplossing vindt voor het voedingsprobleem.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   zo dec 15 2013, 16:24

Nee, die koeien waren echt liever binnen, had niets met het weer van doen. Voor die koeien was het gewoon de macdonalds, lekker warm binnen met veel voedsel voorhanden. Ik heb echt geen moeite met bio industrie an sich. Dat komt omdat ik dierenwelzijn niet gelijk stel aan mensenwelzijn. Ik heb trouwens nergens gezegd dat dierenwelzijn geen geld kost. Ik heb het idee dat veel mensen ,en dan vooral de felle tegenstanders van de bioindustrie, die dieren menselijke eigenschappen toedichten die die beesten gewoon niet hebben. Tuurlijk juich ik minder antibiotica toe en als dat iets meer kost betaal ik het er wel voor. Dat doe ik al aangezien ik wel biologisch vlees koop bij de Jumbo. Ik hoop althans dat de biologische producten daar ook daadwerkelijk die betekenis hebben.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   zo dec 15 2013, 19:55

Als ik zie hoe kippen in de bioindustrie erbij lopen dan weet ik genoeg. Snavel afgeknipt want ze hebben te weinig ruimte en gaan elkaar anders kapotpikken, kale plekken, zweren, infecties en ziektes. Zet daar een biokip tegenover die buiten loopt, geen antibiotica in zn voer heeft en van zichzelf gezond is, en ik betaal met liefde 25 euro de kilo ipv 5 euro voor een kiloknaller. Dat dat betekent dat ik minder vlees eet omdat het duurder is, is alleen maar prima: de footprint van vlees is enorm terwijl het geen nietvervangbare voedingsstoffen bevat. Je kan niet alles goed doen (kom ook net van de burgerking vandaan), maar ronduit zeggen dat bioindustrie prima is vind ik een door de realiteit ingehaalde mening tbh.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   zo dec 15 2013, 21:28

Ik zeg niet dat het prima is, ik zeg alleen dat ik er niet zoveel moeite mee heb. De plofkip is het extreme voorbeeld binnen de bio industrie maar je kunt dat niet 1 op 1 vertalen naar andere sectoren in de bio industrie. Die kipjes kunnen ze wat mij betreft ook wel wat beter behandelen. Maar nou te zeggen dat ik er van wakker lig, nee dat niet. Het enige dat ik wil zeggen is, is dat het allemaal niet zo zwart wit is als julie hier beweren. Wat dat betreft vind ik juist jullie mening door de realiteit ingehaald. Nogmaals, ik heb persoonlijk niet zo'n moeite met bioindustrie, maar daarmee beweer ik niet dat alles in de bioindustrie dus kip en ei is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   wo jan 01 2014, 09:10

ramblings of an old man.....
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   wo jan 01 2014, 20:52

Dwarlorf schreef:
ramblings of an old man.....

Ik vond het een mooi verhaal. Smile
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   wo jan 01 2014, 21:56

Waha Niels, hoe bezopen was je? xD
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   wo jan 01 2014, 22:09

Bezopen genoeg om een mooi verhaal in te tikken maar niet zo bezopen dat ik de typefouten er in liet zitten. ;-) In ieder geval was het de eerste en meteen ook laatste keer dit jaar dat ik ga drinken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote Dwarlorf topic   zo jan 12 2014, 11:16

Terug naar boven Go down

Het grote Dwarlorf topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote Dwarlorf topic
» Het grote Raadsel topic