MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
John wint de Donderdraft van 26 oktober! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Block Constructed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Block Constructed   do maa 31 2011, 10:37

Zijn er mensen die interesse hebben om een keer block constructed te spelen?

Het zal dan gaan om Scars of mirrodin en Mirrodin Besieged.

Het is een betaalbaar formaat, je hebt tenslotte niet zo heel veel dure rares nodig en een heleboel decks spelen kwartjesrares.

let me know
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do maa 31 2011, 14:39

Ik ben sowieso wel voor elk betaalbaar constructed format Smile Als ik het goed begrijp speel je dan ook geen coreset?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do maa 31 2011, 14:53

@DeJong schreef:
Ik ben sowieso wel voor elk betaalbaar constructed format Smile Als ik het goed begrijp speel je dan ook geen coreset?

alleen het block dat op dat moment "uit is"

hier heb je een linkje met decks

http://www.mtgtop8.com/format?f=BL
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do maa 31 2011, 14:59

Bedankt voor de link.
Koth control, hoe verzin je het Razz Lijkt mij wel tof om te spelen, ziet er toch weer heel anders uit dan Standard.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   za apr 02 2011, 21:43

Ik ben al bezig om wat kaartjes voor Koth control te regelen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   zo apr 03 2011, 13:43

Eerst maar eens genoeg deelnemers Niels...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   zo apr 03 2011, 13:52

@Andre Pannekoek schreef:
Eerst maar eens genoeg deelnemers Niels...

Ach zoals je zei zijn het allemaal peanuts die kaarten (Koth heb ik toch al) en je hebt toch 'early adaptors' nodig om de meelopers mee te krijgen :-). En die paar kaarten die iets duurder zijn, zoals Phyrexian Revoker, kan ik zowieso wel gebruiken. Allen Sword of Feast and Famine is wat lastig te regelen maar gelukig heb ik er al 1.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do apr 07 2011, 14:30

Zijn er verder geen liefhebbers?
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do apr 07 2011, 14:38

Ik heb geen concrete plannen om dit formaat te gaan. Misschien komt dat nog.
Er valt al zoveel te testen op het gebeid van Standard en Legacy en alle limited formaten. Ik hoef er even geen extra formaat bij

greetz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   do apr 07 2011, 21:44

Het lijkt mij wel leuk om een keer te spelen, maar als vast formaat heb ik er geen interesse in.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   vr apr 08 2011, 07:33

@Onzin schreef:
Het lijkt mij wel leuk om een keer te spelen, maar als vast formaat heb ik er geen interesse in.

Dat was ook niet de bedoeling
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   vr apr 15 2011, 17:22

De Purperen Draak is in staat om een keer een Block Constructed toernooi te organiseren.... Wordt een vrijdagavond dan, waar er geen normale FNM is (Oude drogisterij dus)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   za apr 16 2011, 16:19

@Kwebie schreef:
De Purperen Draak is in staat om een keer een Block Constructed toernooi te organiseren.... Wordt een vrijdagavond dan, waar er geen normale FNM is (Oude drogisterij dus)

Ik heb begrepen dat de purperen draak ook fnms organiseerd op dagen waar al fnms zijn, dus die gaat niet op. Bovendien wil ik het zelf in de hand houden en niet uitbesteden.
Nu begrijp ik waarom je niet meer bij "ons" komt fnmen etc.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   za apr 16 2011, 18:38

Ik heb begrepen dat de purperen draak ook fnms organiseerd op dagen waar al fnms zijn, dus die gaat niet op.
Goed begrepen inderdaad, ware het niet dat dit al uitgepraat is tussen Jasper en de Purperen Draak. Ik sta hier helemaal buiten, daar ik het sanctionen enzovoort niet doe. Zover ik het begrepen is het een misverstand geweest wat opgeblazen is door mensen tot een groot issue. Jasper zal hier alleen vast wel meer over kunnen vertellen. Ik wordt door de Purperen Draak alleen gevraagd als Judge voor grotere toernooien als bijvoorbeeld de a.s. Pre-release en de release events voor New Phyrexia en de Commander decks.

Het enige wat ik zelf (In samenwerking met Jolmer) doe is het commander toernooi organiseren in de Purperen Draak. Dit heeft als voordeel dat we geen kosten hebben voor de locatie en dat er geen prize support hoeft geregeld te worden. Dit scheelt in kosten en in tijd. De Purperen Draak heeft er maar op 1 manier mee te maken en dat is dat zij de ruimte en boosters aanbieden.

Bovendien wil ik het zelf in de hand houden en niet uitbesteden.
Ik bood het je alleen aan en het scheelt jou tijd en geregel. Maar daar jij dat niet wilt, wens ik je veel succes met regelen. Ik hoor het wel wanneer je een beschikbare locatie en tijd gevonden hebt.

Nu begrijp ik waarom je niet meer bij "ons" komt fnmen etc.
Valt me vies tegen dat je mij beticht van het laten vallen van de vaste groep in de Oude Drogisterij, omdat de Purperen Draak FNM's organiseert. Vind het zelfs erg laag dat je me gelijk beticht van een dusdanige onwaarheid. Dat ik de laatste tijd niet meer op de FNM's geweest ben, heeft puur en alleen als reden dat ik het qua tijd niet redden kon. School en werk gaat voor de hobby. Laatst wilde ik bijvoorbeeld graag meedoen met de draft, maar door mijn werk was ik pas om 8 uur terug in de stad. Tja, dan houd het op he?
Daarnaast heb ik afgelopen vrijdag (Gisteren dus) voor het eerst meegedaan aan een FNM in de Purperen Draak en ook alleen omdat ik daar toevallig al was en een deck bij mij had. Heb hier wat nieuwe spelers geholpen met decks en gewoon een leuke avond gehad.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Block Constructed   za apr 16 2011, 19:00

Jouw reactie is die van een gebeten hond, ik insinueer niks, er valt mij slechts eea op. Ik kom ook gewoon naar de Purperen Draak wanneer er iets is waar ik aan mee wil doen. Ik was slechts aan het inventariseren wie er mee wil doen aan blockconstructed. Feit is wel dat je bij "ons" er nooit bij bent en van alles met, bij , in of via de purperen draak doet. Dat is niet slecht in mijn ogen maar zo voel jij het blijkbaar wel tov mn reactie.
En nu weer lief tegen elkaar Wink
Xxxje
Terug naar boven Go down

Block Constructed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Block Constructed
» Game day: standard constructed
» [Block] Multicolor control
» [Block] Theros block willekeurige gedachtes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: