MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Noorderspel '11

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Noorderspel '11   zo maa 20 2011, 22:43

Hoewel ik hoop dat meeste mensen zich gewoon inschrijven voor het toernooi op zondag, biedt dat wel uitstekende mogelijkheden om je op zaterdag van je beste kant te laten zien Smile

Op verzoek van Noorderspel:

Vrijwilliger op Noorderspel?

Noorderspel is het grootste spellenevent van Noord Nederland en wordt gehouden in het weekend van 26 en 27 maart. Op het event vinden allerlei demonstraties van de leukste en/of nieuwste bordspellen plaats.

Om de bezoekers de gelegenheid te geven om met zoveel mogelijk leuke spellen in aanraking te komen zoeken wij nog demonstrateurs die het leuk vinden om de bezoekers 1 – 3 verschillende spellen uit te leggen.
In de week voorafgaande op Noorderspel kun je op dinsdag, woensdag of donderdagavond kennis maken met de spellen die je gaat demonstreren. Wij proberen zoveel mogelijk onze demonstrateurs te koppelen aan spellen die ze zelf leuk vinden.

Het is mogelijk om op Noorderspel een dagdeel, een dag, anderhalve
dag of twee dagen als demonstrateur aan het werk te zijn.
Wij bieden vanzelfsprekend gratis toegang tot het event, consumptiebonnen voor fris of koffie/thee, een t-shirt en als men een hele dag werkt krijgt men van ons tussen de middag een warme maaltijd. Daarnaast hebben wij aan het eind van Noorderspel een vrijwilligers verloting. Voor elk dagdeel wat je werkt krijg je loten (hoe meer je werkt hoe meer loten dus). Als je er niet bent wordt je naam opgeschreven en krijg je later het gewonnen
spel. Demonstrateurs kunnen maximaal 2 spellen winnen.

Voor meer informatie kijk op de website van Noorderspel
www.noorderspel.nl
Op deze site kan je je ook opgeven.

met vriendelijke groeten

namens Noorderspel

Jaap de Graaf
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   do maa 24 2011, 11:48

Wel allemaal komen natuurlijk! A.s. zaterdag kun je waarschijnlijk Cargo Noir en/of 7 Wonders bij mij demo'en! Smile
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 35
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   do maa 24 2011, 18:52

ik ben er 1 keer geweest. vond het toen wel tegenvallen.

Tegenwoordig ga ik elk jaar naar Spiel in Essen... voor het echte werk Very Happy
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   vr maa 25 2011, 09:20

Spiel is supergaaf, maar Noorderspel is ook vermakelijk. Je moet alleen niet verwachten dat het aan Spiel kan tippen Wink

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   vr maa 25 2011, 09:28

Ik begreep vorige week dat het Noorderspel de grootste spellenbeurs van Nederland is op dit moment. Het spellenspektakel is niet langer meer en de Ducosim beursen zijn zeer minimaal. Apart..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   vr maa 25 2011, 09:30

Jasper schreef:
Ik begreep vorige week dat het Noorderspel de grootste spellenbeurs van Nederland is op dit moment. Het spellenspektakel is niet langer meer en de Ducosim beursen zijn zeer minimaal. Apart..

Ik vraag me af waarom het Spellenspektakel er niet meer is. Zal iets te maken hebben met aantal bezoekers tov de kosten oid?
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 35
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   vr maa 25 2011, 10:15

spellenspektakel eindhoven was altijd wel erg leuk en ook nog wel redelijk groot.
volgens mij is het mis gegaan toen ze naar zwolle zijn verhuisd..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   za maa 26 2011, 21:10

@JosV schreef:
spellenspektakel eindhoven was altijd wel erg leuk en ook nog wel redelijk groot.
volgens mij is het mis gegaan toen ze naar zwolle zijn verhuisd..
Nee, het is fout gegaan toen een organisatiebureau het overnam, in plaats van 999 Games. Opeens was winst een relevant doel en de sfeer en de communicatie veranderden aanzienlijk. Niet alleen voor de bezoekers, maar ook voor de standhouders. En doordat er een aantal standhouders afhaakten, moest de rest meer betalen om toch een winstgevend evenement neer te zetten voor de organisator, waardoor meer standhouders afhaakten of hogere prijzen rekenden. Daardoor werd het voor klanten minder interessant... het gevolg is duidelijk.

Beurzen als Noorder- en Zuiderspel (die door vrijwilligers gedragen worden en daardoor de kosten laag blijven) en bijvoorbeeld Fanatic (die door een winkel georganiseerd wordt, waardoor de winst niet uit de entree hoeft te komen, maar uit de verkoop op of na de beurs) doen het daarentegen aanzienlijk beter
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   za maa 26 2011, 21:32

Daarnaast heeft noorderspel ook gewoon grote spellen als Imperial 2030, 7 wonders, Cargo Noir, Get Nuts!, Verboden Eiland en Tobago.

Uiteraard is het geen Essen, maar de doelgroep is ook veel groter. Asmodee staat op Noorderspel bv met alleen een selectie van de spellen voor de Nederlandse markt (Wel vooral nieuweren), maar in Essen hebben ze voor heel Europa en dan een kleinere selectie. Dat betekend gewoon 6 keuzes op Noorderspel en tegen de 100 keuzes op Essen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Noorderspel '11   

Terug naar boven Go down

Noorderspel '11
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De gebruikte Ichorid Tokens!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: