MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
John wint de Donderdraft van 26 oktober! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   za maa 05 2011, 21:08

Ik zal eerst even mijn lijst posten en daarna kun je daar de rest ven het verhaal lezen.

De gespeelde lijst:
// Creatures 21
4x Goblin Wardriver
4x Signal Pest
4x Goblin Bushwhacker
4x Memnite
4x Ornithopter
1x Phyrexian Crusader

// Spells 20
4x Kuldotha Rebirth
4x Devastating Summons
3x Mox Opal
3x Forked Bolt
3x Flayer Husk
2x Chimeric Mass
1x Panic Spellbomb

// Lands 19
15x Mountain
4x Contested War Zone

// Sideboard
3x Tuktuk the Explorer
3x Mark of Mutiny
3x Lightning Bolt
2x Arc Trail
2x Phyrexian Revoker
1x Staggershock
1x Mountain

Toernooiverslag:
Maandag 28 februari
Pannekoek zoekt nog mensen die meegaan naar de game day. Daar mijn deck nog voor bijna 95% in de post zit, weet ik niet of ik mee doe.

Dinsdag 1 maart
Post! Mox Opals, maar verder niks van het deck binnen. Naja, we weten het toch nog niet zeker en dit is duidelijk gemaakt.

Woensdag 2 maart
Post! Bijna het hele deck komt binnen, alleen missen we nog 4 Goblin Guide.

Donderdag 3 maart
's avonds wordt er gedraft en hier weet ik een paar potjes te spelen met het deck (Met Proxy Guides). Win bijna alles en ben wel tevreden. Als de Guides binnen zijn, dan wordt er zeker weten gespeeld zaterdag.

Vrijdag 4 maart
Bah, wel een rekening, maar geen Goblin Guide. Op Magic Online een beetje getest met het deck en besloten het deck maar te gaan spelen zonder de Goblin Guides, kijken hoe mij dat bevalt. Al gauw kom ik er achter dat de Aggro matchups ineens een stuk beter worden zonder de Guides en ik twijfel of ik dan misschien die lijst maar moet gaan spelen.
18:20, ik kom Pannekoek tegen bij het station en hij zegt dat hij nog fifty/fifty is over of hij meedoet of niet. Ik vraag of hij een PM kan sturen, want dan wil ik graag Goblin Guides lenen.
19:45, tijdens het opeten van mijn Kreta-Suvlaki bedenk ik mij het getest van die dag. Zodra ik thuis ben, doe ik mijn laptop aan. Magic Online op en testen maar, ik kom steeds dichter bij een lijst waar ik een goed gevoel bij heb en maak hier en daar nog wat aanpassingen in het sideboard.

Zaterdag 5 maart
02:30 Mijn vriendin vind dat de laptop uit moet, want zij wil graag slapen. Ze moet morgen werken en de wekker staat op 07:15. Ik maak de 8-man standard af en neem de prijzenboosters in ontvangst (3-0). Ik versloeg 2x de mirror en 1x UW Caw-Go. Ik heb een goed gevoel en ga slapen.
07:15 De wekker... Nee he, vervelend. We lopen samen naar beneden en ik maak voor mij en mijn vriendin een ontbijtje. Ik doe mijn laptop weer aan en terwijl zij zich klaarmaakt reageer ik op Pannekoek zijn PM. Geen Game day voor mij, want Pannekoek doet niet mee.
07:40 Mijn vriendin vraagt waarom ik mij nog niet klaar maak, de bus gaat om 08:02 en als ik die niet pak dan kan ik mijn deck niet ophalen om naar Leeuwarden te gaan. Ik zeg dat Pannekoek niet gaat en dat ik geen Guides heb daarom. Zij reageert door te zeggen dat het gisteren toch goed ging in testen? Waarom probeer je het niet...
07:58 Ik heb snel gedoucht en loop naar buiten. De bus komt stip om 08:02 aan en ik stap in.
08:12 Aankomst in Zuidbroek, ik loop te trein in en verzink in mijn boek (I am number four. Aanradar!)
08:45 Aankomst in Groningen, ik loop naar mijn bus en ga naar huis, hier doe ik mijn laptop weer aan en zoek de kaarten bij mijn magic online lijst. Ik loop naar buiten en pak de bus naar het station.
09:57 In de trein naar Leeuwarden, tijd om een decklijst te schrijven en de laatste sideboard keuzes te maken (Aka -4 Jinxed Idol +3 Mark of Mutiny en +1 Mountain). Hierna verzink ik weer in mijn boek.
10:45 Ik loop de Spellekijn binnen ik zie redelijk wat mensen. Gezellig druk! Joey en Pedram waren inmiddels aanwezig en Joey wist mij te bevestigen dat er vooral veel Aggro aanwezig is (Vampires, mono rood en heeel... heel veel infect builds). Dit stemt mij zeer positief, ik wil de hele dag wel tegen Aggro en niet tegen Caw-Go of Mono rood Burn...

11:05 Ronde 1 tegenstander, leuk! Mathijs van der Dam met BW Aggro Control.
Pot 1, ik hou een shaky hand met maar 1 land. Zijn beurt 4 Day of Judgment liet mij achter met niks en als gauw gaan we naar pot 2. Vervelend...
Pot 2, ik hou een beurt 3 kill en op een beurt 2 Doom Blade na, speelde hij niks. Het bleek een beurt 3 kill zoals de hand al bood.
Pot 3, ik speel nu om een Day of Judgment heen. Zodra hij die dropt, maak ik 3 tokens met een Rebirth en 2 Signal Pest. De beurt erop ga ik Summons + Bushwhacker. Na blocken heb ik nog meer dan lethal (13 was lethal) op tafel en het is voorbij. De potten duurden in totaal 20 minuten en ik kan zodoende even rustig kijken naar andere decks.

11:30 Ik zie dat Joey de win op het board heeft en kon de juiste play 2 beurten lang maken. Hij faalt en slaat op tilt. Hierna probeer ik hem nog wat moed in te praten en ik hoop dat het geholpen heeft.

12:05 Ronde 2 tegenstander, Rowando Schippers met UB Control.
Pot 1, hij speelt 3x Inquisition of Kozilek, maar mijn hand is veel te snel. Hij stelt het alleen wat uit, maar verliest toch aardig snel.
Pot 2, hij speelt black sun's zenith en wrecked mijn board. Daarna 2 Wurmcoil Engines en we gaan naar pot 3.
Pot 3, ik schop hem heel gauw naar 2, maar weet dat ik geen burn in mijn deck heb na sideboarden. Hij stabiliseert en ik resolve een Phyrexian Revoker op Jace TMS. Deze raakt beurt na beurt verdwaald in een mystificerend doolhof. Ik raap alleen land en een Mark of Mutiny die weinig doet. Hij topdecked zijn 6e land en tapped uit voor Wurmcoil Engine. Ik speel Mark of Mutiny, hij gg'd. Deze 3 potten duurden in totaal 20 minuten en volgens mij waren wij als eersten klaar.

12:20 Ik zie Joey nu wel de juiste play maken en daarna in game 3 doet hij dat weer. Hij is zichtbaar blij. Hij bedankt mij voor het gesprek na ronde 1 en ik ben zelf blij dat het wat geholpen heeft.

13:00 Ronde 3 tegenstander Henri heeft niet het juiste aantal punten. Mij viel dit op, doordat ik wist dat hij in ronde 1 had verloren. Ik communiceer dit naar de judge en er wordt gerepaired.

13:10 Ronde 3 tegenstander, Nathan (Oosterhuis volgens mij?) met Kuldotha Red. Alleen speelt hij Quest for the Pure Flame.
Pot 1, hij dumpt beurt 1 zijn hand en wint.
Pot 2, ik mull naar 5, maar wel met 2 Forked Bolts. Dit houd hem lang genoeg tegen, waarna ik in 1 beurt 15 schade hoek via signal pest, summons, rebirth en bushwhacker.
Pot 3, 2 forked bolt en 2 Tuktuks in mijn hand. Keep! Ik win deze pot dan ook. (Lijkt misschien traag, maar is echt goed in de mirror). Hierna praten we nog wat en bevestigd wat ik al zei, Goblin Guide is in deze meta niet zo goed en mijn keuzes zijn goed (En pakken natuurlijk perfect uit).

13:30 Wauw! 3-0, ik voel mij goed en straal dit denk ik ook uit. Ik ga weer bij Joey kijken die opnieuw een speelfout maakt. Mindslaver is een leuke kaart, maar dan moet je hem wel goed spelen. Joey snalt dit en legt na de pot ook uit dat het een leerproces is. Ik bevestig dit en we wachten op de pairings voor de volgende ronde.

14:05 Ronde 4 tegenstander, Fre Meine Botter met RB Vampires.
Fre is een relatief nieuwe speler die ten tijde van Rise of the Eldrazi is begonnen. Wel vind ik dat hij heel goed speelde en gewoon goede keuzes maakte. Hij klaagde nog wat over het feit dat mijn deck bijna helemaal Spaans is en hij niet alle kaarten even goed kent. Ik heb hem elke kaart zo goed mogelijk getracht uit te leggen en dit ging verder goed.
Pot 1, hij speelt beesten, ik speel meer tokens. Wacht alleen op een 2e mountain, zodra ik deze topdeck gooi ik 3 rood in mijn pool (Opal), sack 2 land (Summons) en speel buswhacker. Samen met wat battly cry triggers schopt dit zelfs na blocken nog voor 15 en daar hij op 13 staat, bleek dit lethal.
Pot 2, hij mullt naar 5 en ik praat hem nog wat moet in door te zeggen dat ik naar 5 mullde op de play en nog won in de mirror. Dus het hoeft geen nadeel te zijn. Hij blijft alleen steken op 1 land en al gauw is dit over.
Praat daarna nog wat over zijn magic carriere tot nu toe en wens hem veel succes in de toekomst.

14:35 Joey lijkt weer een pot weg te geven, maar wordt 'gered' door zijn tegenstander. Deze milld namelijk de Mindslaver weg, waarna Joey pas ziet dat Forgemaster sack niet nodig was. Daar Tezzeret ook een -4 ability heeft die lethal is.

15:05 Ronde 5 tegenstander, Joris van Putten met Mono rood burn.
Argh... 1 van mijn slechst mogelijke matchups. We praten wat over dat we beide eigenlijk liever control hadden gespeeld, maar de decks niet compleet hadden. Hierna gingen we spelen. Ik wist dat het winnen van de die roll heel belangrijk was. Natuurlijk doe ik dit niet...
Pot 1, hij burnt mijn pest weg op beurt 1. Speelt Plated Geopede g2 en spikeshot elder op beurt 3. Eigenlijk is de pot dan wel voorbij en na enkele beurten (En geen board meer over, behalve 6 land en nog 3 land in hand) scoop ik maar. Kreeg hem nog wel naar 8 ofzo, maar dat is veel te ver weg van lethal. Een Forked Bolt had mij al kunnen redden, maar het mocht niet baten.
Pot 2, hij burnt wat weg, valt mij wat aan en ik ga naar 10. Ik speel Summons voor 4, omdat ik hem de volgende beurt wil dood maken. Hij topdecked, praat openlijk over hoe hij van die beesten af komt. Kijkt naar zijn hand, ziet dat ik op 10 leven sta en laat Bolt, Burst Lightning, Arc Trail, Forked Bolt en Burst zien. Dat is lethal en ik schud hem de hand.

Hierna praten we nog wat over het boek wat ik aan lezen ben en hij zei zeker weten de film (Binnenkort in bios) te gaan kijken na mijn uitleg. Ik lees het hoofdstuk uit en stop het weg in de tas.

16:10 Prijsuitreiking! Iedereen wint minimaal een booster, uiteindelijk ben ik op weerstand 3e geworden en daarmee win ik een full art foil Black Sun's Zenith en 4 boosters (2 Besieged en 1 factie booster van beide kanten). Uiteraard zit er niks boeiends in de boosters. Ik vraag of er nog mensen zijn die hun Alligned gewonnen kaarten weg doen, maar niemand reageert. Ik herhaal mijn vraag, maar leg hierbij uit dat het voor de Big Box is, maar helaas doet niemand het weg 'want wellicht wordt het geld waard als 1 van de 2 niet in de nieuwe set zit.... Jammer.

16:57 We vertrekken met de trein vanuit Leeuwarden. Waar ik op de heenweg nog in mijn eentje verzonken kon raken in mijn boek, had ik nu Joey, Pedram, Kira en Nathan bij mij zitten. Ik krijg met moeite 1 hoofdstuk uit en dan komen we aan in Groningen. Pedram wil ik nog een knal verkopen, wanneer hij vertelt dat hij een alligned kaart gewonnen had en deze had 'weggegeven' aan een leuk uitziend meisje die hij waarschijnlijk nooit weer ziet... Boeeee, ik heb ook tietjes! (Je mag er alleen niet aanzitten)

17:49 de trein naar Nieuweschans vertrekt en ik verzink weer in mijn boek, ik lees 3 hoofdstukken uit en kom aan in Zuidbroek. Ik stap in de bus naar mijn vriendins huis.

18:30 mijn vriendin vraagt hoe het gegaan is en ik vertel haar het hele verhaal. Ze is blij en bakt mij een lekker eitje op brood. Die had ik volgend haar wel verdiend.

19:30 we spelen Ticket to Ride: Nordic Countries met haar broertje en ik win met overmacht (Eindig uiteindelijk op 172 punten, wat voor mij een persoonlijk record betekend).

20:30 tijd om op te scheppen op het forum, tijd om een leuk stukje te schrijven. Laptop aan en typen maar!

21:05 oh ja... Props en slops!
Props:
- Eindelijk eens een goede meta keuze gemaakt
- Testen wordt beloond
- Potjes duurden nooit langer dan 25 minuten totaal, waardoor ik lekker rustig rond kon kijken
- Reacties van mensen op mijn bijna volledig Spaanse deck
- Mijn vriendin voor het overhalen om toch maar wel naar het toernooi te gaan
- Door de judge naar voren geroepen worden als zijnde 'de afgevaardigde vanuit Groningen' (Wel tof!)

Slops:
- Weinig boosters, maar als ik 32 was en 1 boosters won (Omdat iedereen minimaal 1 kreeg), dan was ik natuurlijk wel blij geweest!
- Boek nog niet uit, terwijl het zo lekker spannend is. Ik houd mijzelf alleen tegen, omdat ik het niet in 1 dag wil uitlezen.
- Een judge die meespeelt en ook 'random' deckchecks uitvoert...
- Pedram die een kaart voor de bigbox aan een leuk uitziend meisje geeft

21:10 Tijd om er een einde aan te breien, ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verslagje Smile.
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   zo maa 06 2011, 01:58

Leuk om te lezen en gefeli met je derde plaats!

Edit: Ik zat een beetje naar je deck te kijken van hoe dat in elkaar zit en zag je Goblins... dat deed me denken aan een toernooitje van de Speelboom (als ik me het goed herinner was het boven in de Bull's Eye) in Assen waar ik aan mee heb gedaan samen met mijn broertje en een hele zwik mensen die toen bij Plok speelden. Hij had een Goblin-deckje, je kent het wel, Goblin King en een hele zwik Goblins, Goblin Grenade, dat soort werk. Echt heel erg standaard. Het grappige was dat hij maar 1 potje heeft gewonnen dat hele toernooi en dat was waarschijnlijk tegen een van de duurste decks daar toen. Die gast speelde namelijk elke kleur behalve rood en stierf dus in de dual-lands. Mijn broertje zijn deck was waarschijnlijk net zo veel waard als een van die dual lands. Ronde 1 kreeg hij dan ook genadeloos op zijn bek. Sideboarden. Ronde 2. In beurt 3 tapte die gast uit en caste, nou ja, iets (vergeef me, dit is echt nog vorige millenium werk, de enige redenen dat ik het nog weet is omdat ik later met die gast te praten stond en hij vertelde dat hij een Counterspell in zijn handen had). Beurt 3 voor mijn broertje. Landje. Hij doodleuk: Blood Moon. Gast had een complete lockdown. Instant game over. Game 3 gebeurde exact hetzelfde alleen toen 1 of 2 beurten later. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen dat zijn ontzettend dure deck was verslagen door een deckje dat misschien bij elkaar 25, hooguit 30, gulden kostte. Leuke herinnering aan Goblins! Meh, das wel weer genoeg nostalgie ;-)

Laatst aangepast door Warlord1981NL op zo maa 06 2011, 05:05; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Leuke herinnering aan een Magic Toernooi!)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 07:34

Verslag van de Magic Game Day Enschede:

Ik win.

Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 08:18

Netjes Andre, gefeliciteerd Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 08:22

@Andre Pannekoek schreef:

Ik win.
Dat is geen verslag, dat is je arrogantie weer eens tonen!

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 08:32

Magno schreef:

Ik win.
Dat is geen verslag, dat is je arrogantie weer eens tonen!

Spoiler:

Kwebeman, jouw verslag is arrogant, je doet alsof iedereen in Leeuwarden (vooral Joey) slecht is en dat ze jouw hulp nodig hebben. Je ziet Joey slechte plays maken, je wil echter niet weten wat ik altijd denk wanneer ik bij jou sta mee te kijken.

Spoiler:

[/quote]
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 08:43

Dan heeft mijn verslag het verkeerde effect gehad. Wilde eigenlijk duidelijk maken hoe Joey beter het deck leerde kennen tijdens het toernooi. Daarnaast duurde mijn rondes max 20 minuten en deed ik niks anders als bij Joey kijken daarna :-)

Dat mijn potjes arrogant overkomt is omdat het een 'dump hand en win deck is' Smile
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 09:33

Magno schreef:
1x Phyrexian Crusader

...??...
mox opal is legendary hoor...

Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 09:35

@Shard schreef:
Magno schreef:
1x Phyrexian Crusader

...??...

Scherp, en dat op maandag ochtend! Laughing

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 12:07

@Shard schreef:
Magno schreef:
1x Phyrexian Crusader

...??...
Moet Revoker zijn.

En waar speel ik 2 Mox Opals? (Tijdens het toernooi niet gebeurd, dus moet ergens wat verkeerd getypt hebben dan...)
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5786
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 12:15

Magno schreef:
@Shard schreef:
Magno schreef:
1x Phyrexian Crusader

...??...
Moet Revoker zijn.

En waar speel ik 2 Mox Opals? (Tijdens het toernooi niet gebeurd, dus moet ergens wat verkeerd getypt hebben dan...)
Hij bedoelt dat Phyrexian Crusader 1BB kost en Mox Opal je enige zwarte mana source is. Maar aangezien de Opal legendary is kun je er niet twee tegelijk in het spel hebben voor die 1BB Wink

GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1311
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 12:24

Met 3 Opals lukt het wel, beetje inefficient misschien.... Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 13:14

Wat Gijs zegt :-)
Terug naar boven Go down
Sebad
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30
Registration date : 10-12-09

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 13:37

Of gewoon twee met een rebirth.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 13:44

Hey Erik Sander,

Goed verslag, lekker leesbaar. Je initiatief wordt beloond met een MBS booster!

greetzz

Jasper

Nog gefeliciteerd met je 3e plek

Laatst aangepast door Jasper op ma maa 07 2011, 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 13:48

Jasper schreef:
Hij Erik Sander,

greetzz

Jasper

Het mijne is ook goed leesbaar en zeer duidelijk!!!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   ma maa 07 2011, 14:10

Jasper schreef:
Hij Erik Sander,

greetzz

Jasper

Het mijne is ook goed leesbaar en zeer duidelijk!!!

Klopt..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
klootviool
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 109
Leeftijd : 28
Registration date : 09-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   di maa 08 2011, 23:07

Het was zeer leuk op de gamesday in Leeuwarden. Alleen was ik moe en niet al te lekker en kwam daardoor ook te kort aan spel inzicht. Daardoor heb ik ook veel speelfouten gemaakt. Ik was op bepaalde momenten zo zenuwachtig dat ik er zelfs een beetje bij trilde. Wat betreft Tezzeret's -4 ability ik wist trouwens wel dat hij er was en dat ik hem kan gebruiken alleen wist toen niet dat ik op dat moment +10 atifacts op tafel kon leggen.
Als ik het lees lijkt het wel een beetje dat ik een slechte speler, alleen het verhaal is dus ook puur in zijn perspectief en keek Erik Sander lekker mee hoe ik steeds weer sneuvelde Razz alleen had ik op dat moment gewoon heel veel problemen met het overzicht creŽren in mijn match ups en ik weet van Erik Sander dat hij het niet zo bedoelt en heeft mij zeker wel geholpen. Ook met tips die ik natuurlijk wel een beetje ken, maar soms is inhameren de beste optie vooral in mijn conditie op het toernooi.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   di maa 08 2011, 23:15

Ik zal wel niet meer bij jou komen kijken als ik tijd over heb Wink

Spoiler:

Terug naar boven Go down
klootviool
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 109
Leeftijd : 28
Registration date : 09-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   di maa 08 2011, 23:19

Haha inderdaad xD maar ik vind het aan de andere kant ook wel lekker zo'n persoonlijke judge Very Happy

Tijdens de FNM mag je wel meekijken wat voor speelfouten ik daar maak:P door feedback en een beetje druk op de ketel word ik alleen beter en harder van !
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   wo maa 09 2011, 00:28

Schermen daar wordt je hard van! ;-)

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   wo maa 09 2011, 07:44

Mooie vrouwen, daar wordt......
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   wo maa 09 2011, 10:56

Mooie vrouwen, daar wordt......

Je lesbisch van...

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*   wo maa 09 2011, 11:42

Tegen muren aanlopen daar wordt je pas hard van.
Terug naar boven Go down

Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game Day Leeuwarden 5-3-2011 *3e*
» GP Praag 21 en 22 mei 2011
» Game day: standard constructed
» Grandprix Trail Leeuwarden
» FNM Standard 07-10-2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: