MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de dondermodern van 18 augustus **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

MTGO Buddylist

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: MTGO Buddylist   wo maa 02 2011, 20:51

(Edit: Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen, dus heb ik het maar hier gedaan gezien je elkaar online kunt ontmoeten dan)

Ik zou het leuk vinden om met wat meer mensen MTGO te spelen en daarom dacht ik dat het misschien een idee zou zijn om hier een threadje te wijden aan gebruikersnamen zodat die aan de buddylijst toegevoegd kunnen worden. Ik heb rondgekeken op het forum maar ik zie nog niet zoiets dus vandaar mijn post. Dan zouden we bijvoorbeeld met z'n allen kunnen deelnemen aan een sealed deck of draft event of zo. Lijkt me wel lachen, nog meer gegadigden hiervoor?

Zo ja, voeg me maar toe, mijn gebruikersnaam op MTGO: Warlord1981NL (Vandaar de forumnaam dus Razz)

Oh en nog iets, zou het misschien mogelijk zijn om een subforum aan MTGO te wijden? Kunnen we bijv. afspraken maken voor deelname aan events of zo zonder dat andere fora vervuild raken. Het is maar een suggestie Smile

Deckbuilding is daar toch wel even iets anders dan in het eggie (heb een van de decks die ik nog heb liggen nagebouwd maar ik kwam erachter dat ik online toch wel zo'n 8 10% meer land nodig (deck van 20 land IRL > 24 land MTGO) heb om mana screws te voorkomen, terwijl dat deck toch echt prima werkt IRL).

Laatst aangepast door Warlord1981NL op wo maa 02 2011, 20:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : toevoeging)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: MTGO Buddylist   wo maa 02 2011, 21:05

Ik speel meestal 23, 24 of 25 and. Zowel online als offline. Aggro lijsten spelen wel eens 21/22 land, maar die hebben dan ook niks hoger dan 2 mana Smile

We hebben btw een Groningse clan (ErGaatNietsBovenGroningen). Volgens mij is bijna iedereen op het forum er lid van.
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: MTGO Buddylist   wo maa 02 2011, 21:20

Oh ik zal straks als ik thuis kom eens kijken of ik die kan vinden Smile

Edit: ik heb een berichtje naar de captain gestuurt!
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: MTGO Buddylist   wo maa 02 2011, 23:59

Magno schreef:
Ik speel meestal 23, 24 of 25 and. Zowel online als offline. Aggro lijsten spelen wel eens 21/22 land, maar die hebben dan ook niks hoger dan 2 mana Smile

We hebben btw een Groningse clan (ErGaatNietsBovenGroningen). Volgens mij is bijna iedereen op het forum er lid van.
Ik heb ook zojuist de uitnodiging geaccepteerd, eindelijk! In elk geval de eerste ronde doorgekomen in een 4-3-2-2 MBS-SOM-SOM draft. R/B bomloze removal suite.dec Wink Heb net de eerste (merkwaardige, want R/B) poison matchup overleeft!

Edit: 2e geworden, prima! Had game 1 in de finale moeten mulliganen en werd in game 3 afgestraft met een mulligan naar 5 op de play. Ach, wel weer de boosters voor de volgende draft bij elkaar gefixed.

Nederlands Kampioen 2009

Aantal berichten : 188
Leeftijd : 32
Registration date : 03-06-07

BerichtOnderwerp: Re: MTGO Buddylist   za maa 05 2011, 10:21

mijn nick is Grove
Terug naar boven Go down

MTGO Buddylist
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tix gezocht / aangeboden (MTGO/MODO)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: