| | Wat te kopen als beginner? | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Jahrdi N00b

Aantal berichten: 39 Leeftijd: 18 Locatie: Groningen Registration date: 02-01-11
 | Onderwerp: Wat te kopen als beginner? zo jan 02, 2011 3:11 pm | |
| Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier (Chek m'n post bij Leden) en wil graag weer MTG gaan spelen. Wat raden jullie mij aan te kopen? Zo'n starter deckje of een Deckbuilder's Toolkit of iets anders?  En waar raden jullie mij aan kaarten te kopen? Ik kan me nog herinneren zo'n winkeltje in de poelestraat, visiontoys of iets dergelijks. Ook bij de WirWar kocht ik wel eens boosters. Wil morgen kaarten gaan kopen, heb zo'n 20 euro  Volgende week m'n vakkenvullers loontje dus dan haal ik wel nog wat kaarten  Alvast bedankt en hopelijk zien we elkaar snel, want wil wel graag mtg spelen haha. |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? zo jan 02, 2011 7:19 pm | |
| Mijn advies zou zijn om als beginner (dus ook qua spelniveau en casual spelen) op Marktplaats te zoeken naar restant verzamelingen. Ervaren spelers gebruiken namelijk enkel toernooiwaardige kaarten en houden grote ladingen kaarten over die voor hen niet interessant zijn, maar voor beginners t/m gevorderden ideaal zijn. Deze doen ze goedkoop weg. Ik heb bijvoorbeeld een schoenendoos vol speelbare kaarten verkocht voor 5 euro. |
|
 | |
Jahrdi N00b

Aantal berichten: 39 Leeftijd: 18 Locatie: Groningen Registration date: 02-01-11
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? zo jan 02, 2011 10:42 pm | |
| Ja heb al wat op marktplaats rondgekeken, maar staan bijna alleen maar advertenties op van verzamelingen die honderden euro's kosten. Niet gewoon een redelijk verzamelingetje, nee gelijk duizenden kaarten *edit: Ahh heb volgensmij wel een handige site gevonden.. www.zonvol.com ^^ Zit wel wat leuks tussen. |
|
 | |
Andre Pannekoek Pro Player

Aantal berichten: 4752 Leeftijd: 33 Locatie: Assen Registration date: 25-12-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? zo jan 02, 2011 11:16 pm | |
| Zonvol : Zinloos
Wat is eigenlijk jouw budget en wat verwacht je er mee te gaan doen als ik zo vrij mag zijn?
Wil je met vrienden voor de lol spelen? Of wil je toernooien spelen?
Magic is een dure hobby, misschien is het handig om eerst eens goed rond te kijken wat je kunt met jouw budget.
Groetn |
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? zo jan 02, 2011 11:23 pm | |
| Ik wil magic in eerste instantie gaan spelen voor de fun, maar als ik de smaak te pakken heb wil ik best de competitieve kant op. Ben alleen nog niet goed genoeg natuurlijk dus ik wil eerst gewoon wat kaarten hebben, leuk deckje maken en uitproberen. Daarom leek het me leuk om ook af en toe met mensen van dit forum te spelen + het is vast leerzaam ^^ Maar nogmaals, eerst wil ik het gewoon spelen voor de fun en wieweet als het me goed afgaat en heb de smaak te pakken ben ik wel bereidt er wat meer geld aan te besteden. Ben van plan morgenmiddag een zo'n theme deckje te halen + wat boostertjes. Heb op het moment namelijk maar 20 euro haha. Volgende week ben ik van plan weer wat kaarten te kopen omdat ik d'n me loontje heb. (Ben 17 en werk bij appie dus kan niet voor honderden euro's meteen uit gaan geven  ) |
|
 | |
Hennink Honey Bunny

Aantal berichten: 4145 Leeftijd: 30 Locatie: Groningen Registration date: 24-08-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? ma jan 03, 2011 8:42 am | |
| Ik zou losse kaarten online kopen en draften. Draften is moeilijk en kost natuurlijk geld, maar je krijgt op die manier veel commons en uncommons van de nieuwste sets. Wat je dan nog nodig hebt kun je online kopen bij sites als www.cardvalley.com en www.magicunited.com. Als je een creditcard hebt kun je natuurlijk ook in Amerika bestellen, daar is alles nog veel goedkoper, maar de verzendkosten zijn uiteraard hoger, dus je moet geen kleine beetjes bestellen. Let dan wel op met de invoerrechten, als je boven de €22 uitkomt kost je dat een klap geld als ze het pakketje onderscheppen. _________________ Pimpin' donkey's since 30/11/2006!
|
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? ma jan 03, 2011 6:53 pm | |
| Heb vanmiddag een deckbuilders toolkitje gehaald bij de vision toys voor 20 euro. 285 kaarten waarvan 100 landjes. Ach ja je moet ergens mee beginnen toch? Heb een zwart/rood deckje gemaakt en wil hem graag binnenkort eventjes testen  Spelen jullie ook soms gewoon met elkaar voor de lol? Dus niet in competitieve form, maar gewoon spelen om te leren/verbeteren enzo? Lijkt me wel leuk. |
|
 | |
Jasper Navelpluis

Aantal berichten: 4520 Leeftijd: 33 Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? ma jan 03, 2011 6:56 pm | |
| Komende vrijdag is er een FNM draft in de Oude Drogisterij. Misschien dat je daar een potje kunt spelen, ik vermoed echter dat de meeste mensen komen voor het toernooi.
greetzz _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? ma jan 03, 2011 7:05 pm | |
| Oke oke, en @ bieb komen ook nie meer zo veel mensen las ik? Jammer! |
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? ma jan 03, 2011 8:15 pm | |
| heb trouwens in bij Decks -> Casual, mijn net gemaakt deckje gepost. |
|
 | |
Arne Team Moosebite

Aantal berichten: 2690 Leeftijd: 25 Locatie: Resistance Fighters Alley Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? di jan 04, 2011 7:18 am | |
| Hee Jahrdi... Ik heb nog een kleine doos vol met commons en uncommons, restanten van drafts en anders wat... die mag je zo van me hebben. Als je in Groningen woont, kun je hem wel eens ophalen.
cheers, Arne |
|
 | |
Barachem Legend

Aantal berichten: 1199 Leeftijd: 35 Registration date: 18-01-07
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? di jan 04, 2011 8:34 am | |
| Als je casual wilt spelen ben je welkom bij de Purperen Draak op zaterdag. Meestal wordt er multiplayer gespeeld, maar ook 1 vs 1 potjes zijn mogelijk. Ik ben er wellicht donderdagavond ook, als je zin en tijd hebt wil ik best wel je deck doortesten. |
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? di jan 04, 2011 9:23 am | |
| | Arne schreef: | Hee Jahrdi... Ik heb nog een kleine doos vol met commons en uncommons, restanten van drafts en anders wat... die mag je zo van me hebben. Als je in Groningen woont, kun je hem wel eens ophalen.
cheers, Arne |
Jo Arne, dat zou echt super zijn man! Yep woon in Groningen
| Citaat: | Als je casual wilt spelen ben je welkom bij de Purperen Draak op zaterdag. Meestal wordt er multiplayer gespeeld, maar ook 1 vs 1 potjes zijn mogelijk. Ik ben er wellicht donderdagavond ook, als je zin en tijd hebt wil ik best wel je deck doortesten. |
Ah lijkt me leuk om daar wat potjes te spelen en m'n deckje te testen!
|
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? di jan 04, 2011 12:23 pm | |
| | Arne schreef: | Hee Jahrdi... Ik heb nog een kleine doos vol met commons en uncommons, restanten van drafts en anders wat... die mag je zo van me hebben. Als je in Groningen woont, kun je hem wel eens ophalen.
cheers, Arne |
Precies wat ik bedoelde  |
|
 | |
Jahrdi N00b

| Onderwerp: Re: Wat te kopen als beginner? di jan 04, 2011 6:20 pm | |
| |
|
 | |
| | Wat te kopen als beginner? | |
|