MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre Pannekoek wint beide prereleases!! **Gefeliciteerd!!!**
Jorian en Douwe winnen de 2HG prerelease van 9 juli! **Gefeliciteerd**
Jasper Boelens wint de donderdraft van 6 juli! **Gefeliciteerd**
Johnny Niemeijer wint de dondermodern van 29 juni **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Andre Pannekoek wint beide releasedrafts van 15 juli! **Gefeliciteerd**

Deel | 

Grandprix Trial Enschede

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Grandprix Trial Enschede   zo jan 14 2007, 22:28

Nou laat ik dan de eerste maar zijn om Martijn en Andre te feliciteren met hun overwinning, 3 byes en € 100.

Heren zorg dat die byes goed gebruikt gaan worden daar in Amsterdam. Een top prestatie!

Greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 00:23

Oh Poekie XL. Oh Poekie XL.
Winnen kunnen jullie wel.
Was ik maar zo goed als die twee.
Dan droeg ik de aarde op mijn rug mee.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1699
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 01:00

Dank u, dank u. zal morgen een verslagje posten.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 13:02

ff in rap tempo getypt dus let niet op de spelfouten:

Ronde 1
Kegelcentrum de Vluchte - Jasper Blaas en Rogier Maaten

We zagen de team naam staan, was dezelfde naam als de locatie dus Pannekoek melde al, waarschijnlijk een of ander random noob team uit Enschede. Niets was minder waar. Gelijk vanaf het begin van de pot de overhand gehad. In principe al hun beesten slopen en veel aanvallen. Wat beest gesuspend, troep gecast een empty de warrens voor 6 tokens. Verder had ik nog een prismatic dragon liggen, penumba spider en nantuko shaman. Pannekoek nog een beest, volgens mij een emphirimon. Speelt Jasper een Ixidron, alle beesten dus face down en de ixidron is 6/6. We besluiten om over te gaan tot een mass atack inclusief Pannekoek zijn zwarte totem. Jasper besluit de zwarte totem te blokken en met hun geface downde beesten blokken ze wat van de onze en de 1-1 tokens. Voordat damage resolves haal ik pannekoek zijn totem weg met een krosan grip. Hoop van onze tokens en beesten gaan dood. Om het af te maken speel ik vervolgens een shambler dus alle beesten een schade. Het hele bord wordt gecleared op een van mijn geface downde beesten. Shambler wordt weggehaald door Rogier en toen was de tafel leeg. Beide heren stonden toen op 4 levens en wij nog op 40. Dus pannekoek legt nog even zijn Sengir Nosferatu neer. Rogier heeft nog een Orcish Cannonade, deze speelt hij in de hoop nog een sudden shock oid te pakken. De shock blijft uit, tegenpartij staat op 1 leven en geven dus op.

1-0-0

Ronde 2
Duo penotti - Mathijs van Wageningen en Steffen van den Veen

Ff schrikken halverwege de match wanneer de stronghold overseer op tavel komt en vervolgens de vesuvan shapeshifter die de overseer target. Heren besluiten met beide aan te vallen, Word of seizing op hun shapeshifter en blok daarmee de overseer. Vesuvan krijgt -4/-4 dus die gaat na het blocken dood. Ik zeg zo tegen pannekoek en nu moet ik de lava axe pakken en warempel ligt de axe bovenop mijn deck, dag dag overseer. De rest is geschiedenis.

2-0-0

Ronde 3
Tom Tom Navigatie - Rafic Smoorenburg en Tomas Slippen

De heren vonden het leuk om tegelijk dikke beesten te spelen, de ene legt een akroma op en de andere een 5/5 vliegende shadow man. De shadow man wordt weggebrand met een lightning axe, de akroma komen we niet vanaf, vakkundig geslacht.

2-1-0

Ronde 4
Het volgende team - Steffen van der Wal en Maurice Pots

Wanneer een van beide heren nog regelmatig kaarten moet lezen is voor hun al geen goed teken. We winnen dan ook deze ronde, staat me niet veel meer van bij.

3-1-0

Ronde 5
Himitsu - Rens Feenstra en Henry van den Brink

Een ontzettend eng team waarvoor we van te voren waren gewaarschuwd door Arjan en Maurice. Met een Bogarden Hellkite, twee vesuvan shapeshifters en twee blinks, een potentieel dodelijk team. En het ging hard, binnen de eerste vier ronden stonden we op 16 levens.

4-1-0

Ronde 6
Yopparai - Frank Karsten en Roel van Heeswijk

Frank en Roel bieden ons een draw aan, zij gingen 5-0 en wij dus 4-1. Na aandringen van de Judge vanwege de denktijd besluit Pannekoek toch maar om de draw te accepteren, ik krijg al Maurice visioenen(laatste NK). Toch een wijs besluit komen we achter toen we nog een potje fun gingen spelen. Frank had 2 Ancestral Visions, een shitload aan removal en wat goede beesten.

BTW een erg irritant team, overleggen veel en lang en praten daarbij erg veel.
4-1-1

Ronde 7
Fatal Evolution - Adriaan Schipper en Michael van den Oudenalder

Wij werden omlaag gepaired in deze ronde. Zij gingen 4-2 en konden niet meer top4 halen. Er wordt wat heen en weer gepraat over scoopen, wij mogen niets aanbieden dus doen dat ook niet. Judge kwam toen ook naast onze tafel staan en zijn dus maar gaan spelen. Gelukkig gewonnen ondanks een aantal speelfouten van onze kant. Het was toen ook al rond acht uur en zaten daar dus al tien uur.

5-1-1

Tweede plaats op weerstand.

Top4 draft.

Erg veel blauw gepakt, paar goede witte kaarten beetje zwarte removal en wat rode.
Er ging een hivestone rond en de slivers verdwenen al snel. Frank had het gepresteerd om voor zijn deel maar 3 beesten te draften verder bijna alleen maar removal, roel had gelukkig wel wat beesten (vreemde manier van draften hielden ze er op na). Onze opponenten de eerste ronde bleken slivers te hebben gedraft. En vierde team niet veel bijzonders volgens mij.

Ronde1
Duo penotti - Mathijs van Wageningen en Steffen van den Veen
Mathijs speelde blauw wit en steffen rood zwart groen. Matthijs speelde al snel de hivestonde en steffen moest voor de slivers zorgen echter had hij last van een manascrew waar wij dankbaar gebruik van maakten. Pannekoek liet hem of land terug op hand nemen of op zijn deck.(Riftwing en Eddy). Daarnaast brande ik wat van hun beesten weg en deed de grote kut (Giant Oyster )zijn werk. Met nog 16 levens staken onze tegenstanders ons de hand toe en hadden wij elke 50 euri te pakken en misschien nog wel belangrijker, twee beys voor GP Amsterdam

Las net op KV dat bij meer dan 33 personen er 4 sets beys worden uitgedeeld, als ik dat gisteren had geweten had me dat een paar uur slaap gescheeld. Razz
Terug naar boven Go down
Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 14:38

Gefeliciteerd!

Jullie weten trouwens wel dat jullie geen 3 byes maar 2 byes krijgen he?
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 14:42

@Walter schreef:
Gefeliciteerd!

Jullie weten trouwens wel dat jullie geen 3 byes maar 2 byes krijgen he?

Bedankt, terwijl jij aan het posten was had ik het al ge-edit.
Terug naar boven Go down
Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 14:45

Mooi zo Smile
Zou 1 van jullie trouwens jullie pool op het forum willen zetten? Ik zou jullie daar zeer dankbaar voor zijn.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 17:19

@Walter schreef:
Mooi zo Smile
Zou 1 van jullie trouwens jullie pool op het forum willen zetten? Ik zou jullie daar zeer dankbaar voor zijn.

Dan moet je pannekoek vragen, die heeft het spul bij zich.
Terug naar boven Go down
Lau
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 143
Leeftijd : 28
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 18:49

Ja gefeliciteerd! Wat houdt dat top draften trouwens in? Individueel draften met 8 man en er 2hg mee spelen?
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   ma jan 15 2007, 18:50

@Lau schreef:
Ja gefeliciteerd! Wat houdt dat top draften trouwens in? Individueel draften met 8 man en er 2hg mee spelen?

Twee aan twee draften, gesamenlijk als team draft je uit elke booster twee kaarten.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   vr jan 19 2007, 09:26

Ja, jongens het was een leuke en succesvolle dag. Wil nog wel even een kleine toelichting geven op martijns verslag:

Toen we tegen team Karsten moesten, moesten we nog 1 keer winnen en 1 keer id'n. Ik dacht, je kunt beter tegen hen id'n dan dat je MOET winnen. De ronde daarna zal de tegenstander toch minder zijn dan team Karsten. Dat was ook zo. De laatste ronde was meer gezellig dan moeilijk en die wonnen we dus ook zonder al te veel problemen.

De finale na de draft stelde weinig voor, het was gewoon een walkover.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   vr jan 19 2007, 10:04

manascrew voor de tegenpartij, als hij geen screw had gehad dan was het alsnog een walkover geweest
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Grandprix Trial Enschede   do jan 25 2007, 08:28

@Martijn schreef:
manascrew voor de tegenpartij, als hij geen screw had gehad dan was het alsnog een walkover geweest

Damn right. Broken cardpool
Terug naar boven Go down
Marky Mark
N00b
N00b

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 36
Registration date : 28-08-06

BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd   do jan 25 2007, 21:49

Terecht natuurlijk dat het two headed giant toernooi ook wordt gewonnen door twee reuzen. Met allebei één hoofd, dat dan weer wel.
Gefeliciteerd mannen!
Terug naar boven Go down

Grandprix Trial Enschede
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grandprix Trail Leeuwarden
» Grand Prix 2013 (aka winter)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: