MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jasper Boelens wint de donderdraft van 22 juni **Gefeliciteerd**
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**

Deel | 

Geen FNMs en prereleases meer?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 39
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 14:48

Ik vond het volgende topic op de mtgsalvation
http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=277459

Originally Posted by Wizards of the Coast
In Wizards of the Coast's continuing global efforts to build strong Magic and D&D player communities in hobby stores, WPN levels and benefits will apply solely to stores as of the December Friday Night Magic solicitation round starting October 15th. This change will also appear in the Mirrodin Besieged Prerelease solicitation round starting October 18th. This change allows Wizards to better leverage the strengths of the WPN and our programs, maximizing their impact for stores and promoting the formation of vibrant player communities.

Stores will earn WPN levels based on all sanctioned OP activity that they sponsor. All WPN programs, including Prereleases, D&D Encounters and FNM, will be given exclusively to store locations.

Most stores and organizers will notice no change with this shift. The vast majority of Organized Play already happens in retail locations. However, we do have individual organizers who are not associated with specific stores. We encourage these organizers to team up with a local retailer so their players can enjoy the great programs at the store's WPN level!

For those organizers unable to associate with a store, we will offer an Event Support Kit starting with Mirrodin Besieged. This kit will be identical to the Gateway Support Kit for the most recent Core set (Magic 2011 in this case), and will refresh with each new Core set. Organizers not associated with a store will also have access to rated and casual sanctioned events.

For more information please refer to the detailed FAQ, or contact your dedicated Wizards of the Coast support team at 800.324.6496 or online at www.wizards.com/customerservice.

Als dit waar is en ook voor NL geldt dan zouden we in Groningen geen prereleases en/of FNM's meer kunnen organiseren. Hebben de TO's in Groningen ook zo'n mail ontvangen en/of weet iemand hier meer van?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 15:00

Mwah, er moet dan gewoon samen worden gewerkt met Henk (Zinnebeeld) of de dames (WirWar). Als die de krabbels willen zetten en de TO's gewoon door laten organiseren dan is het nog een win-win situatie ook.

Zinnebeeld wil het sowieso wel. Als hij kan samenwerken met de TO's, dan kan hij ook weer exclusieve sets als From the Vault bestellen. Hij vroeg er een tijdje geleden namelijk al naar.

Er moet dus voor gezorgd worden dat de TO's worden 'associate' met bv. zinnebeeld en dan is er geen probleem lijkt me.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1250
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 15:39

Ik snap voor geen meter dat kleine steden als Leeuwarden en Assen wel goeie spellenwinkels hebben met speelruimte en dat het hier te Groningen al minstens 5 jaar onmogelijk blijkt te zijn en ook dat daarnaast de beste singlesverkopende winkel een paar jaar geleden zijn deuren heeft dichtgedaan.
En wat doet ons allerliefste WOTC?
Het nog moeilijker maken voor de redelijk moeizaam lopende toernooigemeenschap hier.
Ja, ze bedoelen het wel goed, maar elke keer is het weer raak door onze benarde situatie hier.

Ik hoop dan ook dat de associatie met Zinnebeeld, WirWar of wellicht Vision Toys gaat lukken.
Ben het langzaam beu dat het alsmaar moeilijker wordt door de negatieve synergy tussen de groninger situatie en de besluiten van WOTC.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 16:59

For those organizers unable to associate with a store, we will offer an Event Support Kit starting with Mirrodin Besieged. This kit will be identical to the Gateway Support Kit for the most recent Core set (Magic 2011 in this case), and will refresh with each new Core set. Organizers not associated with a store will also have access to rated and casual sanctioned events.

Volgens mij is er niets aan de hand.

Terug naar boven Go down
Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 39
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 17:03

Dwarlorf schreef:

Geen prerelease vind ik nogal relevant. Geen promo's voor de FNM's iets minder.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Geen FNMs en prereleases meer?    vr okt 15 2010, 17:44

@Douwe schreef:
Dwarlorf schreef:

Geen prerelease vind ik nogal relevant. Geen promo's voor de FNM's iets minder.

Lees ik het verkeerd? Ik heb het idee dat er nog steeds ruimte is voor organisers die niet geassocieert zijn met een winkel.

Terug naar boven Go down

Geen FNMs en prereleases meer?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flying / Exalted
» Anki, Mnemosyne, Memrise... Gespreide herhaling voor memorisatie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: