MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre Pannekoek wint beide prereleases!! **Gefeliciteerd!!!**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jorian en Douwe winnen de 2HG prerelease van 9 juli! **Gefeliciteerd**
Jasper Boelens wint de donderdraft van 6 juli! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Andre Pannekoek wint beide releasedrafts van 15 juli! **Gefeliciteerd**

Deel | 

10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 10:02

Dwarlorf schreef:
Is het mss een idee om voor Legacy altijd een vaste zondag in de maand te nemen? Dat is veel makkelijker plannen voor de spelers. Je kunt dan om dat weekend heenplannen als speler zijnde.

geen idee, dan krijg je inschrijvingen onder voorbehoud e.d.

Ik denk dat men magic om hun andere leven heen plant en niet andersom.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 10:16

Dwarlorf schreef:
Is het mss een idee om voor Legacy altijd een vaste zondag in de maand te nemen? Dat is veel makkelijker plannen voor de spelers. Je kunt dan om dat weekend heenplannen als speler zijnde.

Dat is toch al zo? Over het algemeen is legacy altijd de 3e zondag van de maand. Deze maand is slechts een uitzondering vanwege de prerelease en GP Bochum...
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3047
Leeftijd : 30
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 10:36

De Agenda voor heel 2010 staat al vast... wanneer men echt legacy wil spelen, dan zien ze de data voor het hele jaar onder agenda en kunnen ze daar rekening mee houden... nu blijkt dat men prioriteit geeft aan andere dingen, das prima... maar dan krijg je wel een situatie als deze. December weer een kans

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 13:21

@Arne schreef:
De Agenda voor heel 2010 staat al vast... wanneer men echt legacy wil spelen, dan zien ze de data voor het hele jaar onder agenda en kunnen ze daar rekening mee houden... nu blijkt dat men prioriteit geeft aan andere dingen, das prima... maar dan krijg je wel een situatie als deze. December weer een kans

Ja, daar heb je gelijk in.

@tarzan schreef:
Dwarlorf schreef:

Dat is toch al zo? Over het algemeen is legacy altijd de 3e zondag van de maand. Deze maand is slechts een uitzondering vanwege de prerelease en GP Bochum...

Nee, dat is niet het geval geweest dit jaar: 12-9, 8-8, 18-7, 15-5 11-4, 21-3. Vroeger konden we de klok erop gelijk zetten. Maar op zich maakt dat niet uit, Arne heeft een valide punt.

@Andre Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:

1. geen idee, dan krijg je inschrijvingen onder voorbehoud e.d.

2. Ik denk dat men magic om hun andere leven heen plant en niet andersom.

1. Mogelijk, maar dat gebeurt sowieso aan de lopende band.

2. Nou, volgens mij niet voor iedereen. Ikzelf, plan mijn leven veel om magic heen (de discussie of dat gezond is wil ik maar ff buiten beschouwing houden) Om nog een voorbeeld te geven. Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand een date op het laatste moment afblies om leker te kunnen magiccen. Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 14:10

Welke nerd zegt er nou een date af voor magic ....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 14:22

Nou ben ik ook wel benieuwd...
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 15:05

Magno schreef:
Nou ben ik ook wel benieuwd...

Duh!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 15:21

Het schijnt dat Martijn Labohm getuige was van het hele gebeuren
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   za okt 09 2010, 16:55

Ja, heb ik ook gehoord.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1699
Leeftijd : 37
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: 10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!   zo okt 10 2010, 20:26

Dat ik jou moest herinneren bij het afrekenen van een sealed deckje? En dat je vervolgens smste dat je oma was overleden?
Terug naar boven Go down

10-10-2010 Legacy Groningen GEANNULEERD!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legacy toernooi 3 september in groningen
» MWS Legacy toernooi! Ronde 5 tot woensdag 17-02-2010
» Legacy tijdens de NKQ te Groningen
» Legacy (GPT) Chicago Toernooi in Utrecht op 18 januari
» NKQ Groningen 10/04

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: