MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Andre wint de donderdraft van 25 augustus! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Rick wint de donderconstructed van 31 augustus! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de FNM Modern van 8 september! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Legacy zondag of vrijdag?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 

Ik speel legacy het liefst op
Vrijdagavond
31%
 31% [ 4 ]
Zondag
69%
 69% [ 9 ]
Andere dag, namelijk
0%
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 13

AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 07:39

Ik wil graag weten hoe de legacy spelers aankijken tegen de dag waarop legacy gespeeld kan worden in Groningen
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 10:06

Ik wil niet lullig doen maar hoe weet je of het alleen legacy spelers zijn die een keuze hebben gemaakt?

Ik ben voor zondag omdat een dag magiccen nou eenmaal leuker is dan een avond. Ik speel graag meer dan 4 ronden.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 10:25

Dwarlorf schreef:
Ik wil niet lullig doen maar hoe weet je of het alleen legacy spelers zijn die een keuze hebben gemaakt?

Ik ben voor zondag omdat een dag magiccen nou eenmaal leuker is dan een avond. Ik speel graag meer dan 4 ronden.

Geen idee.. maar als iemand de moeite neemt van het stemmen, dan zal dat toch zijn omdat hij/zij legacy speelt. Er zal geen beslissing worden genomen aan de resultaten van deze poll.

Daarnaast Niels vind ik dat je wat vijandig staat tegenover veranderingen. Mocht het zo zijn dat standard populairder is dan legacy, dan is het toch niet meer dan logisch dat er meer aandacht naar standard gaat. Ik snap dat jij legacy belangrijk vind, ik wil alleen weten of je een uitstervend ras bent, of dat legacy nog een serieuze toekomst heeft.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 10:38

Jasper schreef:
Dwarlorf schreef:

Geen idee.. maar als iemand de moeite neemt van het stemmen, dan zal dat toch zijn omdat hij/zij legacy speelt. Er zal geen beslissing worden genomen aan de resultaten van deze poll.

Daarnaast Niels vind ik dat je wat vijandig staat tegenover veranderingen. Mocht het zo zijn dat standard populairder is dan legacy, dan is het toch niet meer dan logisch dat er meer aandacht naar standard gaat. Ik snap dat jij legacy belangrijk vind, ik wil alleen weten of je een uitstervend ras bent, of dat legacy nog een serieuze toekomst heeft.

Ja ik ben voor legacy, dat zal ik nooit onder stoelen of banken steken. En ja, ik houd niet van veranderingen. Maar ik heb ook gezegd dat ik vind dat standard een kans moet krijgen. Zoals ik heb aangegeven vind ik dat Standard zich eerst maar eens moet bewijzen.

Ik heb gezien dat er de komende maanden elke maand een standard FNM is dus dat zal ook een goede graadmeter zijn. Daarna zou je ervoor kunnen besluiten om het komende jaar Standard de helft van het jaar een zondag te geven (en legacy daarvoor op een vrijdag houden) om te kijken of het stand houdt. Mocht dan blijken dat Standard het significant beter doet dan zal ik (maar met pijn in mijn hart) geen bezwaar hebben dat Legacy hiervoor zou wijken. Grote kans dat je mij dan definitief kwijt bent in de magic scene, maar goed dat is dan de prijs van vooruitgang. Very Happy

Verder vraag ik me af, wat je verstaat onder een toekomst? Wat is voor jou een graadmeter of Legacy een toekomst heeft? Is dat als Legacy gemiddeld per toernooi 16 personen heeft, of 12, of 8? Gaat het om wat er in potentie mogelijk is? Of zijn er nog andere graadmeters?

Mogelijk dat je in je hoofd daar al een idee over hebt maar mocht dat niet het geval zijn dat is het wellicht verstandig om dat te formuleren en te communiceren.

Ik krijg op dit moment het gevoel dat er overhaaste beslissingen genomen worden op basis van de wensen van 2 personen.

Laatst aangepast door Dwarlorf op wo aug 18 2010, 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 10:39

Dwarlorf schreef:

Ik krijg op dit moment het gevoel dat er overhaaste beslissingen genomen worden op basis van de wensen van 2 personen.

Welke beslissing is er genomen dan?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 10:44

Jasper schreef:
Dwarlorf schreef:

Welke beslissing is er genomen dan?

Niet juist geformuleerd (ik was nog ff bezig met editen): Dat er overhaaste beslissingen zullen worden genomen..

Dat ik nog geen reactie op mijn 'voorstellen' gehad, terwijl ik me toch duidelijk heb uitgesproken voor het experiment en zoals al gezegd mij ook voor standard heb uitgelaten speelt wellicht teveel mee in het gevoel dat ik nu heb..
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 11:03

Ik denk dat je angst voor "te snel genomen beslissingen" ongegrond is. We hebben redelijk wat ervaring met het doorvoeren van aanpassingen. Er zijn in het verleden misschien wat aanpassingen gedaan die niet goed doordacht zijn, maar daar hebben we van geleerd. Er zal geen snelle beslissing worden genomen, echter wel een beslissing in het algemeen. Welke dat zal zijn dat zal de toekomst uitwijzen en zoals Bart al aangegeven heeft, zelf iets organiseren staat helemaal vrij. Laat dat a.u.b. niet afhangen van mij of een andere organiser.

greetzz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 11:13

No worries! Very Happy
Terug naar boven Go down
Onno
Topper
Topper

Aantal berichten : 663
Leeftijd : 23
Registration date : 23-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Legacy zondag of vrijdag?   wo aug 18 2010, 17:08

Zondag, simpelweg omdat vrijdag voor mij niet haalbaar is qua tijd en afstand. Stel dat het om 7 uur begint, dan moet ik toch zeker om 6 uur weg (met de trein, wat al aardig duur is) en dan is het te laat afgelopen om nog eens lekker weer 45 in de trein te zitten.

"They groaned, they stirred, they all uprose,
Nor spake, nor moved their eyes;
It had been strange, even in a dream,
To have seen those dead men rise."

—Samuel Taylor Coleridge,
"The Rime of the Ancient Mariner"
Terug naar boven Go down

Legacy zondag of vrijdag?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legacy zondag of vrijdag?
» Legacy - Zondag 11 januari
» Legacy toernooi 3 september in groningen
» MWS Legacy toernooi! Ronde 5 tot woensdag 17-02-2010
» reanimate legacy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: