MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de dondermodern van 18 augustus **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Nieuwe Mox

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Nieuwe Mox   di aug 17 2010, 20:27

Mox Opal.. iedereen kan de centjes weer tevoorschijn halen!!

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   di aug 17 2010, 20:31

Jasper schreef:

Mox Opal.. iedereen kan de centjes weer tevoorschijn halen!!

greetzz

Vooral als die bitches hem ook nog eens Mythic maken (maar ik denk het niet).
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   di aug 17 2010, 23:08

Berichten van Guus en Arne verwijderd, waren niet van toegevoegde waarde
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3066
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   wo aug 18 2010, 13:55

prima, dan maar zo!

Niels, ik denk wel dat de mox een mythic wordt. Ze zien hoeveel gebruik er gemaakt wordt van de mox diamond en de chrome mox en denken op deze manier weer een slaatje te kunnen slaan uit een goede kaart.

Daar komt bij dat ik vind dat een mox een bepaalde flavorwaarde heeft, waardoor ik denk dat hij best mythisch zou kunnen zijn.

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   wo aug 18 2010, 14:19

@Arne schreef:
prima, dan maar zo!

Niels, ik denk wel dat de mox een mythic wordt. Ze zien hoeveel gebruik er gemaakt wordt van de mox diamond en de chrome mox en denken op deze manier weer een slaatje te kunnen slaan uit een goede kaart.

Daar komt bij dat ik vind dat een mox een bepaalde flavorwaarde heeft, waardoor ik denk dat hij best mythisch zou kunnen zijn.

Als hij goed toepasbaar is dan ben ik bang dat hij in dat geval nog duurder wordt dan Jace. Zeker als hij ook goed geschikt is voor Legacy. Ik hoop echt dat hij niet mytisch is.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   wo aug 18 2010, 15:03

Ik denk dat de mox een (dure) rare wordt. Wizards heeft enige leeway als het op mythics aankomt (zie Vengevine), maar ze houden zich neem ik aan toch wel enigzins aan hun eigen richtlijnen?

Mark Rosewater schreef:
We've also decided that there are certain things we specifically do not want to be mythic rares. The largest category is utility cards, what I'll define as cards that fill a universal function. Some examples of this category would be cycles of dual lands and cards like Mutavault or Char. That also addresses a long-standing issue that some players have had with certain rares like dual lands. Because we're making fewer cards per set, in the new world individual rares will be easier to acquire because each rare in a large set now appears 25% more often.
Dit stukje komt rechtstreeks uit het artikel wat MaRo "lang geleden" toen mythics nets nieuw gingen zijn geschreven heeft. Mijns inziens hoort Mox Opal duidelijk in de categorie "utility cards" aangezien er weinig beter aan de conditie "fill a universal function" voldoet dan artifact mana acceleration.

Edit: Overigens leuk om het stukje er voor te quoten...

Mark Rosewater schreef:
This now leads us to the next question: How are cards split between rare and mythic rare? Or more to the point, what kind of cards are going to become mythic rares? We want the flavor of mythic rare to be something that feels very special and unique. Generally speaking we expect that to mean cards like Planeswalkers, most legends, and epic-feeling creatures and spells. They will not just be a list of each set's most powerful tournament-level cards.
Wizards heeft nooit gezegd dat mythics niet powerful tournament-level cards zouden zijn, ze hebben gezegd dat de meest powerful tournament-level cards niet alleen uit mythics zouden bestaan.

Ze hebben ook niet gezegd dat alle legends mythic zouden zijn, wel de meeste (sinds mythics zijn geprint zijn er 8 legendary rares en 24 legendary mythics geprint, dus dat klopt).

Tot nu toe houden ze aardig hun woord wat betreft mythics.

Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   wo aug 18 2010, 16:20

@Hennink schreef:

Mark Rosewater schreef:
This now leads us to the next question: How are cards split between rare and mythic rare? Or more to the point, what kind of cards are going to become mythic rares? We want the flavor of mythic rare to be something that feels very special and unique. Generally speaking we expect that to mean cards like Planeswalkers, most legends, and epic-feeling creatures and spells. They will not just be a list of each set's most powerful tournament-level cards.
Wizards heeft nooit gezegd dat mythics niet powerful tournament-level cards zouden zijn, ze hebben gezegd dat de meest powerful tournament-level cards niet alleen uit mythics zouden bestaan.

Ligt eraan hoe lang je de list van de 'de meest powerful tournament-level cards' maakt. Als nummer 6 de eerste non-mythic is en je maakt de lijst 5 lang dan hebben ze hun belofte gebroken.

Als je de lijst te lang maakt dan is het een loze belofte, omdat er meestal ook wel een uncommon of wat tussen zit.

Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1699
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Mox   vr aug 20 2010, 19:01

Zal het niet gewoon iets van Chrome mox zijn voor de from the vault exiled box nevermind
Terug naar boven Go down

Nieuwe Mox
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stand: actie nieuwe spelers
» Nieuwe set: MTG Conspiracy
» En weer een nieuwe noob in Gensokyo.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: