MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
John wint de Donderdraft van 26 oktober! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Zwolle Sealed 29-12-2006

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Zwolle Sealed 29-12-2006   za dec 30 2006, 12:26

Eindelijk was het een keer zover, meestal ben ik niet zo goed in sealed, maar ik had 29 december zo'n insane goede cardpool, ik kon bijna niet verliezen.

Mijn deck:

Lands:
10 Plains
7 Swamps

Creatures:
1 Zeolot Il-Vec
1 Plated Pegasus
1 Children of Korlis
1 Cavalry master
1 Benalish Cavalry
1 Duskrider Peregrine
1 Akroma, Angel of Wrath
1 Plague Sliver
1 Skulking Knight
1 Mana Skimmer

Spells:
1 Griffin Guide
2 Opal Guardian
1 Momentary Blink
1 Strangling Soot
1 Mindstab
1 Phthisis
1 Premature Burial
1 Assassinate
1 Dark Withering
1 Tendrils of Corruption
1 Feebleness
1 Prismatic Lens

Dus zoals je ziet, een insane goede pool en iemand feliciteerde mij al:). Ik dacht ook, dat dit zeker wel goed gaat komen.

Ronde 1: vs Thomas

Helaas verloor ik toch ronde 1, hoe? Toen het 1-1 stond, had ik een verkeerde hand gehouden met maar 2 Plains, in de hoop dat ik nog wel een Swamp zou pakken.

Score: 0-1

Ronde 2: vs Daniel

De eerste game, kwam ik erg moeilijk op gang en hij bleef beesten spelen en Saproling tokens aanmaken. Ik dacht dat ik wel screwed was toen hij Phantom Wurm in het spel kreeg, maar toen ik dat beest weg had viel hij me niet meer aan, ik had van zijn Mana Skimmer een 0/1 beest gemaakt door middel van Feebleness. We bleven toen beide land pakken, en toen gebeurde het, ik pakte mijn Akroma, die ik door de landpicks direct kon spelen. Het stond 1-0.

De 2e game, was ik gewoon veel te snel voor hem en die won ik met gemak.

Score 1-1

Ronde 3: vs Jos

Deze match won ik vrij snel, hij speelde voor het eerst een sealed toernooi en hij speelde Pit Keeper's die ik af en toe doorliet, hij had me ook niet toen hij Weathered Bodyguards speelde, waar ik Feebleness op speelde hij werd dus een 0/4 creature en als hij mijn Skulking Knight door zou laten zou Flanking ook niet werken. Op een gegeven moment haalde hij zijn Bodyguards terug naar zijn hand en speelde hem opnieuw. De rest van de match herinner ik mij niet meer goed. Ik wel wel.

Score 2-1

Ronde 4: vs Ronald

Mijn broertje had net naar de pairings gekeken en riep al naar mij dat we gematched waren. We speelden wel het begin van de games, maar hij scoopte al vrij snel, hij zei achteraf, ach wat maakt het uit het is mijn broer en zou waarschijnlijk toch wel winnen. We speelden voor de lol nog even mijn sealed deck tegen zijn T2 deck (Proclamation of Rebirth) en op één of andere manier won ik die ook nog bijna, maarjah wat wil je.

Score 3-1

Ronde 5: Rob

Ook deze ronde ging vrij snel, ik dacht dat het nu voor mij om de 2e, 3e of 4e plek zou gaan. De eerste match won ik vrij snel met een beurt 4 Plague Sliver, die ik +2/+2 en flying gaf met Griffin Guide. Een 7/7 flying maakt het snel af.

Match 2, ging ook snel met een Suspended Duskrider Peregrine, waar ik per ongeluk 5 counters op zette in plaats van 3. Ik won ook deze match.

Score 4-1

Ik had nu 12 punten te pakken en ik hoopte dat er in de andere match iemand won die dan 5-0 zou gaan, dat gebeurde ook en ik had dus nu een 2e plek te pakken, maar er was nog een match aan de gang. Iemand met 9 punten en iemand met 7 punten. Degene met 9 punten won, dat was Thomas waar ik juist de eerste ronde van verloor. We hadden dus beide 12 punten en hij kreeg een 2e plek omdat hij juist voorstond met een bepaald winstpercentage. Geen probleem vond ik, een 3e plaats vind ik ook prima. De prijzen waren natuurlijk boosters en er werden Ravnica Block Banners weggegeven, voor de 1e, 2e en 3e plek. Ik vond Dissension het mooiste en daarna Guildpact, degene die won koos jammer genoeg al voor Dissension en gelukkig de 2e plek voor de Ravnica-banner, zo kreeg ik 3 boosters en kon ik toch nog een mooie banner bemachtigen, die van Guildpact.

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Zwolle Sealed 29-12-2006   zo dec 31 2006, 11:48

Gefeliciteerd met je derde plek!. leuk dat je ook een verslag hebt willen schrijven!

Laatst aangepast door op zo dec 31 2006, 16:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Zwolle Sealed 29-12-2006   zo dec 31 2006, 13:19

Bedankt, maar ik was 3e Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Zwolle Sealed 29-12-2006   di jan 02 2007, 12:42

Gefeliciteerd enzo.. xD

Volgende keer wil ik jouw insane pool Razz
Terug naar boven Go down

Zwolle Sealed 29-12-2006
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 23-09-2006 Pre-Release Timespiral in Zwolle
» NKQ Zwolle
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» GPT Madrid Sealed Deck 22-1-2012
» 3 December; Fanatic Zwolle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: