MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic the gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Peter Bonthuis wint de modern fnm van 19 mei **Gefeliciteerd**

Deel | 

2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
de Bosman
Team Moosebite

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 28
Registration date : 13-04-08

BerichtOnderwerp: 2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!   di aug 03 2010, 16:19

http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=261427

Scars of Mirrodin gaat de eerste set worden (wisten we)

Mirrodin Besieged gaat de tweede set worden (wisten we niet!)

Dan hebben we het volgende nog, Mirrodin Pure en New Phyrexia.

Ik denk dat ze de derde set naam nog moeten geven en dan wordt NP en MP een soort van ''guild'' zoals in Ravnica.

Ze hebben het ook over het volgende.

Just to add more fuel to the split set idea, I received some WPN info on the Scars Game Day from wizards. The day will have an optional constructed feature called "affiliated decks". This is important enough to have specific prizes for - the prizes are preview cards for Mirrodin Besieged.

From the email:
"The ultimate constructed deck event – with a twist!

Scars of Mirrodin Game Day gives your customers a shot at glory in the coming conflict. Available for the first time to Core level WPN locations around the world, Scars of Mirrodin Game Day is a great way for your local players to interact and see how the new cards shape the Constructed metagame.

Scars of Mirrodin Game Day features a standard format, showcasing the new cards in the most popular format world-wide. Players will also have the option to “affiliate” their deck to earn special prizes.

Event Prizes
A foil card for the top 8 winners!
Preview cards from Mirrodin Besieged™ for the top 4 “affiliated” winners."

Also one of the key selling points given is "Scars of Mirrodin will have an integrated consumer experience unlike any previous Magic™ set."

Dit zou betekenen dat als iedereen massaal met Phyrexians gaat spelen, New Phyrexia de nieuwe set gaat worden (of iets in die trend)

Het idee lijkt me leuk, maar onhaalbaar, 1 van de 2 kanten gaat sterker worden en dan wint die kant om power redenen en niet om flavor redenen, zoals bedoeld.

Go Phyrexia Very Happy!

Team Moosebite did your sister in an extremely uncomfortable place.

In the back of a Volkswagen.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3035
Leeftijd : 30
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: 2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!   di aug 03 2010, 16:30

ik had ergens gelezen dat new phyrexia en die andere een duo set gaat worden die tegelijkertijd gelanceerd gaat worden. Wanneer je dan sealed gaat spelen, dan moet je een kant kiezen (join the dark sideeee...) anywho, ze gaan wel proberen om de beide sets van gelijke kracht te drukken...

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
de Bosman
Team Moosebite

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 28
Registration date : 13-04-08

BerichtOnderwerp: Re: 2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!   di aug 03 2010, 16:39

@Arne schreef:
ik had ergens gelezen dat new phyrexia en die andere een duo set gaat worden die tegelijkertijd gelanceerd gaat worden. Wanneer je dan sealed gaat spelen, dan moet je een kant kiezen (join the dark sideeee...) anywho, ze gaan wel proberen om de beide sets van gelijke kracht te drukken...

Dat porberen ze altijd, en ze falen altijd.

Alle Shards hadden ook even sterk moeten zijn, maar ik denk dat Jund daar uiteindelijk ook anders over dacht.

Dimir bijvoorbeeld was ook te slecht voor woorden.

Team Moosebite did your sister in an extremely uncomfortable place.

In the back of a Volkswagen.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 31
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: 2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!   wo aug 04 2010, 10:36

Ik denk dat alles al gedrukt en getekend is, en dat ze toch doen wat ze willen.
Terug naar boven Go down

2e set in Scars black gaat Mirrodin Besieged heten!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Scars of Mirrodin
» GP's 2013. Wie gaat mee waarheen?
» Wii U - Call of Duty: Black Ops II
» Het grote Raadsel topic
» Happy world's end!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: