MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de dondermodern van 18 augustus **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3067
Leeftijd : 30
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 12:02

SuperFriends heeft er weer een vriendje bij denk ik... ik denk dat het een dure kaart wordt. 50 euro is misschien iets te... maar als je voorbij het overdrevene kijkt dan zit er wel een waarheid in.

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 12:06

@Arne schreef:
50 euro is misschien iets te... maar als je voorbij het overdrevene kijkt dan zit er wel een waarheid in.

Juist, dat was mijn gedachte want: 1 hij is mythic 2. elke kaart die functioneel hetzelfde doet als een andere hele goede of dure kaart is per definities populairder en dus duurder.

Ik bedoel, als een All is Dust al 15 euro moet kosten.....

Ik denk dat die rond de 20 start bij webwinkels, en afhankelijk van hoe goed hij werkelijk is er nog iets bij komt of af gaat.

Laatst aangepast door Dwarlorf op vr jun 25 2010, 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 12:11

Back to Nature 1G
Instant
Destroy all Enchantments
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3483
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 12:34

Combustion 1R
Instant
Combustion cannot be countered by a spell or an ability
Combustion deals 5 damage to target white or blue creature. The damage cant be prevented.

Fijn anti-baneslayer kaartje naast plummet.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 12:53

Dwarlorf schreef:
@Arne schreef:
50 euro is misschien iets te... maar als je voorbij het overdrevene kijkt dan zit er wel een waarheid in.

Juist, dat was mijn gedachte want: 1 hij is mythic 2. elke kaart die functioneel hetzelfde doet als een andere hele goede of dure kaart is per definities populairder en dus duurder.

Ik denk dat die rond de 20 start bij webwinkels, en afhankelijk van hoe goed hij werkelijk is er nog iets bij komt of af gaat.
Er gaat behoorlijk wat van af als hij op 20 start. Time Twister is goed omdat hij 3 mana kost in een formaat waar je broken kaarten kunt trekken. Op 5 mana is dit duidelijk een inferieure kaart voor Vintage, en in Standard is ie nou niet bepaald broken.

Edit: Een nuancering is misschien op zijn plaats. Deze kaart is echt heel erg goed, maar niet Jace 2.0 goed. Bovendien is het echt heeeeel erg slecht om de burn decks die tegenwoordig gespeeld worden een nieuwe hand te geven...

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 13:26

@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:
@Arne schreef:

Er gaat behoorlijk wat van af als hij op 20 start. Time Twister is goed omdat hij 3 mana kost in een formaat waar je broken kaarten kunt trekken. Op 5 mana is dit duidelijk een inferieure kaart voor Vintage, en in Standard is ie nou niet bepaald broken.

Edit: Een nuancering is misschien op zijn plaats. Deze kaart is echt heel erg goed, maar niet Jace 2.0 goed. Bovendien is het echt heeeeel erg slecht om de burn decks die tegenwoordig gespeeld worden een nieuwe hand te geven...

Ik wil ook niet beweren dat de kaart hetzelfde effect als timetwister gaat hebben, en dus broken is. Het gaat er om dat veel spelers zich op basis van de hype van een oudere bekende kaart die functioneel hetzelfde doet (Time twister) de kaart in waarde hoger waarderen.

En verkopers willen niet het risico lpen dat ze aan de kaart gaan verliezen. Dat is in mijn ogen de grote wkaal van hedendaags magic en de reden waarom alle kaarten zo duur worden.

Definieer behoorlijk. Als een Mythic als All of Dust al 15 euro kost zal deze kaart daar noooooit onder zitten. Ik geloof niet dat hij per definitie slechter is dan All of Dust. Ik overdreef natuurlijk een beetje met 50.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 13:52

Ik denk dat jij All is Dust onderschat. Dat is alles wat ik kan zeggen.

Voor de rest heeft Hennink gelijk, Timetwister win je mee als je hem speelt. Deze doet dat niet en al helemaal niet in standard. Wil je red based decks 7 kaarten geven?

Nee, dit is een leuke gebalanceerde kaart, maar absoluut niet broken ofzo...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 14:12

Magno schreef:
Ik denk dat jij All is Dust onderschat. Dat is alles wat ik kan zeggen.

Voor de rest heeft Hennink gelijk, Timetwister win je mee als je hem speelt. Deze doet dat niet en al helemaal niet in standard. Wil je red based decks 7 kaarten geven?

Nee, dit is een leuke gebalanceerde kaart, maar absoluut niet broken ofzo...

Ik onderschat het effect van All Of Dust niet maar het is niet meer dan een sideboard kaart. En zeker niet een die 15 euro waard is. We zullen zien.

Wat mij betreft daalt ie flink maar reken maar dat ie online duur op de websites staat. Mischien overschat ik de 'coolness factor'
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 14:52

titans lijken een cycle:
6/6 dikzakken voor 6 die iets met "3" doen wanneer ze aanvallen or in het spel komen:

inferno titan schreef:

4RR
R : +1/+0
When ~comes into play or attacks it deals 3 damage divided as you choose among creatures and/or players
6/6

sun titan schreef:

4WW
vigilance
when ~enters the battlefield or attacks you may return target permanent with casting cost 3 or lass to the battlefield from your graveyard
6/6

als de blauwe 3 kaarten raapt...ga ik huilen

Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 15:28

@Shard schreef:
titans lijken een cycle:
6/6 dikzakken voor 6 die iets met "3" doen wanneer ze aanvallen or in het spel komen:

inferno titan schreef:

4RR
When ~comes into play or attacks it deals 3 damage divided as you choose among creatures and/or players
6/6

sun titan schreef:

4WW
vigilance
when ~enters the battlefield or attacks you may return target permanent with casting cost 3 or lass to the battlefield from your graveyard
6/6

hehe 3 kaarten rapen elke keer als die aanvalt of als die in het spel komt, das best oke. Zal eerder iets als scry 3 zijn.
Terug naar boven Go down
Bips
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 354
Registration date : 03-05-07

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jun 25 2010, 20:10

Groen zal wel "trample, target creature +3/+/3" zijn, blauw idd "flying, scry 3" en zwart "intimidate, -3/-3".

Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   za jun 26 2010, 19:47

@Shard schreef:
titans lijken een cycle:

inferno titan schreef:

4RR
6/6

sun titan schreef:

4WW
vigilance
6/6

Imperious Perfect wordt een rare en dus hebben wit groen en zwart nu een 3 mana rare creature die +1/+1 aan een creature type geeft + nog een effect. Ben benieuwd wat rood en blauw gaan doen. Goblins en Merfolk oid?
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   za jun 26 2010, 20:08

ja dat zullen merfolk sovereign en goblin chieftain wel worden.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 11:11

Tof kaartje!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 11:12

Turn 1 Mox -> Ritual -> Deze

Lijkt me opzich wel sterk in legacy?
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 11:15

kan er vast wel een plekje voor vinden in een deck met vial, stoneforge mystic oid.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 11:16

Super coole flavor! Een "indestructible" 5/5 voor 3 mana Smile Awesome!

In standard ook wel tof met Basilisk Collar en, voor zo lang het duurt, de Borderposts.

Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 12:07

Magno schreef:

mmmm, weet ik niet, veel Engineered Explosives in legacy, bounce ook..

Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 12:11

@Arne schreef:
Magno schreef:

mmmm, weet ik niet, veel Engineered Explosives in legacy, bounce ook..

Dat, en het feit dat het wederom een 3 kaarten combo is.
Ik heb wel betere twee kaarten combo's: Dark depths vampire chick, show and tell progenitus, natural order alweer progenitus.
Als je met een 3 kaarten combo komt moet het instawin zijn, in my humble opinion.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 13:09

Path en plow werken ook gewoon
Terug naar boven Go down
Bips
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 354
Registration date : 03-05-07

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 15:21

Echoing Truth, Diabolic Edict, Chain of Vapor, Rushing River,
Hurkyl's Recall, Moat, Humility, Meekstone, etc. etc. etc.

Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 15:44

Wel cool, niet goed Razz
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 31
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   wo jun 30 2010, 22:07

Ik vind crystal ball een leuke kaart om te hebben op de pre-release
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 10:09

Ze hebben een kaartje speciaal geprint om Anne weer into Standard te krijgen!

Fauna Shaman 1G
Creature - Elf Shaman

G, T: Discard a creature card: Search your library for a creature card, reveal it, and put it into your hand. Then shuffle your library.

2/2

Het is Survival of the Fittest op pootjes! OMGHAWTF! Sexy met Vengevine!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 10:10

@Hennink schreef:

Fauna Shaman 1G
Creature - Elf Shaman

G, T: Discard a creature card: Search your library for a creature card, reveal it, and put it into your hand. Then shuffle your library.

2/2

Joepie
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 10:17

Dit zag ik al wel aankomen, daarom heb ik onlangs mijn Survivals verkocht. Laughing
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 11:02

@Hennink schreef:

Fauna Shaman 1G
Creature - Elf Shaman

2/2

Jammer van het tappen Sad

Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 11:02

Dwarlorf schreef:
Dit zag ik al wel aankomen, daarom heb ik onlangs mijn Survivals verkocht. Laughing

Omdat?

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 11:39

Ik vind die nieuwe Leyline veel interessanter dan deze neppe survival (Tappen is toch wel een big issue n het is een creature...). Wel blij dat beide geen mythic zijn, dan zouden ze beide nogal... onbetaalbaar worden.

Leyline of Anticipation 2UU
Enchantment (Rare)
If Leyline of Anticipation is in your openings hand, you may begin the game with it on the battlefield.

You may play nonland cards as though they had flash.

Draw Go Control wordt hierdoor wel weer interessanter (EoT jou beurt speel Jace 2.0 nadat ik niks gecountered heb met mijn mana leak...)
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 11:48

Die Leyline is super interessant, het nadeel is dat de kaart zelf an sich niets doet. Je moet er 4 spelen om hem in je openingshand te hebben, maar je wilt er geen multiples van trekken. Lastig!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 13:12

Vedalken Orrery wordt ook niet gespeeld. Deze gaat hem ook niet worden. Meteen weg doen voor duur als je hem in de prerelease hebt.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 13:15

- Andere metagame dan toen
- Deze leg je gratis in het spel (Soms)

Als jij hem opent op de pre-release, neem ik hem graag voor 5 euro over (Net als die nieuwe Angel Very Happy)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 13:52

Magno schreef:
- Andere metagame dan toen
- Deze leg je gratis in het spel (Soms)

Als jij hem opent op de pre-release, neem ik hem graag voor 5 euro over (Net als die nieuwe Angel Very Happy)

Ik zeg net dat je hem voor duur weg moet doen dan ga ik hem niet voor 5 aan jou wegdoen. Voor 12,50 is ie voor jou.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 13:55

Het is een rare, geen mythic!
Dus nee Smile

Ik wacht wel af of iemand ze opent op de pre-release en weg doet (lees = verkoopt).

Dit was overigens de angel waar ik het over had:
Angelic Arbiter 5ww
Creature - Angel Rare
Flying
Each opponent who cast a spell this turn can't attack with creatures.
Each opponent who attacked with creatures this turn can't cast spells.
#4/249 5/6

Zit foil in een pre-con deck. Dus duur wordt hij sowieso niet Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 13:58

Magno schreef:
Het is een rare, geen mythic!
Dus nee Smile

Ik wacht wel af of iemand ze opent op de pre-release en weg doet (lees = verkoopt).

Mythic zijn minimaal 15. Razz Maar omdat jij het bent mag je hem kopen voor 10 euro als ik hem heb.

Grappig kaartje die angel.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 14:18

Dwarlorf schreef:
Maar omdat jij het bent mag je hem kopen voor 10 euro als ik hem heb.
Succes, dat is ie niet waard Wink Vedalken Orrery doet iets van $2, en dat is een artifact (en dus speelbaarder). Deze heeft een leuke bonus en is standard speelbaar, dus wie weet haalt ie de $4 wel! Wink

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 14:22

Ik denk dat 5 euro een goed bod is, eens Hennink?

Wie een Serra Angel M11 opent en hem wil afstaan kan trouwens 1 euro tegemoet zien!
De Angelic Arbiter ben ik bereid 5 euro voor neer te leggen (Omdat hij ook in een pre-con zit)
Baneslayer M11 heb ik ook interesse in, kopen voor 30 euro van iemand of ruilen tegen een Baneslayer uit M10 Smile

!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 14:35

@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:
Succes, dat is ie niet waard Wink Vedalken Orrery doet iets van $2, en dat is een artifact (en dus speelbaarder). Deze heeft een leuke bonus en is standard speelbaar, dus wie weet haalt ie de $4 wel! Wink

Dan heb ik dus gelijk en is het geen goede kaart. Bedankt voor het maken van mijn punt.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 16:05

Dwarlorf schreef:
@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:

Dan heb ik dus gelijk en is het geen goede kaart. Bedankt voor het maken van mijn punt.

Oh ben jij zo iemand die bij een penalty van Nederland roept: 'Gaat er toch niet in!' zodat je f gelijk hebt, 'of een meevaller?

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 16:19

@Arne schreef:
Dwarlorf schreef:
@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:

Oh ben jij zo iemand die bij een penalty van Nederland roept: 'Gaat er toch niet in!' zodat je f gelijk hebt, 'of een meevaller?

De oude ik wellicht. Very Happy

Nee, maar als er eerst wordt geroepen dat het een topkaart is maar ES er dan maar 5 euro voor wil geven dan is het blijkbaar toch niet zo'n goeie kaart. En dus had ik in eerste instantie gelijk.

Als ik hem heb mag ES hem voor 5 euro kopen, no problem
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   do jul 01 2010, 20:04

Ik vind die Mitotic Slime wel lachen. Op een rare manier heb je 7 blokkers voor 5 mana met een power van 12.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jul 02 2010, 10:25

Omg... Dit wordt in rap tempo toch wel mijn favoriete core set...

Even wat goodies op een rij weer:
- Leyline of the Void
- Nantuko Shade (Ja jongens! Je kan het stof van je Shades afblazen!)

- Leyline of Punishment 2RR
Enchantment (rare)
In openingshand mag je ermee in het spel beginnen

Players can't gain life
Damage can't be prevented.

Yukh... Mono Rood wordt wel erg goed op deze manier... Poepzooi dat Oblivion Ring uit roteert!

- Dark Tutelage 2B
Enchantment (rare)
Dark Confidant effect op een Enchantment die 1 meer kost? Check!

- Elixer of Immortality
Artifact (Uncommon)
2, Tap: You gain 5 life, shuffle ~ and your graveyard back into your library.

I like this set... A LOT!
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jul 02 2010, 13:13

Magno schreef:

ha, probeer die dingen al tijden kwijt te raken, nou houd ik ze toch nog maar eventjes. Misschien ga ik wel een mba deckje voor standard bouwen.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jul 02 2010, 13:27

Magno schreef:
- Elixer of Immortality
Artifact (Uncommon)
2, Tap: You gain 5 life, shuffle ~ and your graveyard back into your library.
I think I'm in love Smile

Gast

BerichtOnderwerp: Re: M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer   vr jul 02 2010, 14:35

Vallum schreef:
Magno schreef:

ha, probeer die dingen al tijden kwijt te raken, nou houd ik ze toch nog maar eventjes. Misschien ga ik wel een mba deckje voor standard bouwen.

En ik heb spijt dat ik ze niet heb overgenomen voor een prikkie toen het kon. Very Happy
Terug naar boven Go down

M11 Baneslayer Angel, Lightning Bolt, M10 duals en meer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [DECK:] Borderpost Aggro
» Flying / Exalted

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: