MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Donderdraft onzin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 11:38

Magno schreef:
Als je 1 van de aanwezigen sms't of je het wel of niet red dan komt het wel goed Smile

Zolang niemand het een bezwaar vind, kunnen we best om 21:00 beginnen.

Dan kan ik iig niet
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 11:50

"Zolang niemand bezwaar heeft."

Jij hebt je nog niet ingeschreven, als jij wel mee wilt doen en aan geeft te komen dan beginnen we toch gewoon op 20:30 =]
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 11:57

Magno schreef:

Jij hebt je nog niet ingeschreven, als jij wel mee wilt doen en aan geeft te komen dan beginnen we toch gewoon op 20:30 =]

Waarom is Pannekoek belangrijker dan ik?
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 12:05

Geen van beide is belangrijker, maar aangezien we tegenwoordig om 20:30 beginnen is dat de normale tijd.

Als niemand het erg vind kunnen we gewoon om 21:00 beginnen Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 12:34

Jasper schreef:
Magno schreef:

In dit geval ik omdat jij misschien om 2100 er nog steeds niet bent
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 12:38

Mr Pancake schreef:
Jasper schreef:
Magno schreef:

In dit geval ik omdat jij misschien om 2100 er nog steeds niet bent

Maar ik kan zo tegen 20:45 laten weten of ik het ga halen... compromis?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 12:41

Voor mij niet, ik kan het dan niet uitspelen en kom dan iig niet, kan ik dus geen compromis noemen.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 13:45

Mr Pancake schreef:
Voor mij niet, ik kan het dan niet uitspelen en kom dan iig niet, kan ik dus geen compromis noemen.

Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
00:30 Groningen 4b Assen Stoptrein (NS)
00:36 Haren
00:49 Assen 2

Ik kan me niet herinneren dat we ooit tot 0.30 bezig zijn geweest met de draft..
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 889
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 14:06

Maar dat is toch al ruim na de bedtijd van pannekoek?Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 14:22

Jasper schreef:
Mr Pancake schreef:

Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
00:30 Groningen 4b Assen Stoptrein (NS)
00:36 Haren
00:49 Assen 2

Ik kan me niet herinneren dat we ooit tot 0.30 bezig zijn geweest met de draft..

Ik ben al meermaals eerder weggegaan om die trein te halen, tevens mag jij mij uitleggen hoe wij in 3 uur tijd gaan draften en evt 4 ronden gaan spelen.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 14:27

Jongens, begin maar lekker om 20.30 als dit zo'n probleem is..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 14:30

Ik heb nog niet gelezen dat Pannekoek ook daadwerkelijk wil meedoen.

Het is toch duidelijk?
20:30 als André mee doet
21:00 als André niet mee doet

Finito.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:04

Magno schreef:
Ik heb nog niet gelezen dat Pannekoek ook daadwerkelijk wil meedoen.

Het is toch duidelijk?
20:30 als André mee doet
21:00 als André niet mee doet

Finito.

Groot gelijk... ik heb ook nog nooit wat over gehad voor magic in Groningen. Dus als ik een keer ergens om vraag, gewoon negeren.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:15

Selectieve verontwaardiging much, no? Smile

Het staat buiten keif dat je veel hebt gedaan voor de magic scene in Groningen. Maar gebruik dat ajb niet als argument. Pannekoek is ook vaak genoeg niet langs geweest omdat het om 9u begon.

Wees allebei eens verstandig (en dat uit mijn mond) en bel elkaar vanavond ff om netjes tot overeenstemming te komen.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:21

Communiceren is ook moeilijk!

@Jasper: way to go, lekker snel op je pik getrapt.
@Pannekoek: ik kan me niet herinneren dat we ook maar ooit om half 9 zijn begonnen met draften en over het algemeen haal je je trein prima (muv 4 rondes spelen als zowel Andy als Douwe meespelen :-S). Lijkt me ook niet zo moeilijk als je om kwart over 12 nog weg kunt lopen bij de walrus. Dus hou es op om hier elke week weer een probleem van te maken en meld alleen of je komt of niet. En ja natuurlijk zijn we altijd bereid gevonden ons best te doen om de draft binnen tijd af te maken.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:21

Even teruglezen Niels... ik heb een voorstel tot compris gedaan. Dat is afgewezen. Helaas..

Daarnaast vind ik zeker dat ik gebruik mag maken van mijn positie in Groningen wat magic betreft. Ik probeer altijd rekening te houden met iedereen. Ik verwacht daar ook wat voor terug, dat is toch niet onrealistisch mag ik hopen?

Er bestaat de mogelijkheid dat mijn bijeenkomst morgen langer duurt dan 21.00. In dat geval doe ik niet mee met de draft en kom gewoon ff kijken.
Dat weet ik om 20:45 wel, dat betekent dat de draft een kwartiertje later zou beginnen. Dat valt wel ergens goed te maken toch?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:30

Jasper schreef:
Even teruglezen Niels... ik heb een voorstel tot compris gedaan. Dat is afgewezen. Helaas..

Daarnaast vind ik zeker dat ik gebruik mag maken van mijn positie in Groningen wat magic betreft. Ik probeer altijd rekening te houden met iedereen. Ik verwacht daar ook wat voor terug, dat is toch niet onrealistisch mag ik hopen?

daarin heb je gelijk. Ik dacht zelf meer aan compromis meer van ik deze week jij volgende week. En pannekoek zit idd ook wel eens om niets te miepen.

Ik vind het een beetje flauw om van je positie gebruik te maken, komt me een beetje zwak over.

Ik ben bijna bij elk toernooi aanwezig, ik ben bezig om een standard deck bijeen te regelen en ik heb de intentie om een paar toernooien ook daadwerkelijk mee te pikken om zo standard te stimuleren Mag ik dan ook van mijn positie gebruik maken? Ik vind het niet echt een valide argument.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 15:54

Dwarlorf schreef:
Jasper schreef:

daarin heb je gelijk. Ik dacht zelf meer aan compromis meer van ik deze week jij volgende week. En pannekoek zit idd ook wel eens om niets te miepen.

Ik vind het een beetje flauw om van je positie gebruik te maken, komt me een beetje zwak over.

Ik ben bijna bij elk toernooi aanwezig, ik ben bezig om een standard deck bijeen te regelen en ik heb de intentie om een paar toernooien ook daadwerkelijk mee te pikken om zo standard te stimuleren Mag ik dan ook van mijn positie gebruik maken? Ik vind het niet echt een valide argument.

Je kunt jouw positie ook niet vergelijken met die van mij. Je bent inderdaad een zeer trouwe speler, maar levert qua organisatie geen bijdrage. Door jezelf te vergelijken met mij inzake van positie sla je de plan mis volgens mij.
Arrogant? ik hoop het.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 16:02

Dus wanneer ik besluit om te komen kan het zijn dat we langer wachten op iemand die missch niet komt?

@Maarten, dat is niet waar.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 16:15

Jasper schreef:
Dwarlorf schreef:
Jasper schreef:

Je kunt jouw positie ook niet vergelijken met die van mij. Je bent inderdaad een zeer trouwe speler, maar levert qua organisatie geen bijdrage. Door jezelf te vergelijken met mij inzake van positie sla je de plan mis volgens mij.
Arrogant? ik hoop het.

De vergelijking gaat mss niet geheel op maar ik vind het gewoon een teken van zwakte als je dat zo'n argument gebruikt. Als ik trouwens goed zou zijn in organiseren dan zou ik het zeker doen. Maar het is echt niets voor mij.

@Pannekoek, nee als jij besluit te komen dan beginnen we om 20.45 (compromis) en kan moet jasper er maar voor zorgen dat hij er ook is om 20.45. Als je niet komt dan kan Jasper wat later komen en hoeven ze (ik doe waarsch. niet mee) niet persé om 20.45 te beginnen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 16:21

Dat is inderdaad hetgeen Maarten voorgesteld heeft, laten we het daar maar op houden.

Nu weer ontopic en kijken of we genoeg man kunnen vinden (Met Jasper nu op 4 pas...)
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 16:35

Dwarlorf schreef:

De vergelijking gaat mss niet geheel op maar ik vind het gewoon een teken van zwakte als je dat zo'n argument gebruikt. Als ik trouwens goed zou zijn in organiseren dan zou ik het zeker doen. Maar het is echt niets voor mij.

Hierin verschillen we dan echt van mening. Door je positie in de maatschappij (werk, vereniging, politiek, sport, hobby etc etc) kun je dingen bewerkstellingen of afdwingen. Dat zie je overal om je heen. Door er nadrukkelijk op te wijzen wordt je er misschien wat meer mee geconfronteerd, maar zo werkt het wel. Ik ben niet iemand die snel op zijn strepen gaat staan, maar als het voordeel oplevert dan schroom ik mij niet om het te gebruiken. Daarmee kom je verder in de wereld. Het is in mijn ogen niet een teken van zwakte dat je een positie gebruikt. Ik heb het toch ook aan mijzelf te danken dat ik in deze positie verkeer?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 16:57

Jasper schreef:
Dwarlorf schreef:

Hierin verschillen we dan echt van mening. Door je positie in de maatschappij (werk, vereniging, politiek, sport, hobby etc etc) kun je dingen bewerkstellingen of afdwingen. Dat zie je overal om je heen. Door er nadrukkelijk op te wijzen wordt je er misschien wat meer mee geconfronteerd, maar zo werkt het wel. Ik ben niet iemand die snel op zijn strepen gaat staan, maar als het voordeel oplevert dan schroom ik mij niet om het te gebruiken. Daarmee kom je verder in de wereld. Het is in mijn ogen niet een teken van zwakte dat je een positie gebruikt. Ik heb het toch ook aan mijzelf te danken dat ik in deze positie verkeer?

Je mag best je postie gebruiken als je denkt dat het wat oplevert. Niks mis mee. Maar als mensen er niet van onder de indruk zijn kom je nog nergens.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:04

Dwarlorf schreef:

Je mag best je postie gebruiken als je denkt dat het wat oplevert. Maar als mensen er niet van onder de indruk zijn kom je nog nergens. Als het niet in de anders intresse is dan schiet je er geen donder mee op.

Second that. Ik ben het met Jasper eens dat status, invloed en positie op de maatschappelijke ladder allemaal kunnen resulteren in het `dingen voor je gedaan krijgen'. Echter op moment dat je het zelf gaat benoemen streeft het z'n doel/functie voorbij als in: 'Jamaar we hadden afgesproken dat ik de baas was.'/'Jamaar ik ben ouder (en wijzer) en daarom moet je naar mij luisteren.' Zijn allemaal enorme zwakte boden! Ik sta hierbij totaal aan Niels zijde wat dat betreft....

Misschien interessanter: Waarom vond je het nodig om het zelf te benoemen? Voelde je je al in het nauw gedreven? Was je bang dat je niet meer mee mocht spelen? Laughing
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:07

Ik vond het accepteren van het gemiep van Pannekoek 'Anders kom ik niet" reden om ook eens te miepen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:13

Jasper schreef:
Ik vond het accepteren van het gemiep van Pannekoek 'Anders kom ik niet" reden om ook eens te miepen.

Ik miep ook wel eens dus jij mag van mij ook wel miepen hoor. Very Happy

Maar in het vervolg gewoon naar mij luisteren. Ik ben ouder dus ik weet alles toch beter geek
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:14

@tarzan schreef:
Dwarlorf schreef:

Je mag best je postie gebruiken als je denkt dat het wat oplevert. Maar als mensen er niet van onder de indruk zijn kom je nog nergens. Als het niet in de anders intresse is dan schiet je er geen donder mee op.

Second that. Ik ben het met Jasper eens dat status, invloed en positie op de maatschappelijke ladder allemaal kunnen resulteren in het `dingen voor je gedaan krijgen'. Echter op moment dat je het zelf gaat benoemen streeft het z'n doel/functie voorbij als in: 'Jamaar we hadden afgesproken dat ik de baas was.'/'Jamaar ik ben ouder (en wijzer) en daarom moet je naar mij luisteren.' Zijn allemaal enorme zwakte boden! Ik sta hierbij totaal aan Niels zijde wat dat betreft....

Misschien interessanter: Waarom vond je het nodig om het zelf te benoemen? Voelde je je al in het nauw gedreven? Was je bang dat je niet meer mee mocht spelen? Laughing

Je moet toch altijd rekening houden met het feit dat iemand zijn postitie tegen je kan gebruiken. "'Jamaar we hadden afgesproken dat ik de baas was." klinkt inderdaad niet heel sterk. Echter consequentie kan zijn dat deze 'baas' zich tegen je keert.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat ik mijn 'positie' tegen iemand zou gaan gebruiken. Echter het argument van Pannekoek 'Dan kom ik niet' wordt als zoete koek geslikt en is blijkbaar voor ES reden genoeg om Pannekoek zijn zin te geven. En dat irriteert mij om de volgende redenen:

- Is ES in de positie om een dergelijke opmerking zomaar te accepteren en daar conclusies aan te verbinden? Moet dat misschien in overleg?
- Waarom moet Pancakes hier iedere keer over vallen. Ook als er donderdag om 20.30 gestart wordt en er doen 12 mensen mee, dan haalt ie de trein niet.
- Ik stel een compris voor die niet als haalbaar wordt gezien, echter komt er geen tegencompris. Het is alles of niets blijkbaar.
- Ik wil graag meedoen aan de draft van donderdag en zou het op het prijs stellen als er rekening met mij gehouden wordt.

Zomaar wat punten waar ik op deze stoffige dag op mijn werk over verbaas.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:25

Uhm, ben ik in zo'n positie? Nee, maar ik dacht: We beginnen tegenwoordig meestal om 20:30, dus gaf ik aan dat indien er geen bezwaar was we gewoon op jou konden wachten. Andre gaf aan dat hij dan niet mee kan doen en dat zag ik als bezwaar.

Als er bezwaar is, dan stap je toch niet van de vaste tijd af? Zo beredeneerde ik het (Logisch toch?).

Mij kan het echt niks schelen of het half 9 of 9 uur start is.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:39

Magno schreef:
Uhm, ben ik in zo'n positie? Nee, maar ik dacht: We beginnen tegenwoordig meestal om 20:30, dus gaf ik aan dat indien er geen bezwaar was we gewoon op jou konden wachten. Andre gaf aan dat hij dan niet mee kan doen en dat zag ik als bezwaar.

Als er bezwaar is, dan stap je toch niet van de vaste tijd af? Zo beredeneerde ik het (Logisch toch?).

Mij kan het echt niks schelen of het half 9 of 9 uur start is.

Okee.. laatste opmerking hierover, beloofd! Volgens mij is de starttijd van de draft variabel. Daarmee lijkt het dus dat het bezwaar van Andre zwaarder weegt dan mijn verzoek. Ik vind dat lastig om dat in het juiste licht te zien..
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 30
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 17:56

Denk dat iedereen afgeschrikt is Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 18:20

Jasper schreef:
@tarzan schreef:
Dwarlorf schreef:

Je moet toch altijd rekening houden met het feit dat iemand zijn postitie tegen je kan gebruiken. "'Jamaar we hadden afgesproken dat ik de baas was." klinkt inderdaad niet heel sterk. Echter consequentie kan zijn dat deze 'baas' zich tegen je keert.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat ik mijn 'positie' tegen iemand zou gaan gebruiken. Echter het argument van Pannekoek 'Dan kom ik niet' wordt als zoete koek geslikt en is blijkbaar voor ES reden genoeg om Pannekoek zijn zin te geven. En dat irriteert mij om de volgende redenen:

- Is ES in de positie om een dergelijke opmerking zomaar te accepteren en daar conclusies aan te verbinden? Moet dat misschien in overleg?
- Waarom moet Pancakes hier iedere keer over vallen. Ook als er donderdag om 20.30 gestart wordt en er doen 12 mensen mee, dan haalt ie de trein niet.
- Ik stel een compris voor die niet als haalbaar wordt gezien, echter komt er geen tegencompris. Het is alles of niets blijkbaar.
- Ik wil graag meedoen aan de draft van donderdag en zou het op het prijs stellen als er rekening met mij gehouden wordt.

Zomaar wat punten waar ik op deze stoffige dag op mijn werk over verbaas.

Als je dit nou had gezegd dat had je de mensen wellicht sneller meegekregen. Dit zijn argumenten die mij in ieder geval eerder overtuigen. Smile Ik vind dat je wel gelijk hebt.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3063

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 20:58

ik vind het vooral jammer dat ik ten tijde van dit gezwam niet online was... Alhoewel ik nu ook smakelijk heb gelachen.

@ Iedereen, bedankt!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 21:00

@Arne schreef:
ik vind het vooral jammer dat ik ten tijde van dit gezwam niet online was... Alhoewel ik nu ook smakelijk heb gelachen.

@ Iedereen, bedankt!

Ik heb het bewust niet verwijderd zodat mensen zoals jij nogmaals met volle teugen van kunnen genieten.

Op verzoek doen Pannekoek en ik ook optredens..
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   wo mei 26 2010, 21:11

de grote verdwijntruc met de pallet frikadellen!

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 07:36

Ik vind het jammer dat wanneer ik zeg dat ik niet kom wanneer we om 2100 beginnen er opeens een heisa ontstaat. Ik ben de enige van de "regulars" die van "ver" komt en vind dat daar best wel rekening mee gehouden mag/kan worden. Het beginnen om 2030 is voor mij een zekerheidje mbt het afkrijgen van de draft, zolang het niet 4 ronden betreft, dan kan ik zonder haasten naar huis, ik ben tenslotte een uurtje onderweg. Nu is het een probleem voor Jasper dat we niet op hem zouden wachten, terwijl de kans aanwezig is dat hij sowieso al niet mee kan doen. En nu lees ik ook nog dat hij de zelfaangewezen koning is die vind dat hij voorrang heeft of die indruk in ieder geval sterk geeft.

Ik kom vanavond iig niet , ik heb al helemaal geen zin meer
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 07:53

Mr Pancake schreef:
Ik vind het jammer dat wanneer ik zeg dat ik niet kom wanneer we om 2100 beginnen er opeens een heisa ontstaat. Ik ben de enige van de "regulars" die van "ver" komt en vind dat daar best wel rekening mee gehouden mag/kan worden. Het beginnen om 2030 is voor mij een zekerheidje mbt het afkrijgen van de draft, zolang het niet 4 ronden betreft, dan kan ik zonder haasten naar huis, ik ben tenslotte een uurtje onderweg. Nu is het een probleem voor Jasper dat we niet op hem zouden wachten, terwijl de kans aanwezig is dat hij sowieso al niet mee kan doen. En nu lees ik ook nog dat hij de zelfaangewezen koning is die vind dat hij voorrang heeft of die indruk in ieder geval sterk geeft.

Ik kom vanavond iig niet , ik heb al helemaal geen zin meer

Maar, stel, hypothetisch, jij komt met het idee dat er precies 8 man zijn en jullie om 2030 kunnen beginnen. Dan zit je daar en komen er nog eens zoveel man bij dat je 1 draft houdt en 4 rondes moet spelen. Ga je dan zeggen: 'nee jullie kunnen niet meedoen want ik moet zo laat weer weg'? Niet leuk!

Nieuwe poging Mooi! dan is dat ook weer opgelost!

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 07:54

beetje pot verwijt de ketel volgens mij.. jij doet het met psychologische chantage...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 07:56

Jasper schreef:
beetje pot verwijt de ketel volgens mij.. jij doet het met psychologische chantage...

Dus we zijn allebei hufters. Mooi, kunnen we allemaal weer verder met ons leven Smile
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 07:58

Mr Pancake schreef:
Jasper schreef:

Dus we zijn allebei hufters. Mooi, kunnen we allemaal weer verder met ons leven Smile

Zie je wel dat we het eens kunnen worden...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 08:00

Jasper schreef:
Mr Pancake schreef:
Jasper schreef:

Zie je wel dat we het eens kunnen worden...

Dat zijn we het altijd wel op een of andere ranzige manier.

O.t. : Het gaat mij dr alleen maar om dat ik all1 maar meedoe/kom wanneer we om 2030 beginnen, kan dit niet, nix ann de hand, fdan kom ik gewoon niet. Ik heb bij de 1e post nix anders gezegd, maar blijkbaar moet iedereen dr wat over zeggen.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2028
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:11

Bedankt voor de posts. Ik word er helemaal vrolijk van zo op de vroege ochtend Smile

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:30

@Bart schreef:
Bedankt voor de posts. Ik word er helemaal vrolijk van zo op de vroege ochtend Smile

Waar zou je zijn zonder goedkoop vermaak. Echter als je hier vrolijk van wordt, dan raad ik aan eens een ruzie met je vriendin om helemaal niets. Verzin argumenten (doen Pannekoek en ik ook) en kijken hoe erop gereageerd wordt. Het is veel leuker om deel te nemen dan aan de zijkant te staan grinniken..
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:46

Ik wil wel komen draften, maar alleen als we om 20.00 beginnen en iemand anders mijn boosters betaalt... vind wel dat dat zo eerlijk is aangezien ik nooit mee doe en dit dus best speciaal is.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:52

Jasper schreef:
@Bart schreef:

Waar zou je zijn zonder goedkoop vermaak. Echter als je hier vrolijk van wordt, dan raad ik aan eens een ruzie met je vriendin om helemaal niets. Verzin argumenten (doen Pannekoek en ik ook) en kijken hoe erop gereageerd wordt. Het is veel leuker om deel te nemen dan aan de zijkant te staan grinniken..

Jij verzint ze, ik niet, ik heb valide argumenten
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:57

Mr Pancake schreef:
Jasper schreef:
@Bart schreef:

Hap hap Hap... heb je honger Pannekoek?? Misschien staat er ergens nog wel een doos frikadellen..
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:58

@Arne schreef:
Ik wil wel komen draften, maar alleen als we om 20.00 beginnen en iemand anders mijn boosters betaalt... vind wel dat dat zo eerlijk is aangezien ik nooit mee doe en dit dus best speciaal is.

Ik wil je wel gratis een knietje geven.. moet je wel zegguh "Je kijkt zo liev"
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   do mei 27 2010, 09:59

Jasper schreef:
Mr Pancake schreef:
Jasper schreef:
@Bart schreef:

Hap hap Hap... heb je honger Pannekoek?? Misschien staat er ergens nog wel een doos frikadellen..

Bashing time!!!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   vr mei 28 2010, 07:31

Ik ben blij dat ik toch nog heb meegedaan Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   vr mei 28 2010, 07:34

Gelukkig. Heb je ook gewonnen?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Donderdraft onzin   vr mei 28 2010, 07:44

Dwarlorf schreef:
Gelukkig. Heb je ook gewonnen?

Waar anders kan ik blij van worden Smile
Terug naar boven Go down

Donderdraft onzin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Donderdraft 10 april
» Donderdraft 29 januari: Fate Reforged en Khans of Tarkir
» Donderdraft 4 juni MODERN MASTERS 2
» Random zinnen generator
» *6 extra plekken!* Donderdraft 20 april: Modern Masters 2017!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: