| | Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Jasper Navelpluis

Aantal berichten: 4520 Leeftijd: 33 Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 12:32 pm | |
| Heren,
Voor GP brussel is er nog 1 bed beschikbaar aangezien we momenteel met vijf deelnemers zijn en kamers per twee personen gereserveerd moeten worden.
Kosten bedragen voor vrijdag t/m maandag 135 per kamer. Dat betekent 67,50 voor het gehele weekend incl Ontbijt.
Formaat is Standard (type II)
Iemand zin om met: Johnny, Andre, Erik-sander, Maarten en mij naar Brussel te gaan?
greetzz _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
Arne Team Moosebite

Aantal berichten: 2690 Leeftijd: 25 Locatie: Resistance Fighters Alley Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 12:48 pm | |
| misschien handig om te vermelden wanneer den GP is. Denk dat het voor mij zowel qua tijd als qua formaat niet handig is om te gaan. |
|
 | |
Andre Pannekoek Pro Player

Aantal berichten: 4752 Leeftijd: 33 Locatie: Assen Registration date: 25-12-06
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 12:49 pm | |
| | Jasper schreef: | Heren,
Voor GP brussel is er nog 1 bed beschikbaar aangezien we momenteel met vijf deelnemers zijn en kamers per twee personen gereserveerd moeten worden.
Kosten bedragen voor vrijdag t/m maandag 135 per kamer. Dat betekent 67,50 voor het gehele weekend incl Ontbijt.
Formaat is Standard (type II)
Iemand zin om met: Johnny, Andre, Erik-sander, Maarten en mij naar Brussel te gaan?
greetzz |
Ik dacht dat het 135 pp was  |
|
 | |
Kwebie Needs to get a life.

Aantal berichten: 2842 Leeftijd: 24 Registration date: 06-08-07
 | |
 | |
Kev Nederlands Kampioen 2009

Aantal berichten: 172 Leeftijd: 26 Registration date: 03-06-07
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 2:15 pm | |
| Hebben jullie autos en hoe ver zitten jullie van de site? Ik wil weten of ik dit prefereer boven crashen @ mark Dictus in Gent voor gratis  |
|
 | |
Jasper Navelpluis

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 2:21 pm | |
| We zitten redelijk dichtbij de site... we hebben momenteel 1 auto en we zijn aan het kijken hoe we dit gaan regelen.. Niet de beste uitgangspositie..  _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
Kev Nederlands Kampioen 2009

Aantal berichten: 172 Leeftijd: 26 Registration date: 03-06-07
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 3:27 pm | |
| als er een tweede auto is, dan ben ik in |
|
 | |
Jasper Navelpluis

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 3:31 pm | |
| | Kev schreef: | | als er een tweede auto is, dan ben ik in |
We hebben maar 1 rijbewijs vermoed ik... magispelers = triest_________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
Kwebie Needs to get a life.

Aantal berichten: 2842 Leeftijd: 24 Registration date: 06-08-07
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel vr feb 26, 2010 3:49 pm | |
| 2 dan toch? Johnny en ik  |
|
 | |
tarzan Pro Player

Aantal berichten: 1014 Leeftijd: 31 Locatie: Grunn natuurlijk! Registration date: 16-07-07
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel za feb 27, 2010 10:51 am | |
| | Magno schreef: | 2 dan toch? Johnny en ik  |
HE! Ik ben geen latente homo en heb gewoon m'n rijbewijs hoor! |
|
 | |
Jasper Navelpluis

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel za feb 27, 2010 11:05 am | |
| | tarzan schreef: | | Magno schreef: | 2 dan toch? Johnny en ik  |
HE! Ik ben geen latente homo en heb gewoon m'n rijbewijs hoor! |
Say what?? met je VSOP, koffie bonen waar heel Bosnië een week van kan vreten..._________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel za feb 27, 2010 12:07 pm | |
| maar dan is er nog steeds maar 1 auto die met 4 man al helemaal vol zit |
|
 | |
tarzan Pro Player

Aantal berichten: 1014 Leeftijd: 31 Locatie: Grunn natuurlijk! Registration date: 16-07-07
 | Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel za feb 27, 2010 1:30 pm | |
| | Mr Pancake schreef: | | maar dan is er nog steeds maar 1 auto die met 4 man al helemaal vol zit |
Misschien moet diegene die met zijn omvang maar liefst 2 plekken in beslag neemt alternatief vervoermiddel regelen....
Maar ff serieus: als we daadwerkelijk met z'n zessen die kant op gaan is het wellicht goedkoper als we een auto huren dan dat we met de trein gaan. En dan wel eentje waar we gezamenlijk in kunnen....of kan iemand nog ergens een auto lenen? |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel za feb 27, 2010 2:34 pm | |
| | tarzan schreef: | | Mr Pancake schreef: | | maar dan is er nog steeds maar 1 auto die met 4 man al helemaal vol zit |
Misschien moet diegene die met zijn omvang maar liefst 2 plekken in beslag neemt alternatief vervoermiddel regelen....
Maar ff serieus: als we daadwerkelijk met z'n zessen die kant op gaan is het wellicht goedkoper als we een auto huren dan dat we met de trein gaan. En dan wel eentje waar we gezamenlijk in kunnen....of kan iemand nog ergens een auto lenen? |
Johnny rijdt met jou mij en Jasper die kant op heb ik begrepen.
Erik Sander gaat met de trein omdat dat goedkoop is voor hem. |
|
 | |
Jasper Navelpluis

| Onderwerp: Re: Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel zo feb 28, 2010 7:08 pm | |
| Kev.. wil jij beslissen of je dit bed wilt hebben? Zo niet, dan ga ik buiten dit forum om zoeken naar een geschikte zesde persoon.
Vervoer is niet helemaal duidelijk nog. Johnny gaat met de auto en daar kunnen maar drie mensen bij. Maarten gaat misschien vrijdag vanaf Nijmegen vertrekken en dan zit de auto vol. Indien Maarten ook vanaf Groningen wil vertrekken dan lijkt het mij socialer dat we met de trein gaan.
greetzz _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
| | Beschikbaar: 1 Bed tijdens GP Brussel | |
|