MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Magic Podcast

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 34
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 10:24

Een aantal nederlanders hebben getracht een beetje te praten over magic (met name over casual).

Het is te vinden op de volgende website:
http://heren.magicology.nl/

Ik ben het nu aan het luisteren maar ik ben niet bepaald onder de indruk.

Maar wie ben ik? Oordeel vooral zelf!

Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2028
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 11:37

Had er gisteren al naar geluisterd. Dat wil zeggen, na 40 s. weer gestopt. Wat een bagger..

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 11:39

Ziet er erg Noob uit.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3063
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 11:40

dan moet je eens naar de stem van die gast luisteren... zwaar mythisch

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:18

Haha, ja vooral aan het begin van de 2de 'aflevering'. Maar had na een seconde of 15-20 wel weer genoeg gehoord Razz.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:38

Very Happy Jammer dat jullie het zo slecht ontvangen. het is een poging en we zijn pas net begonnen. Maar ik heb het gevoel dat jullie het al opgeven tijdens de intro...

Kunnen jullie misschien, voor anderen die het wel hebben kunnen waarderen, aangeven waarom het een slechte podcast is en wat er zou moeten veranderen om het een goede podcast te maken?

Smile Ik dacht dat mythisch wel ontopic was in dat geval..
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:46

Je moet in je hoofd houden dat hier voornamelijk toernoeispelers lezen. Groen associeren met een blaadje is al teveel flavour voor de meesten. Smile

Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:47

Mooi dat ons forum gewoon gecheckt wordt voor reacties, haha. Dat had ik niet verwacht Wink

Waarom vind ik het niets?

1. Ik hou van Legacy en niet van casual.
2. M.b.t. de tweede podcast: Er wordt een sprookje verteld met idd mythische stem, haha. Waarom zou ik daar naar moeten luisteren?

Wel een goed initiatief! Maar dan voor jonge, beginnende, Magic-spelers die het nog spelen om het hoge fantasy gehalte en, zoals Anne aangaf, niet voor de serieuzere toernooispeler.

Tips om er een goede podcast van te maken voor MIJ: Praat in ieder geval over strategie, desnoods Standard. Casual geblaat op sprookjesachtige wijze is enkel voor beginners leuk.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:53

Jup, Casual is wel leuk, maar omdat het casual is is het ook niet interessant om naar te luisteren. Iedereen heeft wel zijn eigen mening over hoe een casual deck in elkaar moet zitten. Dat moet niet iemand voor mij bedenken (vind ik).

Toernooi strategieën zijn dan wel weer interessant om naar te luisteren en imho zou het daar over moeten gaan. Heb je veel meer luisteraars (verwacht ik)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 12:58

Okay Smile dat zijn jullie idd niet de doelgroep. Volgende podcast ga ik zeggen dat ik niet per se hoef te winnen om het naar mijn zin te hebben Very Happy

Het was niet de bedoeling om te gaan vertellen welk deck iedereen moet gaan spelen maar wel om een deck als uitgangspunt te nemen voor een discussie en het wellicht iemand te laten inspireren om delen van dat deck als uitgangspunt te nemen voor nieuwe decks.

We hebben wat afleveringen gepland waar we gaan praten over strategie en politiek, over niet al te lang. Maar het blijft wel casual..voorlopig
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 13:27

We hebben ook een Casual topic op dit forum. Wellicht kun je daar een link plaatsen.

darafayen
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 14:35

Ik heb zelf wat langer geluisterd en hetgeen waar ik mij het meest aan stoorde was dat jullie tijdens de opname aan het zoeken waren naar kaarten (je hoort bijvoorbeeld iemand op de achtergrond typen om te kijken welke Octopussen er zijn). je hoeft natuurlijk niet alle uit het hoofd te doen maar ik had het gevoel dat de voorbereiding beter had gekund.

Afgezien daarvan vind ik het initiatief heel erg goed (daarom heb ik het ook hier gepost), maar waarschijnlijk passen de meeste mensen die op dit forum rondhangen niet helemaal in jullie doelgroep.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 14:51

@darafayen schreef:
Ik heb zelf wat langer geluisterd en hetgeen waar ik mij het meest aan stoorde was dat jullie tijdens de opname aan het zoeken waren naar kaarten (je hoort bijvoorbeeld iemand op de achtergrond typen om te kijken welke Octopussen er zijn). je hoeft natuurlijk niet alle uit het hoofd te doen maar ik had het gevoel dat de voorbereiding beter had gekund.

Afgezien daarvan vind ik het initiatief heel erg goed (daarom heb ik het ook hier gepost), maar waarschijnlijk passen de meeste mensen die op dit forum rondhangen niet helemaal in jullie doelgroep.

Ben ik het niet helemaal niet mee eens, als je de opkomst op toernooien spiegeld aan het aantal leden op dit forum kun je stellen dat de meesten op dit forum dus casual spelen en dus dit soort zaken meer zullen waarderen.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 14:56

Mr Pancake schreef:

Ben ik het niet helemaal niet mee eens, als je de opkomst op toernooien spiegeldt aan het aantal leden op dit forum kun je stellen dat de meesten op dit forum dus casual spelen en dus dit soort zaken meer zullenkunnen waarderen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 15:17

@tarzan schreef:
Mr Pancake schreef:

Ben ik het niet helemaal niet mee eens, als je de opkomst op toernooien spiegeldt aan het aantal leden op dit forum kun je stellen dat de meesten op dit forum dus casual spelen en dus dit soort zaken meer zullenkunnen waarderen.

Druk aan het werk, snel tikken, baas loopt voorbij etc...
Terug naar boven Go down
darafayen
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   wo feb 03 2010, 15:40

Mr Pancake schreef:
@darafayen schreef:

Ben ik het niet helemaal niet mee eens, als je de opkomst op toernooien spiegeld aan het aantal leden op dit forum kun je stellen dat de meesten op dit forum dus casual spelen en dus dit soort zaken meer zullen waarderen.

Ok, ik refereer in dit geval dan niet naar de mensen die zich hebben aangemeld maar meer naar de mensen die hier regulier posten.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 09:43

We bereiden meer voor dan je zou denken. We hebben de kaarten van de combo's, spoiler, het deck en de groene kaarten allemaal voor ons als we er over praten. Maar je kunt natuurlijk niet alle discussies scripten, dat is te veel werk en zou de discussies vlak maken. Ik ben het met je eens dat we het in de eerste aflevering niet goed hadden voorbereid, tweede was beter, misschien wordt het nog wel goed in aflevering 3, 4 of 5.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 10:57

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, tussen de mensen die hier regelmatig posten, tenminste één liefhebber van casual magic bevindt Wink

Het schijnt dat hij nog geen tijd heeft gehad om de podcast te beluisteren.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 11:02

@Hennink schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, tussen de mensen die hier regelmatig posten, tenminste één liefhebber van casual magic bevindt Wink

Jij zeker Very Happy
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3063

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 11:11

begint met een 'J' en eindigt op 'an Kotlarski'

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 11:16

Pannekoek wint Wink

Vanwege de 'begint met J' had ik 'tenminste één' geschreven Wink

Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Magic Podcast   do feb 04 2010, 11:47

@Hennink schreef:

Mmm.. maar wie is dan je betrouwbare bron Suspect

Magic Podcast
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Magic Groningen Website
» Peasant Magic, Seizoen 3 Ranking
» Magic Groningen naar de film: Transformers III
» De toekomst van Peasant Magic in Groningen
» op zoek na magic spelers...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum