MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 12:12

Dwarlorf schreef:
Hennink schreef:
Mr Pancake schreef:
Magno schreef:
De hanze die door een fout in het systeem 2x schoolgeld af heeft geschreven. Duur ong. 2 week voor ik het terug heb wss Neutral

storneren?
Onderwijsinstellingen (voor schoolgeld), loterijen en ticketverkoop services hebben een speciaal incassorecht waardoor hun incasso's niet the storneren zijn.

Je leert nog eens wat als je voor de Postbank hebt gewerkt Wink
'
Waarom dan?
Voor onderwijsinstellingen geldt dat je wettelijk verplicht bent lesgeld te betalen als je je inschrijft voor een opleiding. Om te voorkomen dat je illegaal onderwijs volgt kan dus een IC voor lesgeld niet gestorneerd worden.

Voor loterijen geldt dat je als je betaald hebt voor een lot, je wettelijk aanspraak kunt maken op een prijs die op dat lot valt. Stel de postcodeloterij incasseert geld, stuurt een lot op, jij storneert de IC, en vervolgens valt er een miljoen op jouw lotnummer. Ik kan je garanderen dat (juridisch gezien) niemand blij wordt van die situatie. Om dat te voorkomen kunnen bedragen die geïncasseerd zijn door een loterij dus niet gestorneerd worden.

Voor ticket services geldt dat, zodra jij een bestelling hebt geplaatst, het kaartje voor een voorstelling wordt opgestuurd en de kosten van het kaartje worden geïncasseerd. Op het moment dat jij die IC kunt storneren kun je dus met een gratis kaartje alsnog een voorstelling bezoeken. Om dit soort situaties te voorkomen kunnen bedragen die geïncasseerd zijn door een ticket service dus niet gestorneerd worden.

Spammer

Aantal berichten : 1701
Leeftijd : 37
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 12:58

Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:
Hennink schreef:
Mr Pancake schreef:
Magno schreef:
De hanze die door een fout in het systeem 2x schoolgeld af heeft geschreven. Duur ong. 2 week voor ik het terug heb wss Neutral

storneren?
Onderwijsinstellingen (voor schoolgeld), loterijen en ticketverkoop services hebben een speciaal incassorecht waardoor hun incasso's niet the storneren zijn.

Je leert nog eens wat als je voor de Postbank hebt gewerkt Wink
'
Waarom dan?
Voor onderwijsinstellingen geldt dat je wettelijk verplicht bent lesgeld te betalen als je je inschrijft voor een opleiding. Om te voorkomen dat je illegaal onderwijs volgt kan dus een IC voor lesgeld niet gestorneerd worden.

Voor loterijen geldt dat je als je betaald hebt voor een lot, je wettelijk aanspraak kunt maken op een prijs die op dat lot valt. Stel de postcodeloterij incasseert geld, stuurt een lot op, jij storneert de IC, en vervolgens valt er een miljoen op jouw lotnummer. Ik kan je garanderen dat (juridisch gezien) niemand blij wordt van die situatie. Om dat te voorkomen kunnen bedragen die geïncasseerd zijn door een loterij dus niet gestorneerd worden.

Voor ticket services geldt dat, zodra jij een bestelling hebt geplaatst, het kaartje voor een voorstelling wordt opgestuurd en de kosten van het kaartje worden geïncasseerd. Op het moment dat jij die IC kunt storneren kun je dus met een gratis kaartje alsnog een voorstelling bezoeken. Om dit soort situaties te voorkomen kunnen bedragen die geïncasseerd zijn door een ticket service dus niet gestorneerd worden.

Heb eens een incassocontract afgesloten met de postbank zakelijk. De instanties hierboven hebben dan zeker een 0 dagen storno. Er waren toen 4 opties volgens mij 0, 7, 14 en 30 dagen storno. Waarbij de klant binnen die termijn het bedrag kan storneren.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 13:12

Martijn schreef:
Heb eens een incassocontract afgesloten met de postbank zakelijk. De instanties hierboven hebben dan zeker een 0 dagen storno. Er waren toen 4 opties volgens mij 0, 7, 14 en 30 dagen storno. Waarbij de klant binnen die termijn het bedrag kan storneren.
Yup, die hebben idd een 0 dagen storno. Er zijn volgens mij overigens 3 opties: 0 dagen (i.e. niet storneerbaar), 5 werkdagen, of 30 kalenderdagen.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 19:23

UWV-NSB'ers
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 19:36

Dwarlorf schreef:
UWV-NSB'ers

Ze doorzagen de grap met de uren?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 19:50

Nee ze achten het nodig om mijn uitkering op valse gronden te korten met 25%. Maar goed, ik heb een zeer nette en goed onderbouwde bezwaarbrief geschreven.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 20:01

Dwarlorf schreef:
Nee ze achten het nodig om mijn uitkering op valse gronden te korten met 25%. Maar goed, ik heb een zeer nette en goed onderbouwde bezwaarbrief geschreven.

Valse gronden is naar van die mensen. Kheb liever dat ze mensen bijvoorbeeld korten omdat ze te weinig solliciteren dan om valse gronden.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3079
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 20:03

is dat sarcastisch? zo ja, hehehehe

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 20:08

Je kunt vinden wat je vindt. Ik heb liever dat ze mensen korten die zich niet aan de regels houden dan mensen die dat wel doen. Een controleur die niet op de hoogte is van de eigen regels moeten ze meteen ontslaan.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 20:14

Dwarlorf schreef:
Je kunt vinden wat je vindt. Ik heb liever dat ze mensen korten die zich niet aan de regels houden dan mensen die dat wel doen. Een controleur die niet op de hoogte is van de eigen regels moeten ze meteen ontslaan.

Ik zit je maar te fokken Nelis.

Controleur die de regels niet kent of regels die jij niet kent? Hoop het eerste dan heb je goede kans met een bezwaarbrief
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 12 2010, 20:17

Martijn schreef:
Dwarlorf schreef:

Controleur die de regels niet kent of regels die jij niet kent? Hoop het eerste dan heb je goede kans met een bezwaarbrief

Weet ik wel, het was toch ook een beheerste reactie. Jullie zijn toch wel erger gewend Very Happy

Het is echt het eerste. Die man heeft echt dingen beweerd die niet waar zijn en dat is wel de reden hiervan. Ik heb het allemaal heel goed gecontroleerd.

Je krijgt in de brief ook geen uitleg waarom, alleen maar de reden. Ik hoop dat mijn bezwaar invloed heeft maar de controleur kan degene die de brief heeft ondertekend wel van alles op de mouw gespeld hebben. Vooralsnog is het glas half leeg.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2034
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 16:25

Dwarlorf schreef:
Martijn schreef:
Dwarlorf schreef:

Weet ik wel, het was toch ook een beheerste reactie. Jullie zijn toch wel erger gewend Very Happy

Het is echt het eerste. Die man heeft echt dingen beweerd die niet waar zijn en dat is wel de reden hiervan. Ik heb het allemaal heel goed gecontroleerd.

Je krijgt in de brief ook geen uitleg waarom, alleen maar de reden. Ik hoop dat mijn bezwaar invloed heeft maar de controleur kan degene die de brief heeft ondertekend wel van alles op de mouw gespeld hebben. Vooralsnog is het glas half leeg.

Succes, ik wacht al 3 maand op 70 euro restitutie.. Ze reageerden niet eens op mijn tweede brief die ik op HUN verzoek heb gestuurd.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 16:55

Ohja, ik ga er van uit dat ik eerst 4 maanden kan inleveren zelfs als mijn bezwaar wel gegrond wordt verklaard. Maar als het nou allemaal een beetje meezit dan ben ik er over een poosje zowieso vanaf.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 18:09

Mm.. het ging niet over NS en conducteuren of wel Rolling Eyes

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 19:55

Bart schreef:
Mm.. het ging niet over NS en conducteuren of wel Rolling Eyes

Que?
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 21:52

Als het over NS en Conducteuren gaat dan heb ik er ook nog wel eentje. Vanwege de slechte dagen vorig jaar en uitval van treinen kon ik een gratis dagkaart aanvragen. Ik gedaan netjes in huis gekregen, was alleen maar geldig in de voordeeluren nou ja vooruit het is toch gratis.

Dus vorige week zaterdag naar Beilen. Ik het kaartje afgestempeld. Zit in de trein en tussen Haren en Assen komt er een conducteur. Ik pak het kaartje kijk goed, is ie geldig tussen 1-10-2010 en 30-11-2010. Slik, eeuh, shit, nou ja dan maar een boete.

De conducteur pakt mijn kaartje bekijkt hem. Bromt eens dagkaart alleen geldig in de voordeeluren, het moet niet gekker worden en hij stempelt ehm af. Mooi mee weggekomen. Terugweg weer een conducteur, kaartje laten zien. Kijkt eens en zet er mooi nog een tweede stempel naast rabbit
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 22:32

Nog beter verhaal (echt gebeurd):

Ik zit in een wagon. De conducteur komt langs en beboet een 40-jarige (of zoiets) man voor een ongeldig vervoersbewijs, namelijk een reductiekaartje wanneer het niet mocht. Conducteur loopt verder en treft daar een schone dame met hetzelfde verkeerde ticket. Ze komt weg met een waarschuwing.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 22:33

Das dus een NS-NSB'er
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do mei 13 2010, 23:03

Dwarlorf schreef:
Das dus een NS-NSB'er

Euhm neej waarom

Denk eerder aan:
- iemand met mensenkennis
- man die zijn pik achterna loopt
- vrouw die een zinniger verhaal had

btw ik stoor me vrij erg aan de term NSBer, slaat nergens op
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 14 2010, 08:55

Je moet gewoon consequent zijn in je werk. Iets dat bij nogal veel mensen mist. Je hebt gelijk maar mijn frustratie ligt nog steeds hoog. Ik lig er letterlijk nachten van wakker, zo boos ben ik. Maari k zal mij verder onthouden van de desbetreffende term.

Overheid en Semi-overheid kan op dit moment gewoon even niets goed doen bij mij.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 14 2010, 09:03

Martijn schreef:

Denk eerder aan:
- iemand met mensenkennis
- man die zijn pik achterna loopt
- vrouw die een zinniger verhaal had

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo mei 16 2010, 21:30

Grrrr

Heb ik een mooi G/U deck gedraft online.. moet ik in ronde 1 tegen het het grote Sarkhan de Mad, dubbele Gideon Jura deck spelen.. WTF echt waar drie planeswalkers en ook in 1 deck..

Gast had een kapot slecht 5 kleuren deck ervan gemaakt.. maar ja Gideon is echt absurd in dit formaat.. net een soort Jitte.. Je verliest binnen 1 a 2 beurten het potje..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 01:14

Jasper schreef:
Grrrr

Heb ik een mooi G/U deck gedraft online.. moet ik in ronde 1 tegen het het grote Sarkhan de Mad, dubbele Gideon Jura deck spelen.. WTF echt waar drie planeswalkers en ook in 1 deck..

Gast had een kapot slecht 5 kleuren deck ervan gemaakt.. maar ja Gideon is echt absurd in dit formaat.. net een soort Jitte.. Je verliest binnen 1 a 2 beurten het potje..

... there there

Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 08:55

Koffiemachine van mijn ouders die in de service mode is geschoten. Na het doorlezen van 2 pagina's service handleiding heb ik het opgegeven en de conclusie getrokken dat ik het een week zonder koffie moet stellen. affraid affraid affraid

Subklacht: Chinesen die zeuren om een confirmed paypal adres.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 09:23

Shard schreef:
Jasper schreef:
Grrrr

... there there

Boehoeeee... met die lage euro wordt online draften ook steeds duurder...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 09:49

Martijn schreef:
Koffiemachine van mijn ouders die in de service mode is geschoten. Na het doorlezen van 2 pagina's service handleiding heb ik het opgegeven en de conclusie getrokken dat ik het een week zonder koffie moet stellen. affraid affraid affraid

Moet je op je werk maar dubbel koffie drinken.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 09:52

Dwarlorf schreef:
Martijn schreef:

Ja dat duurt nog meer dan een week voordat ik daar weer ben Very Happy
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 10:17

Jasper schreef:
Ik kwam op de prerelease 2x tegen Gideon (verschillende tegestanders), en beide keren geen probleem om er van te winnen.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 10:30

Martijn schreef:
Dwarlorf schreef:
Martijn schreef:

Ja dat duurt nog meer dan een week voordat ik daar weer ben Very Happy

Dan kom je woensdag maar ff langs voor een kopje koffie.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 10:41

Hennink schreef:
Jasper schreef:
Ik kwam op de prerelease 2x tegen Gideon (verschillende tegestanders), en beide keren geen probleem om er van te winnen.

Euh ja.. de gemiddelde speler op een prerelease weet niet hoe hij/zij de kaarten het meest optimaal kan benutten. Daarnaast is timing ontzettend belangrijk bij dit soort kaarten. De persoon waar ik tegen speelde, deed dit erg goed.
Op een prerelease loop je wel eens tegen spelers aan die denken "wat is beter dan 1 Gideon ?" "2!!"
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 11:06

Jasper schreef:
Hennink schreef:
Jasper schreef:

Euh ja.. de gemiddelde speler op een prerelease weet niet hoe hij/zij de kaarten het meest optimaal kan benutten. Daarnaast is timing ontzettend belangrijk bij dit soort kaarten. De persoon waar ik tegen speelde, deed dit erg goed.
Op een prerelease loop je wel eens tegen spelers aan die denken "wat is beter dan 1 Gideon ?" "2!!"
Dat schijnt ook voor MTGO te gelden. Eén van de spelers was Hugo, da's toch ook niet de slechtste speler Wink Anyway, Gideon is de beste kaart voor limited in de set, no doubts, maar het is niet per sé onwinbaar.

Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 11:51

maar dit is toch het Whine topic.. dan mag ik toch whinen??
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3079
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 11:58

Ik vind het jammer dat Oswin zich te weinig in dit topic laat zien!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 11:59

Jasper schreef:
Oh ja, dat is ook zo!

Ik vond het echt belachelijk dat ik elke keer naast een UW(r) planeswalker deck zat, maar er maar één keer tegen gepaired werd. In plaats van mijn beste matchup krijg ik 2x Jund en 1x Mythic voor mijn kiezen! Belachelijk!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 12:18

Hennink schreef:
Jasper schreef:
Oh ja, dat is ook zo!

Ik vond het echt belachelijk dat ik elke keer naast een UW(r) planeswalker deck zat, maar er maar één keer tegen gepaired werd. In plaats van mijn beste matchup krijg ik 2x Jund en 1x Mythic voor mijn kiezen! Belachelijk!
Gelukkig zat ik naast je... lol
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 13:08

Hennink schreef:
Jasper schreef:
Oh ja, dat is ook zo!

Wanneer dit slechte matchups blijken te zijn , is uw deckkeuze niet goed geweest....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 13:20

Time Sieve is een goede keuze als je de hele dag tegen Junk (WGB), Elfdrazi, White Weenie, Naya, UW(x) Control e.d. mag spelen.

Jund, Mythic, Polymorph en RbDW vind het bijvoorbeeld geen leuke matchups. (Waarbij Jund nog altijd de grootste opkomst vertegenwoordigd en Mythic waarschijnlijk het beste deck in het formaat is)

Dus ja, dan is het in principe een slechte keuze. Net als OTV in Brussel :-)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 13:27

Magno schreef:
Time Sieve is een goede keuze als je de hele dag tegen Junk (WGB), Elfdrazi, White Weenie, Naya, UW(x) Control e.d. mag spelen.

Jund, Mythic, Polymorph en RbDW vind het bijvoorbeeld geen leuke matchups. (Waarbij Jund nog altijd de grootste opkomst vertegenwoordigd en Mythic waarschijnlijk het beste deck in het formaat is)

Dus 70% v/d metagame is kut Smile
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 13:43

Magno schreef:
Time Sieve is een goede keuze als je de hele dag tegen Junk en UW Control mag spelen.

Jund, Mythic, Polymorph en RbDW vind het geen leuke matchup.
Ik ben het niet helemaal met Erik-Sander eens.

Jund kan beide kanten op gaan, je bent licht favoriet pre-boarding. Ik heb de eerste match tegen Jund verloren omdat game 1 in de bovenste 30 kaarten geen Open the Vaults zat en ik game 2 mana screwde. Ik heb de tweede match verloren omdat ik naar 4 moest mulligannen in game 3. Tja...

Mythic is minder tof, maar ook dat kun je wel winnen. Ik kreeg game 3 een turn 3 Rafiq gevolgd door een turn 4 Sovereigns of Lost Alara voor mijn kiezen. Dat trok ik heel slecht...

R(b)DW/Boros is niet echt eng. Pre-sideboarden is het erg lastig ivm de snelle aggro creatures en heb je Angelsong en Wall of Omens nodig. Post-boarden schakel je over naar een Thopter Foundry plan en komen er Kor Firewalkers in, en kantelt de matchup enorm.

Polymorph is pre-boarding bijna onmogelijk te winnen. Na boarden heb je wel 3 Executioner's Capsules waarmee je beide threats kapot krijgt (Iona gaat geen zwart noemen), maar blijft het irritant. Vooral ook vanwege de hoge hoeveelheid counterspells.

UW(r) is een walkover. Er is vrijwel niets wat dat deck kan doen om jouw van een overwinning af te houden en het geeft je alle tijd om de combo pieces bij elkaar te zoeken.

Ik denk nog steeds dat Time Sieve een goed deck is. Ik moest te vaak mulliganen, het deck heeft meer land nodig. Ook moet het maindeck en het board beter op mythic zijn voorbereid, want dat is misschien wel het beste deck van het moment. Als laatste zijn Maelstrom Pulse en Oblivion Rings op je borderposts killing, dus je wilt er daar ook minder van spelen, of misschien vervangen door andere kleuren borderposts.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 14:02

Tja, jij ziet UW(x) control als een walkover, terwijl dat dan ook niet waar is. Ja Time Sieve heeft het voordeel, maar wint echt niet automatisch. De speler maakt hier het grootste verschil.

Jund heb ik nog niet zien verliezen van Time Sieve eerlijk gezegd... En als ik het Time Sieve topic lees op MTGsalvation dan zie ik genoeg toernooiverslagen waarin Time Sieve verliest van Jund (Vaker dan dat het van Jund wint zo te zien...). Vooral de nieuwe Geopede Jund lijsten heeft Time Sieve het verrekte lastig mee.

En alles wat voor jouw 5e beurt kan winnen, verliest Time Sieve in principe van. Polymorph, RbDW (Duress vanuit side vind jij niet leuk) en Mythic kunnen dit allemaal (En niet alleen bij de nuts draw die je 1x in de 40 potjes hebt. Maar gewoon standaard).

Weet niet hoeveel jij er zelf mee getest hebt? Ik heb het na 10 potjes ofzo aan de kant gezet omdat ik het in deze metagame geen goede keuze vind. De verslagen op mtgsalvation vertellen mij eigenlijk hetzelfde. De enige die ik kan vinden die zich gekwalificeerd heeft speelde 2x tegen Crap en 3x tegen control... tja Smile

Moet wel zeggen dat ik het een leuk deck vind en een gewaagde keuze. Had goed kunnen uitpakken daar ik zelf meer control verwacht had...
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 14:13

mensen, mensen, mensen, nerds, willen jullie het wel een beetje off topic houden en het niet te veel over magic willen hebben
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma mei 17 2010, 14:16

Magno schreef:
Moet wel zeggen dat ik het een leuk deck vind en een gewaagde keuze. Had goed kunnen uitpakken daar ik zelf meer control verwacht had...
Ik ook, en er was ook wel veel control, maar niet tegenover mij Sad [<- whine]

Ik heb een decklist gekozen waarbij ik wist dat Jund en Mythic geen sterke matchups zouden zijn (hoewel ik zelf Jund geen zwakke matchup wil noemen). Ik heb tegen Jund echter nooit het gevoel gehad dat ik geen kans had. Wat mij betreft hadden die potjes ook de andere kant op gekunt, alleen gebeurde dat niet.

Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 21 2010, 01:45

Nog aan het overwerken zijn... Sad

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 21 2010, 08:29

Bart schreef:

Welcome to the real world
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 21 2010, 09:06

Jasper schreef:
Bart schreef:

Kwart voor twee 's nachts? Dat is niet mijn real world gelukkig!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 21 2010, 10:51

Hennink schreef:
Jasper schreef:
Bart schreef:

Kwart voor twee 's nachts? Dat is niet mijn real world gelukkig!

Heb je mazzel
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za mei 22 2010, 16:03

Magno schreef:
Het is misschien voor ons niet normaal, maar in de voetballerij is dit soort gedrag gewoon 'normaal'. Ik heb mij er dan ook al lang en breed bij neergelegd dat je in de voetballerij niks serieus kan nemen.

En jij zegt dat jij niet ergens anders heen gaat, ook niet als hier positieverbetering en salarisverhoging tegenover staat? Ik heb je maar te geloven, omdat er geen voorbeeld is. Maar ik kan het mij amper voorstellen. Hopenlijk begrijp je dat Smile.

Kijk, zo kan het ook Erik Sander:

http://www.nusport.nl/italie/2249281/ac-milan-verdediger-onyewu-speelt-gratis.html
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 28 2010, 14:54

verdoving begint uit te werken
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 28 2010, 15:06

Koppijn sinds 4u vannacht en nog steeds last van.
Terug naar boven Go down
Onno
Topper
Topper

Aantal berichten : 663
Leeftijd : 24
Registration date : 23-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 28 2010, 15:56

Had gesolliciteerd bij de jumbo voor een bijbaantje, na het gesprek kreeg ik een mailtje dat ik afgewezen was Sad

"They groaned, they stirred, they all uprose,
Nor spake, nor moved their eyes;
It had been strange, even in a dream,
To have seen those dead men rise."

—Samuel Taylor Coleridge,
"The Rime of the Ancient Mariner"
Terug naar boven Go down

Het grote whine topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-