MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 11:46

Dat roept iedereen bij elke transfer. 'Ik zou dat niet doen.' Waarom niet? Positieverbetering en meer geld, 99% van de mensen zou het doen, ook jij Niels...

Daarnaast, liefde voor een club of land bestaat alleen nog onder supporters.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 12:28

Het probleem met DICK is het feit dat hij constant riep 'Ik dien mijn contract uit' ... 'Ik dien mijn contract uit'... De man hoeft het niet meer voor het geld te doen, maar doet het wel. Niet helemaal mijn soort mens..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 12:38

In de voetballerij moet je het juist omdraaien...

Uitdienen = vertrekken.
Suarez riep dat hij bleef, paar maanden later naar Ajax.
Lindgren verteld niet naar ajax te gaan, maand later speelt hij er.
Nevland wilde nog 1x met Groningen Europa in en dan een andere club. 2 maand later speelt hij bij fulham.

Sneijder wilde kampioen worden met ajax, vertrok 2 maand later naar Real Madrid.
Kaka zou AC Milan nooit verlaten voor een ander club, 1 week (!!!) later is hij naar Real Madrid.

En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te noemen, maar dan wordt het hier langdradig. Feit is dat je in de voetballerij alles met een korreltje zout moet nemen Smile.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 12:46

Magno schreef:
In de voetballerij moet je het juist omdraaien...

Uitdienen = vertrekken.
Suarez riep dat hij bleef, paar maanden later naar Ajax.
Lindgren verteld niet naar ajax te gaan, maand later speelt hij er.
Nevland wilde nog 1x met Groningen Europa in en dan een andere club. 2 maand later speelt hij bij fulham.

Sneijder wilde kampioen worden met ajax, vertrok 2 maand later naar Real Madrid.
Kaka zou AC Milan nooit verlaten voor een ander club, 1 week (!!!) later is hij naar Real Madrid.

En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden te noemen, maar dan wordt het hier langdradig. Feit is dat je in de voetballerij alles met een korreltje zout moet nemen Smile.

Dat maakt het nog niet normaal. Met zo'n redenering kan je alles wel vergoeilijken.

Magno schreef:
Dat roept iedereen bij elke transfer. 'Ik zou dat niet doen.' Waarom niet? Positieverbetering en meer geld, 99% van de mensen zou het doen, ook jij Niels...

Daarnaast, liefde voor een club of land bestaat alleen nog onder supporters.

Je kan niet voor mij spreken ES. Ik zou het niet doen, dat is mijn eer te na. Daarnaast heeft hij het ook nog op een hele onkiese manier gedaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 13:01

Het is misschien voor ons niet normaal, maar in de voetballerij is dit soort gedrag gewoon 'normaal'. Ik heb mij er dan ook al lang en breed bij neergelegd dat je in de voetballerij niks serieus kan nemen.

En jij zegt dat jij niet ergens anders heen gaat, ook niet als hier positieverbetering en salarisverhoging tegenover staat? Ik heb je maar te geloven, omdat er geen voorbeeld is. Maar ik kan het mij amper voorstellen. Hopenlijk begrijp je dat Smile.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 13:04

Magno schreef:
Het is misschien voor ons niet normaal, maar in de voetballerij is dit soort gedrag gewoon 'normaal'. Ik heb mij er dan ook al lang en breed bij neergelegd dat je in de voetballerij niks serieus kan nemen.

En jij zegt dat jij niet ergens anders heen gaat, ook niet als hier positieverbetering en salarisverhoging tegenover staat? Ik heb je maar te geloven, omdat er geen voorbeeld is. Maar ik kan het mij amper voorstellen. Hopenlijk begrijp je dat Smile.

You still have a long way to go my young padawan!
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 13:23

Magno schreef:

Los van de voetballerij. Ik denk dat de keuze voor baan voor de meeste mensen (misschien boven een bepaald basis inkomen) meer afhangt van omgeving, tijden, uitdaging etc. dan geld.

Daarmee sta ik dus aan de kant van Nelis en denk ik niet dat 99% van de mensen het zo zouden doen. En al is het in de voetballerij normaal, dan kun je nog altijd wel vinden dat het niet normaal zou moeten zijn.

Dus: Dick je bent een lul.

Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 13:27

Callahan's grote nu topic dat ineens door Dwarlorf gestart is.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 14:03

@Hennink schreef:
Callahan's grote nu topic dat ineens door Dwarlorf gestart is.

Dwarlorf heeft Callahan opgegeten dus dat lijkt me niet meer dan eerlijk.
Terug naar boven Go down
MaartenK
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 157
Registration date : 29-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 17:22

wtf is een dwarlorf?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 17 2010, 17:47

dat is iemand die op 2 fora gebanned is Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 09:34

ziek, zwak en misselijk, bah.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 11:47

Controleurs van de uwv die mij leugens op de mouw spelden. Maar ik ben victorious!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 11:50

Dwarlorf schreef:
Controleurs van de uwv die mij leugens op de mouw spelden. Maar ik ben victorious!

Complete verhaal graag
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:05

mazzel

Laatst aangepast door Dwarlorf op di apr 20 2010, 12:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:30

Dwarlorf schreef:
Komt er op neer dat de controleur beweerde dat ik verplicht 4 keer in de maand moet solliciteren terwijl ik met mijn contactpersoon anders heb afgesproken. Daarnaast is dat helemaal niet waar (die regels zijn veranderd) dat ik daartoe verplicht ben. Hij zei dat dat in het boekje met regels stond die ik heb ontvangen van het UWV maar daar stond het niet eens in.

Dus jij solliciteerd niet eens 4x per maand?

Laatst aangepast door Mr Pancake op di apr 20 2010, 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:41

Nee ik solliciteer niet 4x in de maand want ik zoek op niveau een baan, hoewel ik inmiddels op zoek ben naar baantjes van een niveautje lager.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:47

Wat is op niveau een baan zoeken?? Vanaf de Mount Everest naar Intermediair surfen?
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:48

Het is wel goed met jullie.

Dit is schokkender: http://www.nu.nl/muziek/2230183/rapper-guru-43-overleden.html
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:49

Dwarlorf schreef:
Het is wel goed met jullie.

Dit is schokkender: http://www.nu.nl/muziek/2230183/rapper-guru-43-overleden.html

Nee hoor
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 12:51

Wat jij wil.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 20 2010, 13:05

Dwarlorf schreef:
Wat jij wil.

Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 21 2010, 07:46

maagkrampen. (ik hoop geen blindedarmontsteking)
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3532
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 27 2010, 10:12

mensen die op het laatste moment afzeggen voor koninginnenacht
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 27 2010, 11:17

Leuke vakken voor geschiedenis die in jaar 2 worden gegeven en niet in jaar 1 zoals afgelopen seizoen.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1703
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 30 2010, 04:09

Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 30 2010, 10:45

Behalve het weer van gisternacht was alles ook dicht na 2 uur en de café`s bomvol Sad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di mei 04 2010, 20:49

Belachelijk, blanke man die gaat staan schreeuwen en zijn jas open gooit bij de dodenherdenking, iedereen eromheen in paniek aan het wegrennen (logisch)
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di mei 04 2010, 23:38

Was wel de spectaculairste dodenherdenking die ik me kan heugen, dat dan weer wel.

Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3083
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 08:16

t klinkt bijna raar om te zeggen dat ik blij ben dat het een blanke man is en niet een allochtoon of één van een andere religieuze minderheid... Dat zou pas weer rellen veroorzaken.

Maar goed, hij schijnt eruit te zien als een orthodoxe Jood en was bekend bij de GGZ in Amsterdam. Tevens had hij al meerdere misdrijven gepleegd.

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2038

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 09:48

Jammer dat het Nederlandse rechtssysteem niet verder komt dan een nachtje cel.. En dat is serieus.. ze proberen hem nog voor gek te verklaren en hem dan op te nemen, maar een beetje zichzelf serieus nemende crimineel trapt daar natuurlijk niet in.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 10:39

@Bart schreef:
Jammer dat het Nederlandse rechtssysteem niet verder komt dan een nachtje cel.. En dat is serieus.. ze proberen hem nog voor gek te verklaren en hem dan op te nemen, maar een beetje zichzelf serieus nemende crimineel trapt daar natuurlijk niet in.

Gelukkig maar dat zelfs ook zulke mensen rechten hebben. Met dat soort redenering kunnen we de helft van Nederland wel in de gevangenis flikkeren of voor gek verklaren. Het zal je maar gebeuren dat je voor gek verklaard wordt omdat je in de war ben of niet met de samenleving mee kan komen. Het zal vast geen lieverdje zijn maar ik vind dat je echt moet uitkijken met dat soort populistische uitspraken. Ons rechtsysteem is al flink uitgehold sinds 911. Zometeen houdt niemand meer rechten over in dit land.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:02

Ben het met Niels eens. De man heeft ze ongetwijfeld niet helemaal op een rijtje. En dit is wel degelijk een excuus voor zijn daad. Hij heeft alleen maar geschreeuwd terwijl hij stil moest zijn, niet een aanslag gepleegd ofzo.

Dat de consequenties stukken erger zijn dan bij de gemiddelde schreeuwpartij, alla.

Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:04

Nuances zijn weer ver te zoeken.

Deze man is iets meer dan alleen in de war. Eerdere veroordelingen voor drugshandel en diefstal. Daarnaast ging ie als orthodoxe jood verkleed naar doden herdenking om daar te gaan prevelen, bidden en raar doen.

Resultaat is wel dat 4 miljoen mensen hiervan toeschouwer waren, angstniveau weer een level up. Maar ook zijn er als resultaat van zijn actie 63 mensen gewond geraakt.

Je kunt mij veel vertellen maar zo'n persoon hoort een tijdje niet thuis in de samenleving maar zal eerst ff aan zijn mentale gezondheid moeten gaan werken. Het vervelende hierbij is dat deze persoon maar 6 uur vastgehouden kan worden. Mocht er een besluit vallen dat zo'n persoon onderzocht moet worden dan is de kans groot dat dit besluit buiten de 6 uur valt en vind hem dan nog meer weer eens terug.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:35

Ik ben van mening dat we elkaar alleen maar angst aan het aanjagen zijn en de overheid doet daar gewoon aan mee. Het is een bekend gegeven (je ziet het al jaren in de VS) dat politiek maar ook de media er meer baat bij heeft om ons angstig te maken. De overheid kan daardoor makkelijker wetten doordrukken en de media verdient meer aan angst dan aan positivisme. Kijk ook maar eens op nu.nl en tel hoe vaak de titel van het artikel omdat die moet opvallen, niet overeenkomt met de strekking van het artikel. Dat gebeurt vaak kan ik je vertellen. Dit zijn echt mechanismen waar we voor moeten uitkijken want die gaan uiteindelijk echt ten koste van onze vrijheden. Je ziet ook dat de overheid steeds meer op de stoel van de rechter gaat zitten en dat de politiek zich bemoeit met de rechtsgang. Rechters bezwijken vaak genoeg voor de politieke druk.

Ik zal je een voorbeeld geven dat niet direct hiermee te maken heeft maar dat wel aangeeft hoe de zaken veranderd zijn in Nederland. En in mijn ogen niet ten goede. Toen ik vroeger op straat voetbalde en de bal kwam tegen een auto aan dan kwam de buurman naar buiten om te vragen of we uitkeken en dat deden we dan. Toen mijn broertje zo'n 14 was en hij zat te voetballen, belde de buurman direct de politie. Die kwam meteen langs en omdat mijn broertje geen legitimatie bij zich had werd ie als een crimineel mee naar het bureau genomen. Op deze manier verliezen burgers dus het vertrouwen in de politie en in de overheid. Denk je dat mijn broertje nog positief denkt over de politie?

Of wat te denken van een vriend van me die wordt aangevallen door 2 allochtonen omdat ie erwat van zei dat ze hem afsneden. En later in de stad kwam ie ze weer tegen werd ie weer aangevallen en bijna omver gereden (op de stoep) door die gasten. En toen ie zich verdedigde door met zijn voet uit te halen werd hij door de politie tegengehouden en was hij de geweldspleger. En die jongens staan bekend als ellendelingen.

Dat komt allemaal omdat de angst regeert.

Natuurlijk moet deze man onderzocht worden en natuurlijk moet er een straf zijn en je kan een psychologisch onderzoek doen maar als daar voor de wet zoals Anne zegt geen aanleiding voor is dan kan je niet ff daar omheen gaan. Maar dat gebeurt dus wel en dat maakt het zo gevaarlijk.

Darnaast is het echt een serieuze zaak als je mensen voor gek wilt verklaren. Ik ken meerdere mensen die niet helemaal met de samenleving kunnen meekomen en waarvan de instanties ze proberen voor gek te verklaren. Als je je niet aanpast omdat je niet door een psycholoog onderzocht wilt worden ben je een autist (letterlijk) of een gek en proberen ze je in de wajong te flikkeren. Dit omdat je op bepaalde vlakken niet voldoet aan de eisen van zo'n instantie (en de samenleving). En als je het daar niet mee eens bent blijkt dat niets uit te maken want ze hebben het toch al besloten. Dat dit zo makkelijk wordt geroepen vindt ik dat heel eng.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:40

@Martijn

Het is vast zo dat de man beter een tijdje van de straat gehouden kan worden om aan zijn mentale gezondheid te werken. Dat kan ook prima, aangezien ze hem langer vast mogen houden als ze aan zijn mentale gezondheid twijfelen.

Maar Bart z'n comment, waar Niels op reageerde, is veel te hard. De man is vast niet `een zichzelf serieus nemende crimineel' en opsluiten en de sleutel weggooien daarmee ook vast niet de oplossing. De man is geen crimineel, maar gestoord. Dus moet je hem behandelen als patient en niet als boef. En , wat Niels probeerde te zeggen, het is maar goed dat zulke patienten rechten hebben.

Volgens mij was de post van Niels en die van mij dus genuanceerder dan het wellicht lijkt.

Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:45

Laatste post van Nelis is te lang, graag de management samenvatting.

Nuances gingen over de post van Bart en Nelis. Dat jij weer moet posten terwijl ik aan het typen ben, zucht. Btw wanneer ga je weer eens magicen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:50

We jagen elkaar allemaal angst aan en zowel de overheid als de media doen daar aan mee. Op basis van incidentenpolitiek worden beslissingen genomen waarmee onze rechten steeds meer worden uitgehold. De angst regeert.

Laatst aangepast door Dwarlorf op wo mei 05 2010, 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:50

@Martijn schreef:
Laatste post van Nelis is te lang, graag de management samenvatting.

Nuances gingen over de post van Bart en Nelis. Dat jij weer moet posten terwijl ik aan het typen ben, zucht. Btw wanneer ga je weer eens magicen.

Jaaaa hoooooooooor.

Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3083
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 11:58

@Anne schreef:
De man is geen crimineel, maar gestoord. Dus moet je hem behandelen als patient en niet als boef.

Inderdaad!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 12:01

@Arne schreef:
@Anne schreef:
De man is geen crimineel, maar gestoord. Dus moet je hem behandelen als patient en niet als boef.

Inderdaad!

Hij is wel een crimineel maar dat staat los van wat hij gisteren gedaan heeft.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2038

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 12:03

Mee eens, excuses Embarassed

Ik denk dat ik mijn frustratie verkeerd verwoorde. STEL DAT het een misdadiger was die dit wel expres had gedaan om genoemde redenen (aandacht, angst en chaos creeren, etc.), dan was hij er wel met een nachtje cel mee weggekomen Wink

Maar belangrijker:

Anne, ga eens magicen man.. :-)

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 12:12

@Bart schreef:
Mee eens, excuses Embarassed

Ik denk dat ik mijn frustratie verkeerd verwoorde. STEL DAT het een misdadiger was die dit wel expres had gedaan om genoemde redenen (aandacht, angst en chaos creeren, etc.), dan was hij er wel met een nachtje cel mee weggekomen Wink

Maar belangrijker:

Anne, ga eens magicen man.. :-)

Met alle respect maar als het wel een misdadiger was dan nog kan je hem niet zwaarder straffen dan de wet toestaat.

En ja, anne ga magiccen man.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo mei 05 2010, 12:38

Magiccen? Dat is toch zo'n spel met van die kaartjes met kabouters enzo?

Dat ken ik nog wel van vroeger ja.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:38

De hanze die door een fout in het systeem 2x schoolgeld af heeft geschreven. Duur ong. 2 week voor ik het terug heb wss Neutral
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:43

Magno schreef:
De hanze die door een fout in het systeem 2x schoolgeld af heeft geschreven. Duur ong. 2 week voor ik het terug heb wss Neutral

storneren?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:46

Mr Pancake schreef:
Magno schreef:

storneren?

Volgens mij kan dat niet. Had ik ook vorig jaar toen ik besloot om toch niet deeltijd geschiedenis te gaan doen. Maar dat was wel bij de universiteit.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:47

Mr Pancake schreef:
Magno schreef:
storneren?
Al geprobeerd en zoals Niels al aan geeft is het niet mogelijk:

Bank schreef:
U heeft de bank verzocht een bedrag voor u te storneren. Een bedrag kan voor u terug gehaald worden wanneer u een doorlopende machtiging aan een instantie verstrekt heeft en zij onterecht of dubbel een bedrag van uw rekening afschrijven. In dit geval heeft u een éénmalige machtiging verstrekt. Dit bedrag kan dan ook niet teruggeboekt worden door de bank. U kunt hiervoor contact opnemen met de incassant, zij zullen het bedrag terug moeten boeken.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:55

Mr Pancake schreef:
Magno schreef:

storneren?
Onderwijsinstellingen (voor schoolgeld), loterijen en ticketverkoop services hebben een speciaal incassorecht waardoor hun incasso's niet the storneren zijn.

Je leert nog eens wat als je voor de Postbank hebt gewerkt Wink

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr mei 07 2010, 11:56

@Hennink schreef:
Mr Pancake schreef:
Magno schreef:

storneren?
Onderwijsinstellingen (voor schoolgeld), loterijen en ticketverkoop services hebben een speciaal incassorecht waardoor hun incasso's niet the storneren zijn.

Je leert nog eens wat als je voor de Postbank hebt gewerkt Wink
'
Waarom dan?
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   

Terug naar boven Go down

Het grote whine topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote niet-whine topic.
» Het grote Dwarlorf topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: