MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Jan's Sig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2034
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   vr sep 18 2009, 11:49

Is jullie die irritante nieuwe banner van Arne al opgevallen. Vet groot plaatje, duurt mij vet lang om te laden hier met m'n 20MB internet... 8)

@Moderator muv Arne: mag hij weg, plzzzzzz?

lol!

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   za feb 13 2010, 10:40

Speciaal voor Jan:

Edit Jasper. Plaatje verwijderd vanwege de inhoud. Niels je krijgt van mij een tweede waarschuwing voor het plaatsen van ongewenste content en het oprakelen van een oude post.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   ma feb 15 2010, 11:44

Callahan schreef:
Edit Jasper. Plaatje verwijderd vanwege de inhoud. Niels je krijgt van mij een tweede waarschuwing voor het plaatsen van ongewenste content en het oprakelen van een oude post.
Ik vraag mij af, hoeveel warnings is een ban? In de forumregels staat hier niks over (ook niet over warnings trouwens). Ik snap dat tot nu toe het niet nodig is geweest om dit soort verstrekkende maatregelen te treffen, maar met ongure figuren (bonuspunten voor alliteratie!) als Nelis moeten we een duidelijke lijn trekken. Als er geen consequenties aan een warning zitten wordt het tenslotte alleen maar een sport om zoveel mogelijk warnings te verzamelen!

-Actiecomité Fatsoeneer Uw Correspondentie Kwajongens!

Team Moosebite

Aantal berichten : 3079
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   ma feb 15 2010, 11:54

Hennink schreef:
Callahan schreef:
Ik vraag mij af, hoeveel warnings is een ban? In de forumregels staat hier niks over (ook niet over warnings trouwens). Ik snap dat tot nu toe het niet nodig is geweest om dit soort verstrekkende maatregelen te treffen, maar met ongure figuren (bonuspunten voor alliteratie!) als Nelis moeten we een duidelijke lijn trekken. Als er geen consequenties aan een warning zitten wordt het tenslotte alleen maar een sport om zoveel mogelijk warnings te verzamelen!

-Actiecomité Fatsoeneer Uw Correspondentie Kwajongens!

Helemaal mee eens... we hebben het er over

btw, het is geen alliteratie maar assonantie... alliteratie is van toepassing bij gelijke beginletters (bv. Huilerige Hennink heeft Hiv)... assonantie is van toepassing op jouw uitspraak en heeft betrekking op de zelfde klank zoals de U in figuren en ongure

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   ma feb 15 2010, 12:05

Mijn excuses, ik dacht dat die wel kon, het was tenslotte getekend.

Ik heb wel een voorstel. Laten we een forum zijn waar we wel een oude draad mogen oprakelen. Waarom ergens een nieuwe draad voor aanmaken als je datgene dat je wilt plaatsen in een oude past?

@Hennink: Ik hoop niet dat je impliceert dat ik expres als sport warnings aan het verzamelen ben ofzo.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   ma feb 15 2010, 12:11

Arne schreef:
Helemaal mee eens... we hebben het er over
Mooi! Smile

Arne schreef:
btw, het is geen alliteratie maar assonantie... alliteratie is van toepassing bij gelijke beginletters (bv. Huilerige Hennink heeft Hiv)... assonantie is van toepassing op jouw uitspraak en heeft betrekking op de zelfde klank zoals de U in figuren en ongure
I stand, partially, corrected! Het is idd geen alliteratie, maar assonantie is het ook niet. De laatste stijlvorm is een veel "zwakkere" vorm van rijm dan die in "ongure figuren". Een voorbeeld van assonantie is "wilde vissen". Deze stijlvorm wordt dus ook wel klinkerrijm genoemd.

In mijn voorbeeld rijmen niet alleen de medeklinkers, maar ook de klinkers. Eigenlijk is het gewoon volrijm, maar dan midden in een zin. Ik heb eigenlijk geen idee of daar een woord voor is.

@Niels: In het geheel niet. De mensen zijn hier alleen niet zo goed in acroniemen Wink

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117

BerichtOnderwerp: Re: Jan's Sig   ma feb 15 2010, 12:14

Ik zal nadenken over het beleid betreffende warnings en bans. Ik hanteer echter de volgende regel:

Indien de geplaatste content of houding van een gebruiker niet binnen de fatsoensnormen van dit forum past, dan zal dat leiden tot een warning. Het kan ook zijn dat het gedrag zo buiten de lijn is dat er over wordt gegaan tot een ban (de hacker van afgelopen keer). Er is geen vast aantal warnings dat iemand moet krijgen voor een ban.

Niels heeft nu twee warnings voor twee kleine vergrijpen gekregen. Niets ergs, maar wel een duidelijke waarschuwing.

Indien ik aan zou geven dat twee warnings een ban is, dan is dat een vrijbrief voor iedereen om 1 warning te krijgen. Ik ga er vanuit dat iedereen kan inschatten wat de impact zal zijn van zijn/haar post/gedrag. We hebben tenslotte een volwassen publiek. Daarnaast wordt in de forumregels expliciet uitgelegd wat toegestaan is qua content en houding. Indien iedere gebruiker deze regels respecteert dan is de taak van de moderator zeer beperkt

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com

Jan's Sig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: