| | De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Skeggi N00b

Aantal berichten: 16 Leeftijd: 29 Registration date: 08-09-09
 | Onderwerp: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:28 am | |
| Dag mensen in het hoge noorden!
Wij van Team ADHD organiseren een soort van Team Legacy toernooi op 8 november in Amsterdam.
Voor meer informatie kijk hier op BeNeLegacy.
Het zou leuk zijn als er ook afgevaardigden uit Groningen en omstreken zouden komen.
Gr, Joost. |
|
 | |
Arne Team Moosebite

Aantal berichten: 2690 Leeftijd: 25 Locatie: Resistance Fighters Alley Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:50 am | |
| nu zijn wij dan wel geen team, maar er doen al wel een heleboel mensen aan mee cq. dikke pot met prijzen... iemand zin om heen te gaan?
Team het Lage Noorden(?) aanwezig? |
|
 | |
Jasper Navelpluis

Aantal berichten: 4520 Leeftijd: 33 Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:52 am | |
| Nee het is volgens mij ten tijde van GP Parijs.. _________________ Schnautzi der Wunderhund!  |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:54 am | |
| Ik ga niet.
Ik hoop tegen die tijd geen OV meer te hebben (i.e. afgestudeerd te zijn) en dan ga ik liever naar het NK de week erop.
[EDIT] Dit is geen goede reden.. ik twijfel nog.. Woon dan wel net een week in een nieuw huis en zit met solliciteren en zo.. Gaan er veel anderen?
Laatst aangepast door Bart op di sep 08, 2009 10:01 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|
 | |
Rob Legend

Aantal berichten: 1194 Leeftijd: 27 Registration date: 01-11-08
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:56 am | |
| ik zie nergens staan of je als teamlid tegen een ander lid van je team gepaired kan worden, lijkt me oneerlijk als dit bij het ene team wel gebeurt (door toeval) en bij het andere niet. |
|
 | |
Skeggi N00b

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:58 am | |
| | Jasper schreef: | | Nee het is volgens mij ten tijde van GP Parijs.. |
Dat klopt, maar het GP is geen Legacy 
| Vallum schreef: | | ik zie nergens staan of je als teamlid tegen een ander lid van je team gepaired kan worden, lijkt me oneerlijk als dit bij het ene team wel gebeurt (door toeval) en bij het andere niet. |
Ja, dit kan voorkomen, maar we hebben toch voor deze opzet gekozen (niet voor Team Unified) omdat je zo meer vrijheid hebt met het maken van je decks.
Het belangrijkste is misschien wel dat de Swiss van het toernooi gewoon een normaal Legacy toernooi is. Alle prijzen, behalve de wisselbeker zitten ook hier in. |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555 Leeftijd: 26 Locatie: Groningen Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 10:04 am | |
| Maar als ik het goed begrijp is het team-idee puur voor de wisselbeker en is het verder gewoon een Legacy toernooi met veel mensen? |
|
 | |
Rob Legend

Aantal berichten: 1194 Leeftijd: 27 Registration date: 01-11-08
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 10:06 am | |
| sorry maar dat is toch dom. Je wil kijken wat het sterkste team is en door het zo te regelen zijn door stom toeval sommige teams bij voorbaat kansloos. |
|
 | |
Arne Team Moosebite

Aantal berichten: 2690 Leeftijd: 25 Locatie: Resistance Fighters Alley Registration date: 23-08-06
 | Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 10:41 am | |
| nou dat zal wel meevallen... het is maar 1 van de 6 rondes(gezien het aantal deelnemers).
Het paradepaardje voor ons is toch meer de Swiss. Daar vallen de prijzen. Dan speel je toch enkel voor jezelf. Als je het met z'n 3en goed doet dan is de kans dat je naarmate de swiss vordert, wel tegen elkaar gepaired wordt. Maar dat betekent ook dat een kans op de 'invitational' al redelijk groot is. Hier komt bij dat je in een team van 3 zit... dus zo groot is de kans niet. In ieder geval net zo groot als bij andere teams
Daar komt bij, als je tegen een teammaat gepaired wordt, dan blijven de 3 punten sowieso in het team (oké, als je tegen anderen was gepaired, dan was het wellicht zes geweest, maar misschien ook nul).
Vraagje: dat Deckswap gebeuren gaat nog steeds door? |
|
 | |
Skeggi N00b

| |
 | |
Arne Team Moosebite

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam di sep 08, 2009 9:25 pm | |
| goed, hoe dan ook...
Als ik twee mensen er bij kan naaien, dan lijkt het me wel leuk... dus mensen... iemand zin in Team wacky team name? |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam vr sep 11, 2009 10:44 pm | |
| Op voorwaarde dat ik (1) afgestudeerd ben, (2) de verhuizing oke ging en we (3), het toernooi combineren met een avondje stappen in A'dam, ben ik je waardeloze team mate  |
|
 | |
Arne Team Moosebite

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam vr sep 11, 2009 11:52 pm | |
| nice... aangezien we een 3e partner in crime nodig hebben
wie durft?
1. Bart Holkenborg 2. ... 3. Arne Haak |
|
 | |
Arne Team Moosebite

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam ma sep 14, 2009 3:28 pm | |
| | Arne schreef: | nice... aangezien we een 3e partner in crime nodig hebben
wie durft?
1. Bart Holkenborg 2. ... 3. Arne Haak |
Dus dit kan het worden;
1. Bart Holkenborg 2. Gijsbert Haaksman 3. Arne Haak
team opgooien en aanvallen! |
|
 | |
Bart Lelijk Konijn

| Onderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam ma sep 14, 2009 4:43 pm | |
| Arne, als ik aan een van m'n voorwaarden niet ga voldoen, dan ga ik niet hoor  |
|
 | |
| | De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam | |
|