Magic the Gathering in Groningen

Forum voor Magicspelers uit Groningen

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Oswin ten Brinke wint de prerelease Avacyn Restored van 29 April **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de eerste prerelease Avacyn Restored van 28 April en Lotte Medendorp de tweede **Gefeliciteerd**
Johnny Niemeyer wint het legacy toernooi van 22 april **Gefeliciteerd**
Jolmer Grijs wint de FNM standard van 20 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FNM draft van 20 februari **Gefeliciteerd**
Oswin ten Brinke wint de FNM standard van 13 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FMN draft van 6 april **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de FNM standard van 30 maart **Gefeliciteerd**
André Pannekoek heeft Peasant van April gewonnen. **Gefeliciteerd!**
Tamar Ismail wint het standard toernooi van 11 mei. **Gefeliciteerd**

Deel | 

De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Skeggi
N00b
N00b

Aantal berichten: 16
Leeftijd: 29
Registration date: 08-09-09

BerichtOnderwerp: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:28 am

Dag mensen in het hoge noorden!

Wij van Team ADHD organiseren een soort van Team Legacy toernooi op 8 november in Amsterdam.

Voor meer informatie kijk hier op BeNeLegacy.

Het zou leuk zijn als er ook afgevaardigden uit Groningen en omstreken zouden komen.

Gr, Joost.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten: 2690
Leeftijd: 25
Registration date: 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:50 am

nu zijn wij dan wel geen team, maar er doen al wel een heleboel mensen aan mee cq. dikke pot met prijzen... iemand zin om heen te gaan?

Team het Lage Noorden(?) aanwezig?
Terug naar boven Go down
Jasper
Navelpluis

Aantal berichten: 4520
Leeftijd: 33

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:52 am

Nee het is volgens mij ten tijde van GP Parijs..

Terug naar boven Go down
http://magicgroningen.editboard.com
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten: 1555
Leeftijd: 26

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:54 am

Ik ga niet.

Ik hoop tegen die tijd geen OV meer te hebben (i.e. afgestudeerd te zijn) en dan ga ik liever naar het NK de week erop.

[EDIT] Dit is geen goede reden.. ik twijfel nog.. Woon dan wel net een week in een nieuw huis en zit met solliciteren en zo.. Gaan er veel anderen?

Laatst aangepast door Bart op di sep 08, 2009 10:01 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Rob
Legend
Legend

Aantal berichten: 1194
Leeftijd: 27
Registration date: 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:56 am

ik zie nergens staan of je als teamlid tegen een ander lid van je team gepaired kan worden, lijkt me oneerlijk als dit bij het ene team wel gebeurt (door toeval) en bij het andere niet.
Terug naar boven Go down
Skeggi
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:58 am

Jasper schreef:
Nee het is volgens mij ten tijde van GP Parijs..

Dat klopt, maar het GP is geen Legacy Wink
Vallum schreef:
ik zie nergens staan of je als teamlid tegen een ander lid van je team gepaired kan worden, lijkt me oneerlijk als dit bij het ene team wel gebeurt (door toeval) en bij het andere niet.

Ja, dit kan voorkomen, maar we hebben toch voor deze opzet gekozen (niet voor Team Unified) omdat je zo meer vrijheid hebt met het maken van je decks.

Het belangrijkste is misschien wel dat de Swiss van het toernooi gewoon een normaal Legacy toernooi is. Alle prijzen, behalve de wisselbeker zitten ook hier in.
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 10:04 am

Maar als ik het goed begrijp is het team-idee puur voor de wisselbeker en is het verder gewoon een Legacy toernooi met veel mensen?
Terug naar boven Go down
Rob
Legend
Legend

Aantal berichten: 1194
Leeftijd: 27
Registration date: 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 10:06 am

sorry maar dat is toch dom. Je wil kijken wat het sterkste team is en door het zo te regelen zijn door stom toeval sommige teams bij voorbaat kansloos.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 10:41 am

nou dat zal wel meevallen... het is maar 1 van de 6 rondes(gezien het aantal deelnemers).

Het paradepaardje voor ons is toch meer de Swiss. Daar vallen de prijzen. Dan speel je toch enkel voor jezelf. Als je het met z'n 3en goed doet dan is de kans dat je naarmate de swiss vordert, wel tegen elkaar gepaired wordt. Maar dat betekent ook dat een kans op de 'invitational' al redelijk groot is. Hier komt bij dat je in een team van 3 zit... dus zo groot is de kans niet. In ieder geval net zo groot als bij andere teams

Daar komt bij, als je tegen een teammaat gepaired wordt, dan blijven de 3 punten sowieso in het team (oké, als je tegen anderen was gepaired, dan was het wellicht zes geweest, maar misschien ook nul).

Vraagje: dat Deckswap gebeuren gaat nog steeds door?
Terug naar boven Go down
Skeggi
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 10:51 am

Bart schreef:
Maar als ik het goed begrijp is het team-idee puur voor de wisselbeker en is het verder gewoon een Legacy toernooi met veel mensen?

Dat klopt in zekere zin. We moedigen alcohol-misbruik aan. We hopen een gezellige sfeer te creëren met gezonde onderlinge rivaliteit tussen de teams. Maak er een leuk dagje Amsterdam van, zou ik zeggen. Maandag ziek melden Wink

Vallum schreef:
sorry maar dat is toch dom. Je wil kijken wat het sterkste team is en door het zo te regelen zijn door stom toeval sommige teams bij voorbaat kansloos.

Ik sta open voor suggesties hoor. Ik weet dat dit 'team-technisch' niet de beste oplossing is. Als jij een betere oplossing hebt, die zowel voor teams als de individuele speler interressant is, en waarvoor de judge niet overuren hoeft te maken, hoor ik het graag. Misschien nemen we het op voor de tweede editite; voor de eerste is het nu te laat.

Arne schreef:
Vraagje: dat Deckswap gebeuren gaat nog steeds door?

Ja, al staat dit concept wel op mijn 'watchlist'. Als teveel mensen tegen zijn doen we het gewoon lekker niet. Persoonlijk zie ik het als een geweldige plottwist Smile
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   di sep 08, 2009 9:25 pm

goed, hoe dan ook...

Als ik twee mensen er bij kan naaien, dan lijkt het me wel leuk... dus mensen... iemand zin in Team wacky team name?
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   vr sep 11, 2009 10:44 pm

Op voorwaarde dat ik (1) afgestudeerd ben, (2) de verhuizing oke ging en we (3), het toernooi combineren met een avondje stappen in A'dam, ben ik je waardeloze team mate Smile
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   vr sep 11, 2009 11:52 pm

nice... aangezien we een 3e partner in crime nodig hebben

wie durft?

1. Bart Holkenborg
2. ...
3. Arne Haak
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   ma sep 14, 2009 3:28 pm

Arne schreef:
nice... aangezien we een 3e partner in crime nodig hebben

wie durft?

1. Bart Holkenborg
2. ...
3. Arne Haak

Dus dit kan het worden;

1. Bart Holkenborg
2. Gijsbert Haaksman
3. Arne Haak

team opgooien en aanvallen!
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam   ma sep 14, 2009 4:43 pm

Arne, als ik aan een van m'n voorwaarden niet ga voldoen, dan ga ik niet hoor Wink
Terug naar boven Go down

De ADHD Team Challenge, 8 november in Amsterdam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Similar topics

-
» Fanactie Amsterdam
» Blindscrap-Challenge 14-03-2010
» War A and B Team
» Team Ava's?
» war against team ragnarok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic the Gathering in Groningen :: TOERNOOIEN :: Overige toernooien in Groningen-