MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Waar luister je naar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1250
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 15 2010, 21:08

Magno schreef:
StellA Mwangi - Smile
Even de eerste 15 seconden over slaan (Daarna begint nummer). Erg fijn als je het mij vraagt en gaat hoge ogen gooien in de zomer denk ik (Moet hij wel in Nederland gereleased worden natuurlijk)

Kunnen de illuminati platenbazen eens iets anders profileren dan flauwe urban-pop en eens wat j-pop brengen, ik ben de eenzijdige multicultureliteit namelijk meer dan zat.

Maar ja, wat zeik ik nou, ik luister toch geen Flop40 meer, interesse helemaal weg door gebrek aan goede muziek.
Terug naar boven Go down
Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 28
Registration date : 10-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 15 2010, 21:20

Ja je luistert de top 40, of de Aziatische top 40 Wink

Draaiden ze deze muziek maar ooit in clubs ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=lqHTHUhSOls
(is wel trance-like)

Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 15 2010, 21:40

Guus schreef:
Ja je luistert de top 40, of de Aziatische top 40 Wink

Draaiden ze deze muziek maar ooit in clubs ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=lqHTHUhSOls
(is wel trance-like)

Ik luister normalitergesproken geen enkele Top40 meer, al jaren niet.
Enige reden waarom ik een klein beetje bij blijf is vanwegen het bezoeken van Fok en omdat de plaatselijke Donertent vaak TMF aan heeft staan.

Overigens een leuk nummer, maar psy-trance en goa worden regelmatig in de Simplon gedraaid.
Maar in de mainstream kun je het niet verwachten, wie weet worden mensen dan niet meer effectief gehersenspoeld.

Heb je niet een aantal van de tracks geluisterd die ik plaatste en ook psytrance zijn, alhoewel van de fullon variant?

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 15 2010, 22:24

Wou je zeggen dat die twee japanse nummers geen top 40 muziek is? Is nog minder origineel dan Barbie.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 15 2010, 23:18

Dwarlorf schreef:
Wou je zeggen dat die twee japanse nummers geen top 40 muziek is? Is nog minder origineel dan Barbie.

Begrijpend lezen, helaas kan niet iedereen het.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 08:19

Barachem schreef:

Kunnen de illuminati platenbazen eens iets anders profileren dan flauwe urban-pop en eens wat j-pop brengen, ik ben de eenzijdige multicultureliteit namelijk meer dan zat.

Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 11:36

Goa en Psy-trance is hartstikke leuk voor festivals (zoals de Vuuv!). Maar ik kan het als thuis-muziek echt niet aan. Van die constante 140bpm krijg ik hartkloppingen.

Persoonlijk ben ik niet anti top40. Een boel is ruk (schouder aan schouder *bibber), maar er zit zeker wel toffe muziek tussen.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 12:01

Anne schreef:
Goa en Psy-trance is hartstikke leuk voor festivals (zoals de Vuuv!). Maar ik kan het als thuis-muziek echt niet aan. Van die constante 140bpm krijg ik hartkloppingen.

Persoonlijk ben ik niet anti top40. Een boel is ruk (schouder aan schouder *bibber), maar er zit zeker wel toffe muziek tussen.

Ik trek house per definitie niet.

Ik ben ook niet tegen top40 maar ik zou niet snel een cd van een top 40 artiest halen. Ik heb vooral een hekel aan radio dj's met hun gezwam en het feit dat elk hit nummer om de 5 minuten moet langskomen dat ik niet echt meer naar top 40 muziek luister.

Ik ben al een poos verslingerd aan Reggaeton. Vroeger niet gedacht dat ik ooit nog een muziekstroming zou tegenkomen die me zou bevallen.

Nu luister ik naar Franco El Gorilla. Net ontdekt.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 12:29

Dwarlorf schreef:
Barachem schreef:

Zoals al gezegd, niet iedereen kan begrijpend lezen.
Ik beweer niet dat j-pop geen Top40 muziek is.
Ik zeg dat ik het hier kwa urban-pop meer dan zat ben, omdat namelijk het enige is wat er aan zogenaamd multicultipop wordt geprofileerd.
Dan is japanse pop in mijn oren een welkome afwisseling, alhoewel ik het ook best saai vind.

Anne schreef:

Oh, dat is nieuw voor mij.
Wat bedoel je met hartkloppingen?

Anne schreef:

Ik ben ook niet anti-Top40, maar het boeit me gewoon niet meer omdat het buiten mijn smaak gevallen is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 13:40

Barachem schreef:

Zoals al gezegd, niet iedereen kan begrijpend lezen.
Ik beweer niet dat j-pop geen Top40 muziek is.
Ik zeg dat ik het hier kwa urban-pop meer dan zat ben, omdat namelijk het enige is wat er aan zogenaamd multicultipop wordt geprofileerd.
Dan is japanse pop in mijn oren een welkome afwisseling, alhoewel ik het ook best saai vind.

Ik zie niet in waarom je de ene crap muziek zou willen inwisselen voor de andere omdat het toevallig in een ander taaltje wordt gezongen. Met die zin impliceer je daarom in mijn ogen wel dat de Japanse muziek anders (beter) is dan het urbanpopliedje. Je beweert wellicht niet dat J-pop geen top40 muziek is maar je beweert ook niet dat dit het dat wel is.

Er is een reden waarom die muziek niet in Nederland aan de grond komt, we verstaan er geen drol van. Je kunt het een uliminati-platenbaas niet kwalijk nemen dat hij het niet draait.

Laten we het maar op een verschil van inzicht houden.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 17:13

Dwarlorf schreef:

Ik zie niet in waarom je de ene crap muziek zou willen inwisselen voor de andere omdat het toevallig in een ander taaltje wordt gezongen. Met die zin impliceer je daarom in mijn ogen wel dat de Japanse muziek anders (beter) is dan het urbanpopliedje. Je beweert wellicht niet dat J-pop geen top40 muziek is maar je beweert ook niet dat dit het dat wel is.

Nogmaals, ik impliceer dat veel j-pop anders is dan de urban pop die nochtans in NL wordt gepushed.
De enige redenen dat ik het zogenaamd beter vind is omdat het afwisseling is en daarnaast dat sommige j-pop nummers kwa smaak mij liggen.
Als er nu de hele dag door alsmaar j-pop populair zou zijn, zou ik ook klagen en dan zou urban pop weer een welkome afwisseling zijn.

Dwarlorf schreef:
Er is een reden waarom die muziek niet in Nederland aan de grond komt, we verstaan er geen drol van. Je kunt het een uliminati-platenbaas niet kwalijk nemen dat hij het niet draait.

Ach, wat een onzin, tig liedjes die niet in het engels waren en wel hier populair werden, onder andere dat D.o.t.A. lied uit Scandinavie, de Numa song, Las Ketchup en genoeg andere zooi.
Trouwens, Rammstein is ook behoorlijk bekend en populair en die zingen in het duits.
Het is eerder waarschijnlijk dat die j-pop zooi rechthebbers heeft die veel cash willen zien.
Ik durf te wedden dat als hier j-pop in zijn gehele spectrum geintroduceerd wordt, dat het op zijn minst een hype wordt, als niet permanent aanslaat, daarvoor is het te aanstekelijk en divers kwa stijlen.

Dwarlorf schreef:
Laten we het maar op een verschil van inzicht houden.

Ok, maar toch heb ik gelijk. lol!

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 17:35

Barachem schreef:
Ik durf te wedden dat als hier j-pop in zijn gehele spectrum geintroduceerd wordt, dat het op zijn minst een hype wordt, als niet permanent aanslaat, daarvoor is het te aanstekelijk en divers kwa stijlen.
Um... nee.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 17:40

Hennink schreef:
Barachem schreef:
Um... nee.
Inderdaad, dat jij (Jan dan) het leuk vind betekend niet dat het aanslaat.

Ik houd van de wat meer Noordelijke (Noors/Zweeds) achtige dance stijlen, maar over het algemeen slaat dat hier niet aan.

Italo Dance was ook iets wat hier nooit echt aangeslagen heeft (ja, paar nummertjes van Eiffel 65 en Gigi, maar dan houd het ook wel op), terwijl ik daar met veel plezier naar luisterde. Helaas is deze genre (Inclusief de Italo Dance fora in o.a. Nederland) uitgestorven rond 2005.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 17:52

Barachem schreef:
Dwarlorf schreef:

Nogmaals, ik impliceer dat veel j-pop anders is dan de urban pop die nochtans in NL wordt gepushed.
De enige redenen dat ik het zogenaamd beter vind is omdat het afwisseling is en daarnaast dat sommige j-pop nummers kwa smaak mij liggen.
Als er nu de hele dag door alsmaar j-pop populair zou zijn, zou ik ook klagen en dan zou urban pop weer een welkome afwisseling zijn.

Dwarlorf schreef:

Ach, wat een onzin, tig liedjes die niet in het engels waren en wel hier populair werden, onder andere dat D.o.t.A. lied uit Scandinavie, de Numa song, Las Ketchup en genoeg andere zooi.
Trouwens, Rammstein is ook behoorlijk bekend en populair en die zingen in het duits.
Het is eerder waarschijnlijk dat die j-pop zooi rechthebbers heeft die veel cash willen zien.

Je hebt gelijk dat het anders is dan urban pop maar dat type muziek (in het engels) komen we ook vaak genoeg tegen op de radio. Die nummers die je gepost heb zijn muziekaal gezien ook nog eens van bedroevende kwaliteit.

Er zijn altijd uitzonderingen waar het niet-engelstalige liedjes betreft. Rammstein is muzikaal gezien wel bijzonder ten opzichte van andere top 40 muziek. Veel mensen kunnen gewoon duits verstaan ik ben ervan overtuigd dat dat heeft meegeholpen. Ik denk persoonlijk niet dat Rammstein in een andere taal was aangeslaan.

Er zijn ook genoeg bands die niet uit een engelstalige landen komen maar juist in het engels zingen omdat ze daar nou eenmaal meer success in het buitenland mee hebben. En daar zijn er meer van in de top40 geweest dan van niet engelstalige nummers.

In principe zou Reggaeton ook moeten aanslaan in Nederland, het heeft een zeer urban sound. Dat dit niet gebeurt is volgens mij omdat dit voornamelijk komt omdat het niet engels is. En ook hier zijn er uitzonderingen (Gasolina van Daddy Yankee is nog wel een beetje populair geweest maar dat was het zo ongeveer.)

J-pop gaat echt niet aanslaan, geloof me.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 18:06

Magno schreef:
Inderdaad, dat jij (Jan dan) het leuk vind betekend niet dat het aanslaat.

Nou, ik zeg dat niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik zou liever dan fullon psytrance, trance en vergelijkbare muziek in de Top40 hebben.

Magno schreef:
Ik houd van de wat meer Noordelijke (Noors/Zweeds) achtige dance stijlen, maar over het algemeen slaat dat hier niet aan.

Wel, zelf vind dat redelijke stijlen, maar jammer dat het niet populair is.
Maar het is ook dat dat ook niet zoveel gemarket wordt.
Wel weer alles aan urban-varianten, waardoor ik weer op mijn oorspronkelijke punt kom.

http://www.youtube.com/watch?v=_novX5nl5PA&feature=relatedItalo Dance was ook iets wat hier nooit echt aangeslagen heeft (ja, paar nummertjes van Eiffel 65 en Gigi, maar dan houd het ook wel op), terwijl ik daar met veel plezier naar luisterde. Helaas is deze genre (Inclusief de Italo Dance fora in o.a. Nederland) uitgestorven rond 2005.[/quote]

Dat is ook behoorlijk jammer, omdat er best leuke tracks tussen zitten.
Daarnaast moeten we het broertje Eurobeat niet vergeten wat nog steeds best in trek in zowel Italie en wat andere Europese landen is naast Japan en hier nauwelijks.

Voorbeeldje:

Dwarlorf schreef:
Je hebt gelijk dat het anders is dan urban pop maar dat type muziek (in het engels) komen we ook vaak genoeg tegen op de radio. Die nummers die je gepost heb zijn muziekaal gezien ook nog eens van bedroevende kwaliteit.

De meeste pop is muzikaal gezien bout kwa kwaliteit.

Dwarlorf schreef:
Er zijn altijd uitzonderingen waar het niet-engelstalige liedjes betreft. Rammstein is muzikaal gezien wel bijzonder ten opzichte van andere top 40 muziek. Veel mensen kunnen gewoon duits verstaan ik ben ervan overtuigd dat dat heeft meegeholpen. Ik denk persoonlijk niet dat Rammstein in een andere taal was aangeslaan.

Ik denk dat het meer te maken heeft dat de leadzanger zo zingt dat het duits onheilspellend wordt en dat doe je niet gauw na met een andere taal.
Dat veel mensen hier duits verstaan heeft zekers invloed, maar verklaart het succes over de hele wereld niet.

Dwarlorf schreef:
Er zijn ook genoeg bands die niet uit een engelstalige landen komen maar juist in het engels zingen omdat ze daar nou eenmaal meer success in het buitenland mee hebben. En daar zijn er meer van in de top40 geweest dan van niet engelstalige nummers.

Klopt.
Engelstalig is al decennia in.

Dwarlorf schreef:
In principe zou Reggaeton ook moeten aanslaan in Nederland, het heeft een zeer urban sound. Ook hier ben ik overtuigd dat dit voornamelijk komt omdat het niet engels is. En ook hier zijn er uitzonderingen (Gasolina van Daddy Yankee is nog wel een beetje populair geweest maar dat was het zo ongeveer.)

Hier bne ik het wel met je eens, het is dat het niet engelstalig is, daar ik nauwelijks van reggaeton in de top40 gehoord heb.
Daarnaast is het geen echte "gangster" muziek zoals veel urban muziek dat wel is.

Dwarlorf schreef:
J-pop gaat echt niet aanslaan, geloof me.

Meh, laten we het erbij houden dat het komt doordat het niet engelstalig is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 19:07

Barachem schreef:

Dwarlorf schreef:
In principe zou Reggaeton ook moeten aanslaan in Nederland, het heeft een zeer urban sound. Ook hier ben ik overtuigd dat dit voornamelijk komt omdat het niet engels is. En ook hier zijn er uitzonderingen (Gasolina van Daddy Yankee is nog wel een beetje populair geweest maar dat was het zo ongeveer.)

Hier bne ik het wel met je eens, het is dat het niet engelstalig is, daar ik nauwelijks van reggaeton in de top40 gehoord heb.
Daarnaast is het geen echte "gangster" muziek zoals veel urban muziek dat wel is.

Wat versta je onder 'gangster'? Die nummers zijn er wel degelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=KONBnkNLQoI

De vraag is meestal (ook bij amerikaanse hiphop) of de artiest zn gangster status ook kan waarmaken. (zie de clip)

Ik vind urban trouwens een flut-term. Hiphop is totaal anders dan RNB maar het valt allebei onder urban.

Ik ben blij trouwens dat eurobeat niet meer aanslaat.
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 19:55

Dwarlorf schreef:
Ik ben blij trouwens dat eurobeat niet meer aanslaat.

Hoezo? pirat
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3078
Leeftijd : 31
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 20:47

minder gelul, meer muziek!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 21:53

Arne schreef:
minder gelul, meer muziek!
Dank voor dit waardevolle commentaar Arne! Rolling Eyes

Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 16 2010, 22:34

Lekkere hardtrance:

Normaal gesproken in mijn oren pretentieuze machomuziek, maar sommige nummers zijn gewoonweg subliem lekker.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3514
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jun 17 2010, 18:27

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 23 2010, 11:08

At least we're not as bad as france:

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 23 2010, 11:42

Magno schreef:
At least we're not as bad as france:
Kostelijk! Very Happy

Team Moosebite

Aantal berichten : 3078
Leeftijd : 31
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 23 2010, 12:10

hahaha zijn versie van I'll be watching you is ook komisch... Henry's handsball is wel een item voor hem Razz

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 23 2010, 12:23

Jowell & Randy ft Wisin, Tico & Franco El Gorilla - Suave Y Lento
Terug naar boven Go down
Mallow
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 188
Leeftijd : 24
Registration date : 29-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jun 28 2010, 20:43

three days grace - the good life
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jun 28 2010, 21:25

Het nummer uit de Nikon reclame Smile

GMT Champ 2013

Aantal berichten : 971
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jun 28 2010, 22:44

De nieuwe CD van Eminem (Recovery)

Best nice shit:)
Terug naar boven Go down
Onno
Topper
Topper

Aantal berichten : 663
Registration date : 23-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 29 2010, 19:52

http://www.youtube.com/watch?v=dOibtqWo6z4

Moet een van de geniaalste covers zijn die ik ooit gehoord heb!

"They groaned, they stirred, they all uprose,
Nor spake, nor moved their eyes;
It had been strange, even in a dream,
To have seen those dead men rise."

—Samuel Taylor Coleridge,
"The Rime of the Ancient Mariner"
Terug naar boven Go down
de Bosman
Team Moosebite

Aantal berichten : 295
Leeftijd : 29
Registration date : 13-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 29 2010, 20:10

Team Moosebite did your sister in an extremely uncomfortable place.

In the back of a Volkswagen.
Terug naar boven Go down
Onno
Topper
Topper

Aantal berichten : 663
Registration date : 23-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jun 29 2010, 20:16

de Bosman schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=E92zCs4sWto

http://www.youtube.com/watch?v=wG6G4XBnvLQ

Dit zijn pas covers! Very Happy

Die zijn inderdaad ook errrugg stoer XD
Moet wel zeggen dat als ik moest kiezen dat ik dan bij allebei liever naar het origineel zou luisteren Twisted Evil

"They groaned, they stirred, they all uprose,
Nor spake, nor moved their eyes;
It had been strange, even in a dream,
To have seen those dead men rise."

—Samuel Taylor Coleridge,
"The Rime of the Ancient Mariner"
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   wo jun 30 2010, 12:24

Orbital Remix van de Dr Who theme:

http://www.youtube.com/watch?v=ByOU5CwuZjU

Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 01 2010, 16:14

Lekker zwoel zomerplaatje van Goldfish:

http://www.youtube.com/watch?v=vQRt-i61a6c

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 01 2010, 16:21

One Hunid - Hustle
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jul 05 2010, 14:18

Renaissance Master Series Parallel - Hernan Cattaneo

Disc 1 is echt fantastisch, lekker slow.

Preview op renaissance.dj

Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jul 05 2010, 16:39

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 15 2010, 12:54

Als je Reggae op z'n tijd kan waarderen dan raad ik dit nummer aan. (helaas spreek ik geen spaans dan was het vast een nog mooier nummer geweest)

Terug naar boven Go down
de Bosman
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   zo jul 18 2010, 22:13

http://www.youtube.com/watch?v=qqXi8WmQ_WM&feature=related

Fok yeah, een man die de waarheid spreekt.

Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 971
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   zo jul 18 2010, 22:20

Ken je ook de opvolger?

Guns don't kill people uh oh, I kill people with guns

Die is nog beter:P
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jul 19 2010, 11:48

Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jul 19 2010, 13:04

Ga die dingen eens lekker in `hoe vet is dit' posten.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   ma jul 19 2010, 14:27

Maar daar had ik even daarvoor al in gepost en ik vond het niet gepast om een dubbel post te plaatsen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jul 20 2010, 10:14

JayJay van de Green Gang Ft. Jana ,Serry ,G-Son ,Badboy Taya ,Sno & Lexxxus - Amsterdam

Echte Gangster rap uit Nederland.

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/299992/2010/06/17/Eisen-tot-elf-jaar-tegen-Green-Gang.dhtml
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jul 20 2010, 10:46

Dwarlorf schreef:
dubbel post

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   di jul 20 2010, 10:46

Shard schreef:
Dwarlorf schreef:
dubbel post
Maar hier zit 'een' dag tussen, dan mag het (van mezelf)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 22 2010, 14:55

Dr. Octagon - Earth People

Van het album Dr. Octagonecologyst. Een van de beste hiphop albums ooit. Laat je verrassen want dit is niet de hiphop zoals je die 'gewend bent' Dit is briljant.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Octagonecologyst

Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 22 2010, 15:02

Best wel cool idd.

de Bosman
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 22 2010, 15:08

Psychokiller - Talking Heads

Next

Shandor Diabolikoff - Messr Chups.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   do jul 22 2010, 16:57

Anne schreef:
Best wel cool idd.

Ja, stel je voor dat je deze cd koopt in 1996 (zoals ik heb gedaan) en dan iets totaals anders hoort dan je totdan gewend was. Ik heb dit echt kapot geluisterd.

Hetzelfde geldt voor Goodie Mob - Soul Food (1995) en Outkast - ATLiens (1996). Dat was toendertijd ook totaal anders dan ik tot dan toe ooit gehoord had.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Waar luister je naar   zo jul 25 2010, 12:32

Big Boi (van Outkast) - Backup plan.

Van het album Sir Lucious Left Foot: The Son of Chico Dusty. Ik moet zeggen dat het album me als fan niet tegenvalt. De kwaliteit van Outkast output gaat weer wat omhoog de laatste tijd.
Terug naar boven Go down

Waar luister je naar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar luister je naar
» Draft, waar ging het fout
» waar bestellen jullie kaarten?
» GP Praag 21 en 22 mei 2011
» Magic Groningen naar de film: Transformers III

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum